Özet
Mustafa amca yarışlara katıldığımı talihsiz bir olay yüzünden öğrenmişti "bir iş işte amca boş ver" dedim.
Bana kötü kötü bakıp"hiç saklama ben seni bilmez miyim yarışa gideceksin yine demi" dedi.
Mustafa amcaya dönüp "babama söyleme ne olur, biliyorsun bir tek bundan zevk alıp eğleniyorum, hem daha dikkatliyim öyle kavgaya falan girmiyorum, zaten hep iso oluyor yanımda" dedim.
Yeni bölüm
Mustafa amca buna pek inanmasa da "tamam söylemem ama çok dikkatli olacaksın, isonun yanından ayrılma bir daha tamam mı ve bu son yarışın olsun" dedi.
Mustafa amcaya dönüp "tamam Mustafa amca bu son" dedim. Tabi bu sadece bu dakika için geçerli, ben hiç rahat durur muyum daha o yeni çocuğun kim olduğunu öğrenip cezasını keseceğim, onun yüzünden kavga ettim İsoyla zaten, bir yerden çok tanıdık geliyor ama nereden sanki önceden görmüşüm gibi geliyor bakalım kim. Ben bunları düşünürken Mustafa amca da bir tane daha tatlı isteyip tatlının gelmesini beklerken çayını yudumluyordu tatlı gelince benimkini bana doğru ittirip "hadi sene kızım niye yemiyorsun" dedi.
Kafamdaki soruları kapı dışarı edip Mustafa amcaya döndüm "eee seni bekliyorum sen başlamadan nasıl başlayayım" dedim.
Bana gülümseyip "iyi madem benim tatlıda geldi başlayabilirsin artık" dedi. hem sohbet muhabbet hem tatlı derken zamanın nasıl geçtiğini bilememişim biz Mustafa amcayla sohbet ederken bizim yanımıza gelen Murat'ı fark ettim. Bir ara geldiğini söylemişti arayarak mustafa amcanın kafesin adını söyleyip kapatmıştım, Murat'ın daha fazla yaklaşmasını istemediğimden hemen Mustafa amcaya dönüp " Mustafa amca benim artık kalkmam lazım" dedim.
Mustafa amca "eee kızım daha yeni geldin nereye tatlını bile bitirmemişsin daha" dedi.
Mustafa amcaya gülümseyip "söz en kısa zamanda yine geleceğim" dedim.
Mustafa amca baktı acelem var ve beni durduramayacak daha fazla uzatmadan ayağa kalkıp "ben seni geçireyim kızım" dedi.
Mustafa amcaya sarılıp "ya amcam gerek yok sen yorulma hem benim arkadaşım geldi onunla gideceğim" dedim.
Mustafa amcadan ayrılıp kocaman gülümsedim giderken el sallayıp Murat'ın yanına yöneldim. Murat'a baktığımda şaşkınlıktan gözler kocaman olmuş bir şekilde bana bakıyordu, yanına gittiğimde salak hala kendine gelememiş bana bakıyordu "hayırdır neye bakıyorsun" dedim.
Benim konuşmamla sanki beyni biranda uyuduğu uykudan uyanmış gibi kafasını sağa sola hareket ettirip kendine geldi ve "y-yok, yok bir şey" dedi.
Sanki bilmiyorum neye bu kadar şaşırmasına, biriyle ilk defa gülüşüp sohbet ettiğimi görüyor çocuk şaşırması normal sanırım, ailemden başka kimseyle bu kadar sohbet edip gülmem söylemiş miydim, genetik sanırım babadan gelen bir şey boşu boşuna babanın kızısın demiyorlar.
Murat'ın kendine gelmesini fırsat bilerek önünden geçerek dışarı çıkarken "iyi madem bir şey yoksa hızlı ol da işimizi bitirelim değil mi yeterince oyalandık zaten sayende" dedim.
Murat sinirle bir nefes alıp bir şey söyleyeceği anda ona doğru dönüp "bir şey mi söyleyeceksin" dedim.
Murat bunu beklemediği için susup kafasını hayır anlamında iki yana sallayarak cevap verdi tek kaşımı kaldırarak "bende öyle düşünmüştüm artık işimize dönebiliriz" dedim.
İkimizde arabaya binip malzemeleri almak için sanayinin yoluna koyulduk yarım saatlik yoldan sonra sonunda sanayiye gelebilmiştik Murat arabadan inerken " geliyor musun" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGELER ARASI AŞK
Fiksi RemajaBir cinayet sayesinde tanışmış olabilirler ama o cinayeti kim işledi Emir mi ? yoksa Kumsal mı? Emir belki gerçek bir cinayet işlememiş olabilir ama ya bir kızın kalbi ortadaysa ve ona inanmayıp o kalbi çiğneyip geçmişse cinayet işlemiş olmaz mı ? P...