Yeni Çocuk

79 22 2
                                    

İsoyla birlikte kahvaltımızı yapıp evden çıktık.

Okula geldiğimizde iso ben indikten sonra motoru park etmek için park yerine ilerledi.

Park yerine motoru park ettikten sonra yanıma hızlı adımlarla geldi ve '' benim park yerime başkası arabasını park etmiş, o yüzden geç kaldım, ama park edeni bir bulursam...'' dedi sinirle  devam etmesine izin vermeden, ağzını kapatıp '' küfür etmek yok, merak etme şimdi hallederim ben '' dedim.

Hemen bir ıslık çalıp herkesin dikkatini üzerime çektim ve '' isonun park yerindeki araba kimin lan? '' diye bir soru yöneltim etraftakilere.

Sağ tafta bir hareketlenme ve konuşmalar duyulmaya başladı.

Ve oradan biri öne atılıp dikkatimi ona vermemi sağladı ve söze başladı '' bilmiyordum oranın sahibinin olduğunu kusura bakmayın okulda yeniyim " dedi. Bende hemen söze atılıp " buranın kurallarını bu okula gelmeden önce öğrenmen gerekirdi yeni çocuk" dedim yeni çocuk kelimesinin üzerine basa basa ve sadece onun duyabileceği şekilde.

Ona yavaş adımlarla yaklaşarak bize bakan herkese bağırdım " yeni çocuğa benim ve iso'nun kurallarını anlatın da gün geldiğinde karşımıza çıkıp da ezilmesin "dedim.

Bakışlarımı ona çevirip " eğer arabanın hurda olmasını istemiyorsan 1 dakikan var o arabayı oradan çekmek için " dedim yine sadece onun duyabileceği gibi.

İso deli falandır ama benden daha sakindir benim kadar bir şeye çok sinirlenmez o yüzden çokta büyütmez ve ben bir şey dediğimde onu yapacağımı bilir ve beni durduramayacağını da bilir o yüzden bu yaptığıma karışmadı.

Aslında ikimizde okulda farklı kişiliklere bürünüyorduk o bana karışmazdı bende ona birazda o yüzden durdurmuyor sanırım.

Yeni çocuk hareketlenip hemen arabasının yanına gitti ve oradan arabayı çekip dışarıda ki park alanına girdi.

Herkes ben ve isoya bakıyordu iso " neye bakıyorsunuz lan dağılın artık " dedi sinirle.

Bana dönüp " niye böyle yapıyorsun " dedi sinirle.

Ne yani bana mı sinirlenmişti bende ona bakıp " ne yaptığım var, kurallarımızı öğrenmesi gerekiyordu buraya gelmeden önce "dedim.

İso daha da sinirlenip " ben ondan bahsetmiyorum neden benim işlerime karışıyorsun, benim yapmam gereken konuşmayı neden sen yapıyorsun, beni küçük düşürüyorsun. Hep kendini düşünme birazda beni düşün, herkes seni benim kardeşim olarak mı görsün istersin yoksa efendim olarak mı, şuan her kesin kafasında ezik bir rol alıyorum, lütfen bunu bir daha yapma " dedi.

Bunu hiç düşünmemiştim, nasıl yaparım bunu ya, nasıl kardeşimi küçük düşürürüm.

İso'ya dönüp " özür dilerim, bu yönden hiç düşünmemiştim, sadece yardım etmeye çalışıyordum, beni biliyorsun sinirlendim mi hiç bir şey düşünemiyorum, üzgünüm " dedim.

İso " son kez söylüyorum selin bir daha yapma lütfen, bu yönden de düşünmeye başla artık ve bana yardım etme ben kendi başımın çaresine bakarım. Zaten böyle yaparak yardım da etmiyorsun sadece beni herkesin gözünde ezik gösteriyorsun. " dedi.

istemeyerek de olsa onu kırmıştım ve bunu düzeltip affettirmem gerek kendimi, ama nasıl. Buldum.Motorunda bir kaç parçanın eksik olduğunu söylüyordu. Ama önce motorun da neyi eksik onu öğrenmem gerek. 

Ama iso'ya fark ettirmeden bunu nasıl öğrenebilirim ki.

Murat belki öğrenebilir fark ettirmeden acilen Muratı bulmam gerek.

İsoya dönüp " tamam özür dilerim seni kırdım biliyorum ama kendimi affettireceğim söz ama benim acil bir işim çıktı gitmem gerek. " dedim.

İso bana dönüp kaşlarını çatarak " ne işiymiş bu " dedi.

Bende "bir iş işte boş ver " dedim.

İso kaşlarını biraz daha çatarak " bende ne işi diye sordum ve boş vermeyeceğim " dedi.

Oflayarak isoya baktım ve " ya işim var işte niye kurcalıyorsun "dedim.

 İso bana tek kaşını kaldırarak baktıktan sonra " ne zamandan beri birbirimizden bir şeyler saklıyoruz, söyle de bende tedbirimi alayım " dedi. 

Offf bu çocuk niye bu kadar kıt kafalı ya, az önce ben buna ne dedim, sana kendimi affettireceğim söz demedim mi, bunu niye düşünüp de işlerime karışmayıp gitmiyor ama isodan bahsediyoruz haliyle bir şey söylemek istemesem onun peşine düşecek, hey Allah'ım ya.

İsoya dönüp Allah dan sabır dilercesine derin bir nefes alıp " yakında öğrenirsin kardeşim, senden de bir şey sakladığım yok bunu kafandan at, sen benim kardeşimsin senden hiç bir şey saklamam, şimdi gidiyorum beni idare et derste, işlerim bitince gelirim motorları hazırlarız yarışa, zaten pek uzun sürmez işim ve öğle arası okulu ekiyoruz bildiğin üzere her zaman ki gibi yetişmez yoksa motorlar akşama " dedim.

Okulun çıkış kapısına doğru yürüdüm ve yürürken Murat'a mesaj attım

Gönderilen ; Murat

Murat acil dış kapının önüne gel seninle işim var.

Mesajı gönderip beklemeye başladım. Ardından mesaj geldi.

Gönderen ; Murat

Ne oldu ne işi dersteyim şuan.

Mesajı okuyup hemen cevap yazdım.

Gönderilen ; Murat

Soru sorma lan gel dediysem gel. Hem beni ilgilendirmez senin dersin 2 dakikan var Çabuk ol bin yıl bekleyemem seni burada.

Mesajı gönderdikten sonra duvara yaslanarak beklemeye başladım. İki üç dakika sonra yanımda bir hareketlenme hissettim, baktığımda Murat gelmişti ve soluk soluğaydı sanırım koşarak gelmişti,

İşte bu yüzden seviyordum sert olmayı bir nevi, her dediğin yapılıyor hemde kaç dakika vermişsen.

Murat'a dönüp " araban nerede, çok işin var daha, hızlı olman lazım " dedim. 

Murat bana dönüp " park yerin de ama ne işi ve niye hızlı olmam lazım selin " dedi.

gözlerimi devirerek cevap verdim " soru sormada arabanı getir hadi " dedim.

Bana beni öldürmek ister gibi bir bakış atıp arabayı almaya gitti. Hızla arabayı getirip önümde durdu. Hemen binip sürmesi için elimle işaret verdim. Arabayı kullanmaya başlayıp bana " ne işi selin ne yapacağım söyle de nasıl hallede bileceğimi düşüneyim " dedi.

Bende " isonun fark etmeyeceği şekilde isonun motorunun neyi eksik bulacaksın ve neyi eksikse alıp her şeyini tamamlayacaksın ve bana tamamladıktan sonra ulaşacaksın " dedim.

Bana şaşkınlıkla dönüp " selin sen delirdin mi batu benim onun motoruna dokunduğumu duyarsa beni öldürür " dedi.

ona alayla gülüp " beni ilgilendirmez, o senin sorunun ama bana o eksikleri bulacaksın murat, ne olursa olsun, ha yapmayacağım dersen elimden çekersin, biliyorsun tersim de çok terstir nasıl işkence yapacağımı bilemezsin " dedim.

yeni bölüm karşınızdayım :)

GÖLGELER ARASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin