Chapter 4

128 25 19
                                    


Zastani na sekundu i pogledaj,gubš godine.Zbog gluosti.

Ovo je veliki i lijep svijet.Većina nas živi i umre u istom ćošku u kom smo se rodili i nikad ne vidi ništa od toga.Ja ne želim da budem ta većina.


Ovo jutro mi je bilo kao i svako drugo.Budila sam se i razmisljala o tome kako si sjebavam život.OTkad je škola krenula ništa ne ide kako sam planirala.

Život je život.Da ti nadu za sreću pa te razočara maksimalno.

Kad sam se spremila i sišla u kuhinju da uzmem svoj sendvič prizor me jako iznenadio.

Simon u doljnjem rublju sjedi na stolici i na njemu zgodna brineta.Isto u doljnjem rublju.Ljube se.

Zakašljala sam se na što su me oboje pogeldali.

"Ne želim da vas ometam ali praktički nanosite traume mom sendviču." rekla sam.

Simon se okrenuo i vidio da je prignječio moj sendvič na stolu.

"O izvoli zverko ,sory."

Predivno upoznala sam Simonovu curu znam ime i sve ono brat mi je pravi intelektualac.

Otišla sam po Caru kao i svakok dana i zatim u školu.

Hodale smo hodnikom i vidjela sam Harrya kod njegovog ormarića.

Okrenuo je se i pogeldao me.Zatim je zatvorio ormarić okrenuo leđa i otišao.

Bio je ljut na mene.I imao je svako pravo.Ponašala sam se prema njema tako nepravedno.

Madison je prošla pored nas i pogeldala me pogledom tako punim prezira.Zašto me tako pogledala ništa joj nisam uradila.

"Izvini da li imaš problema?"drsko joj je rekla Cara.

"Ja ne ali ova tu kujo očito ima." rekla je i pokazala na mene.

"Izvini šta?" pitala sam u nevjerici.

"Isprika prihvaćena." zamahnula je svojom plavom farbanom kosom i prošla pored mene i zakačila me ramenom i malo odgurnula.

Prešla sam preko toga što me je nazvala kurvom ali ovo je bilo previše.Odgurnula sam je na što je ona zateturala.

Otvorila je usta u nevjerici i krenula na mene.Čupala me ja ze kosu i ja nju.

Tada sam vidila Caru kako je skočila na nju i krenula da se dere.

"Niko ne dira moju najbolju prijateljicu." i sa leđa čupala Madison.

Zatim je Madisonina prijateljica povukla Caru i tresnula je na pod.Cara se ustala i krenula čupati sa njom.Mogu samo zamisliti kako je to izgledalo.

Ja i Madison kako čupamo jedna drugu za kose obe crvene kao paprike,Cara i Madisonina prijateljica kako na podu leže, Carina patika na njenom licu,i kako joj grize nogu i ona kako povlači Carinu ruku i kosu. 

Zatim je došla ravnateljica i gledala nas.Iste sekunde smo prestale da se mlatimo i ispravile se i ljepo stale koda se ništa nije desilo.

"Cara i Margo znate što vas sljedi,a ti Madison i Alice u moj ured."strogo je rekla.

Kroz glavu mi je prošla rečenica koju nam je ravnateljica rekla jučer "Još jedan ovakav ispad i zovem vam roditelje."

Divota.

Prvi sat mi je bio engleski.A Harry je samnom bio na engleskom.Stvarno  sam se ponjela prema njemu kao prema đubretu i bilo mi je stvarno žao.Ali nisam znala šta da mu kažem da to popravim.

All of the Stars Where stories live. Discover now