Safiş'im

192 31 15
                                    

MULTİ: EMİR ARDA ILICALI VE KUMSAL SELİN KARAER

Kumsal Selin Karaer :

Her zaman ki gibi Safişimin sesiyle uyandım. İlk önce o huzur kokan kokusu geldi burnuma sonra o güzel sesi sonrada güneşle daha da aydınlanan yüzünü gördüm.

Her zaman ki gibi güler yüzle uyandırıyordu beni. Safişim ''hadi kuzucum uyan okula geç kalacaksın'' dedi. Bende hemen kalkıp ''tamam Safişim kalktım, bu arada günaydın'' dedim. Safişim huyumu bildiği için kalkmayacağımı da biliyordu ve hemen elimden tutup kaldırdı ''hadi hadi ben seni bilmez miyim sen böyle der geri uyursun kalk bakayım ayağa'' dedi ve beni hemen ayağa kaldırdı ardından da ekledi '' sanada günaydın birtanecik kızım'' dedi ve arkasını dönüp yanağıma bir tane öpücük kondurdu.

Hemen beni ardında sürükleyerek banyoya soktuktan sonra kapıyı kapatıp ''işini hızlı bitir aşağı gel çayları koyuyorum soğumasın'' dedi. Bende ardından '' tamam'' diye bağırdım.

Safişim 1 yaşından beri bana bakan bakıcım. Annem babamla beni terk ettiğinde halamın sayesinde babam Safişimle görüşmüş ve işe almış. Aslında Safişimin pek gönlü yokmuş ama eşini bir trafik kazasında kaybettiği için paraya ihtiyacı varmış ve işi kabul etmek zorunda kalmış. İyi ki de kabul etmiş.

Safişim benim annem gibidir her konuda yardımcı olmaya çalışır ve onun sayesinde neredeyse her konuda başarılıyım.

Mesela yemek safişim sayesinde çok güzel yemekler yapmayı öğrendim. Belki meraklı olmasam öğrenme fırsatım olmazdı. Yok yok vaz geçtim Safişim yinede öğretirdi bence çünkü çok ısrarcıdır ve babam pek aramız girmez çünkü tıpkı bir anne kız gibi kavga eder tıpkı bir anne kız gibi tekrar barışır sarılıp öperdik birbirimiz babamda bu duruma alıştığı için karışmazdı.

Hiç bir zaman annemin yokluğunu hissettirmedi bana Safişim, kendi oğlundan ayırmadan sevdi, korudu,kolladı beni sırf bu yüzden safişimi bir bakıcı değilde annemmiş gibi görüyorum.

Anneme gelirsek, bu güne kadar hiç araştırmadım, hangi anne evladını bırakıp gider ki başkalarının eline anlamıyorum, belkide bu anlayışla karşıladığım için araştırmadım, nedenini ben bile bilmiyorum artık nasıl nefret ettiysem ona karşı hiç bir his duymuyorum, küçükken kırgındım, üzgündüm, öfkeliydim,nefret doluydum ona karşı ama şimdi hiç bir şey hemde hiç bir şey bir tek duygu bile yok ona karşı belki ona karşı hissizleştim yada belki başka bir şey bir söz vardır bilir misiniz bilmem ''göz görmeyince gönül katlanır'' diye belkide bu yüzden hissizleştim artık onu görmediğim için alıştım yokluğuna, yada bu zamana kadar aramamış sormamış birini ben niye arayıp sorayım ki gerek bile duymam bilincindeyim, küçükken zor geliyordu ama şimdi iyiyim, iyiyim ya gerek bile yok ona.

işte bende böyle biriyim ne yaparsın birinden nefret ettim mi soğudum mu benim için her şey bitiyor, umursamaz biri oluyorum.

Safişimin sesiyle hemen elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım. Merdivenlerden üçer beşer indim çünkü kurt gibi açtım ve etraf mis gibi kokuyordu safişim yine döktürmüş, benim üçer beşer indiğimi gören safişim hemen kaşları çatıp kızmaya başladı '' kız düşeceksin yavaş in'' dedi ve benim o cırlamadan sonra üçer beşer inen canım bacaklarım tek tek inmeye başladı.

Safişim beni merdiven başında beklemeye başladı çünkü biliyordu o gittikten sonra yine aynı pozisyonda inecektim. Ben indikten sonra beni önüne katıp o da arkamdan gelmeye başladı, ben salona girdiğimde her kez yerini almış beni bekliyordu, canım safişim çünkü beraber yemeden yanaydı ve ayrı yemek yiyemezdik ve son kişi gelene kadar o yemeğe başlanmazdı.

Babamın yanağına bir öpücük kondurup ''günaydın babacım'' dedim. Babamda aynı şekilde beni öpüp ''günaydın prenses'' dedi. Babam ben prenses kelimesini seviyorum diye küçüklüğümden beri bana böyle hitap eder.

İsoya dönüp ''günaydın kardeş paçam'' dedim gülümseyerek isoya. İsocum bana benim gibi bir sıcak gülümsemeyle ''günaydın kardeş parçam'' dedi.

İso safişimin oğlu ve benim kardeşim olarak gördüğüm tek kişi aslında  biz kardeşten de öte görüyorduk birbirimizi bizim için kan bağı önemli değildi. Bizim için birbirimizi nasıl gördüğümüzdü, ben onu kardeşim olarak görüyordum o da beni kardeşi olarak görüyordu ve birbirimize o kadar benziyoruz ki huy olarak sanırsın kan bağıyla bağlı kardeşiz, mesela ikimizde motorcuyuz ve yarışlara katılıyoruz motorlarımız bizim tek stres atma kaynağımız sanırım, birde ikimizde zevk alarak motorlarla uğraşıyoruz. Mesela bir tane daha benzeyen özelliğimiz eğer birimiz birine ısınamamışsa diğerimizde sanki onu hissetmiş gibi o kişiye ısınamazdı, üstelik biz bunları birbirimize söylemeden hissediyorduk. Bence kardeşlik sadece kan bağıyla olmaz birazda hislerle alakalı bir şey.

Safişime yönelip kocaman sarıldım ve yanağına bir öpücük kondurdum onunda ve ''tekrar günaydın safişim'' dedim. Safişimde '' sana da tekrar günaydın deli kız'' dedi.

Hemen isocumun yanına oturup tabağıma bir şeyler aldım. isocum hafiften bana çaktırmadan eğilerek ''yarın yarış varmış katılıyor muyuz'' dedi. Bende ''o nasıl soru tabi ki de katılıyoruz bizim katılmadığımız yarışlar mı varda benim mi haberim yok'' dedim. iso ''söze nasıl başladın lan öyle biran katılmayacağız diyeceksin sandım'' dedi. Tabi benden o sıra bir kahkaha kopuverdi ve bakışlar bize döndü.

Babam ''ne oldu niye güldün'' diye bir soru yöneltti doğal olarak. Bende ''yok bir şey aklıma bir şey geldi ona güldüm'' dedim kardeşimi ele verir miyim hiç. Koskoca Nihat Karaer bunu yer mi peki tabi ki de hayır ''ne geldi aklına söyle de bizde gülelim'' dedi. Bende ''önemli bir şey değil babacım gerçekten yoksa söylemez miyim hiç'' dedim. Bu sefer de yemese de fazla yüklenmedi.

isoya döndüğümde kötü kötü bakıyordu bende ona ne yapayım ya der gibi bakış attım. İsonun bu kadar kızma nedeni, ne safişim ne de babam bizim yarışlara katıldığımızı biliyordu ve biz bunu söylesek hem babam hemde safişim bizim bacaklarımızı kırardı valla e haliyle bizde korkup bir şey diyemiyorduk isonunda bu kadar gerilmesi normaldi yani anne baba korkusu sonuçta boru mu.



Arkadaşlar ilk günden 932 kelime bence bu kadarlık yeter diyorum. Tekrar ve tekrar Eren Aksoy ve Tuğçe Mert'e teşekkür ediyorum bana katılmayı kabul ettikleri için ve son bir şey eğer aklınıza gelen seline arkadaş olabilecek bir karakter biliyorsanız lütfen yorum bırakın...

Desteklerinizi bekliyorum yarın devam edecek...

seviliyorsunuz :) :*

GÖLGELER ARASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin