SÜPRİZ

43 12 2
                                    

Özet

Bana tek kaşını kaldırarak bakarak "hayırdır niye" diye sordu. İsoya bıkkınlıkla bakarak "bir seferde sözümü dinle de dışarı da bekle ya sorgulamadan" dedim sitemkar sesimle.

İso bana gözlerini devirerek baktıktan sonra "Kumsal ne çeviriyorsun bilmiyorum ama kötü bir şeyse bu sefer bozuşuruz" dedi. "Yeter ama iso kırıcı oluyorsun ne zaman senin için kötü bir şey hazırladım ve ya yaptım" dedim bu sefer ciddi anlamda kırılmıştım ama bir kere hata yaptım diye bu kadarı fazlaydı.

İso da kırıldığımı anlamış "özür dilerim, tamam bekleyeceğim" dedi.

Yeni Bölüm

İçeriye girip etrafı kontrol etikten sonra motorun parçasının takılıp takılmadığına baktım her şey tamamdı geriye sadece özür dilemek kaldı hadi bakalım selin.

kapıdan çıkıp kafamla içeriyi göstererek çağırdım, arabadan ini yanıma geldi gözlerini kısarak bana baktı ve "ne planlıyorsun doğruyu söyle" dedi hafif bir gülümsemeyle çünkü ben böyle bir şey yapışsam kesinlikle sonu güzel bitiyordu ve o da bunu biliyordu.

tek kaşımı kaldırarak hafif bir tebessüm ederek "bilmem" dedim. Bana sen ıslah olmazsın selin bakışlarını atıp içeri geçti, ardından bende girdim iso olduğu yerde çivilenmiş etrafa göz atıyordu gerçekten çok şaşırmışa benziyordu ama beni tanımıyor muydu ben yaparsam hele ki yaptığım kişi çok değer verdiğim bir kişi ise bu yaptıklarım azdı bile.

Arkasına geçip "nasıl" dedim. Bana döndüğünde mutluluktan gözlerindeki o ışıltıyı görmemle tebessümüm kocaman bir gülümsemeye döndü.

Bana kocaman sarılarak "teşekkür ederim asi prensesim benim için çok büyük bir hediye" dedi.

benden ayrıldığında "ne demek senin için az bile bu" dedim ve başımı önüme eğdim o an aklıma sabah yaşadıklarımız aklıma geldi kafamı kaldırarak söze nasıl başlayacağımı bilemesem de konuşmam gerektiğini biliyordum "iso" dedim, gözlerini etrafta gezdirirken "hıı?" dedi.

Ona mahcup gözlerle bakarak "ben özür dilerim" dedim "bu gün yaptıklarım hiç hoş değildi biliyorum ama sana ne kadar değer verdiğimi biliyorsun ve bu gün sırf o çocuğun park ettiği araba yüzünden kavga ettik biliyorum ilk defa kavga etmiyoruz ama seni küçük düşürdüğümün farkında değildim sadece bir iç güdüyle o kadar ileriye gittim ama-" sesimin titrediğinin farkına var iso hemen yanıma gelerek en içten bir şekilde bana sarıldı ve "biliyorum açıklama yapmana gerek yok prensesim bende biraz fazla ileri gittim seni uyarırken bende özür dilerim" dedi.

ondan ayrılıp yüzüne bakıp "affettin mi?" dedim. kafasını sallayarak beni onayladı ve en içten gülümsemelerinden  birini yolladı, bende ona kocaman gülümseyerek karşılı verdim. İşte isonun bu huyunu seviyordum ister büyük ister küçük hediye onun için fark etmezdi sadece onu sevdiğimi bilsin onun için uğraştığımı görsün hemen affeder eski halimize geri döner.

Biliyorum şuan isoya ne hazırladığımı merak ediyorsunuz hemen anlatıyorum mekanın eski düzenini biraz bozdum ama değdi isonun çocukluk hayallerini bildiğim için onlardan birini gerçekleştirdim bir tane motor firmasının en eski motorlarından en yenisine kadar hepsini toparlayıp bizim mekanın en gösterişli yerine dizdim ve arka plan olarak kazandığımız bütün yarışlarda fotoğraflar çekinmiştik onları toparlayıp tarihleriyle birlikte astım ve ortaya çok güzel bir görüntü çıktı siz şimdi diyorsunuz ki sen bu motorları bir saat içinde nasıl toparladın bu bir saatlik olacak iş değil, evet biliyorum bir saatte olacak iş değil zaten bu motorlar yılların birikimi sırf isoya hediye olsun diye toparlıyordum bu zamana kısmetmiş ne yapalım ve tabi ki motorların hepsi çalışır durumda en önemlisi de bu artı bunların yanında en sevdiği tatlıyla motorun parçasını unutmamak lazım daha motorun farkında değil ama birazdan farkına varacak benim sayemde ama ilk önce tatlıyla başlayalım o da süpriz olsun değil mi ama.

GÖLGELER ARASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin