Motor

75 19 4
                                    

Özet

     Bana şaşkınlıkla dönüp " Selin sen delirdin mi batu benim onun motoruna dokunduğumu duyarsa beni öldür " dedi.

     Ona alayla gülüp " beni ilgilendirmez, senin sorunun ama bana o eksikleri bulacaksın murat, ne olursa olsun, ha yapmayacağım dersen elimden çekersin biliyorsun tersimde çok terstir nasıl işkence edeceğimi bilemezsin " dedim.

Yeni bölüm

Murat bu dediğime karşılık sadece kafasını tamam dercesine sallayarak karşılık verdi, sonuçta beni tanıyordu ve yapacağımı da biliyordu.

Bu arada batu isonun ikinci adı, isoya sadece ben ve safişim iso diyebilir başkasına izin vermez batu ismini kullanır, ismail babasının koyduğu isim olduğu için pek hoşuna gitmiyor sanırım nedenini sorduğumda cevap alamadım sonuçta babasının tek hatırası, şöyle bir düşündüğünüzde benimde ondan farkım yokmuş gibi duruyor ama benim durumum ondan farklı ben annemi sevmiyorum o ise babasını seviyor ama kullanmıyor,  belkide yokluğunu hissedip acı çekmek istemiyor, aslında adlarımızı kullanmasak da onların eksikliği, yokluğu her zaman aklımızın bir köşesinde en ufak bir şeyde de her zaman canımızı acıtıyor, aslında bu durumunda iyi yönleri var daha da güçleniyoruz dışarıya karşı kimse canımızı yakamıyor, onlar bizim canımızı yakmaya kalkıştığında biz onlardan önce davranıp onların canlarını yakıyoruz ki bize bulaşamasınlar.

Düşüncelerimden uyanmamı sağlayan Murat oldu "Selin malikaneye mi, yoksa mekana mı gideceğiz?" dedi.

Murat'a dönüp "mekana sür isonun motor oradaydı en son, ben seni oraya bırakacağım senin arabayı alacağım bir kaç işim var ben işlerimi halledene kadar sende motorun eksiklerini bul bana haber et" dedim.

Ne kadarda kibarım değil mi, klasik selin karaer istediği her şeyi alır. 

Murat bana sinirle soluyup "tamam" dedi.

Mekanın önü geldiğimizde arabadan inip mekana girdik,.

Murat'a motorun yerini gösterip mekanın içinde dolanmaya başladım eksik var mı diye bakındıktan sonra mekandan çıkıp Murat'ın arabasına binip isonun en sevdiği tatlıyı almak için Mustafa amcanın pastahanesine sürdüm.

MURAT'IN AĞZINDAN

Offf selin offfff abi harbi korkuyorum ya bu çocuk motoruna dokunduğumu anlar ve beni keser kesin, selini de tanıyorum yap dediyse yapmak zorundayım eğer bir kin tutarsa vay halime olurdu, batunun motoruna yaklaşıp dokunup dokunmamak arasında hala gidip geliyordum, ama mecburen dokunacaksın murat batudan önce selin keser seni batu'ya da bir şey kalmaz, hey Allah'ım ben nasıl bir duruma düştüm ya.

Batunun moruna biraz göz gezdirip hangi parçasının eksik olduğunu bulduktan sonra selini aradım. Hanım efendinin en son arabamın gazına yüklenerek gittiğini duymuştum sanki babasının malı o da yetmiyormuş gibi bir de emirler yağdırıyor.

Selinin sesiyle hemen onu dinlemeye başladım "buldun mu?" dedi.

Hey Allah'ım sabır ver insan biraz kibar olur ya sen bir kızsın ya kız erkek değil, iç sesim hemen karşılık verip yiyorsa bunu yüzüne söyle sana bir de dedi. Doğru da işte söyleyemiyorum haklı yemiyor çünkü.

Selin tekrardan "olum cevap versene buldun mu" dedi.

Bende " buldum sanayi'ye gitmemiz gerek" dedim 

Selinde "mesaj atacağım adrese gel oradan gideriz" dedi. Ne birde oraya mı gideceğim yok artık.

Seline cevap olarak " arabam sende nasıl gelmemi bekliyorsun selin gel al beni buradan" dedim. 

GÖLGELER ARASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin