Besmisleno je mrziti sve ruže jer si se ogrebo na jedan trn.
Odustati od svojih snova jer se jedan nije ostvario.
Odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan.
Okriviti sve prijatelje jer te jedan iznevjerio.
Ne vjerovati u ljubav jer je neko bio nevjeran.
Odbaciti svaku mogućnost da budeš sretan jer nisi uspio prvi put.
Prije sam svoje postupke donosila na osnovu ovoga al sad više nisam sigruna...nekao sam skrenula s puta,sada kao da radim sve obrnuto.
"Zverkoo!!!Hejj!!Hajde diži se zakasnit ćeš prvi dan!Hajde škola zove!"čujem mog starijeg brata Simona kako mi se dere na uši.
"Hej meni će uši trebati još jedno 70 godina a sad se gubi iz moje sobe!"uzela sam jastuk i pokušala ga pogoditi ali je se izmakao.
"Ne daj Bože...Oke samo ti budi škorpija ,ja sam samo bio dobar brat."rekao je i izašao iz sobe udarajući vratima.
Dobar brat,ha da baš.Predobro ga poznajem.Spremila sam se uzela ruksak i pogledala u susjedov prozor koji se vidio iz moje sobe.I danas čekam da se on pojavi na njemu i da sve bude kao i prije.Iako znam da se to neće dogoditi.Ali ne mogu ignorirati to da ga volim od kad znam za sebe.Iako on to ne zna i vjerovatno neće nikada.Izašla sam iz kuće i par ulica ispod živjela je moja najbolja prijateljica Cara.Došla sam ispred njene kuće a ona me već čekala na ulazu.
"Hejj Cara izgledaš ono desetka."rekla sam joj a ona se zavrtila da pokaže svoj izgled.Cara je stvarno bila ljepa,imala je smeđu kosu i oči,blistav osmjeh i još uz njene cargo hlače i mornarsku majicu bila je prezgodna.
"Hvala ti Margo!I ti danas izgledaš dobro."rekla je namigujući "i htjela sam te pitat jeli bilo akcije jutros?"
"Cara,mislim da smo gledale malo previše filmova i znamo da se to neće dogoditi.Nije bilo akcije."
"Dovraga!Otkazujem pretplatu na glupi časopis.Pisalo je da će ovo biti mjesec velikih promjena za tebe.I samo da se zna još nisam izgubila nadu mjesec je tek počeo."samouvjereno je rekla.
"Haha daj Cara nijedan vidovnjak ga ne može približiti tom prozoru."
Došle smo do škole za jedno petnaestak minuta.Mrzila sam prvi dan i sva ona pitanja "gdje si proveo ljeto?" "ajme kosa ti je ljepša nego zadnji put kad sam te vidjela,jesi se farbala?" "jesi našla dečka ovo ljeto?".Ugh.Samo kad pomislim na to dignu mi se živci.Iz misli me prenula Cara
"Margo!Brzo ljevo kod zadnjeg ormarića,brzo kakva mi je kosaa?"panično je počela Cara popraljajući si kosu.
Pogeldala sam ljevo i vidjela Zacha.Carinu simpatiju.Zach je bio u nogometnom timu baš kao i Max.Moja simpatija.I susjed.I Zachov najbolji prijatelj.Previše zbrkano.Uglavnom Cara je jako zaljubljena i Zacha,i mislim da ima plan da ga zavede.Strah me pitati.
"Kosa ti je na mjestu,sad ga pogeldaj i nasmij mu se."osjetila sam kako me je brzo pogledala upitnim pogeldom ali vjerovatno je shvatila da to nije loša ideja pa je to i uradila.Naravno uzvratio joj je osmjeh a ja sam osjetila kako mi Cara pritišće ruku od sreće.
"Margo ti si najbolja!"vrištajući je govorila usput skakajući na mene.
Volim ja nju ali se ponekad stvarno zapitam zašto se družim s njom.Dalje smo otišle u naš razred i doznali da imamo novu učenicu.Beth zaboravila sam prezime,jer nisam ni slušala profesora nego gledala gdje je Max.Kada je završio prvi sat Cara i ja smo se bacile u potragu da ga pronađemo dok cjela škola nije otišla.Ali bezuspješno.
KAMU SEDANG MEMBACA
All of the Stars
RomansaMargo je obična djevojka koja je od malih nogu zaljubljena u svog susjeda Maxa.Ona i njena najbolja prijateljica Cara su srednjoškolke kojima će se sreća osjmehnuti u ljubavi.Ali tu je i sudbina koja očito ima nešto protiv.