Nervozně se dívám na Jeremyho který kontroluje kamery. A vtom do mě šťouchne Vincent: ,,Hej koukej!" Řekne šeptem a plíží se za Scottem. Hned mi dojde že ho chce vylekat. Ale pak když je úplně u něho tak se na něho Scott otočí z jehlou. Vincent celí zbledne a pomalinku couvá. A ostatní se začnou smát. Jen já a Ema na ně jen divně koukáme. On se vážně bojí obyčejné jehly? Povzdychnu si. Když Scott jehlu zase schová a Vincent dostane zase svojí normální fialovou barvu tak řekne: ,,Ha ha ha... Eh, Scotte?" Řekne dojde k němu vezme mu sluchátko a začne do něj mluvit: ,,Halo? Halo halo! Policie?!?" Scott mu sluchátko vezme a dá mu facku. Pak se Vincent připlíží k Fritzovi a řekne: ,,Ještě jednou mě naštveš a vezmu ti Jelly Beans!" Fritz se na něho podívá divným pohledem a pak zavrtí hlavou. Pak přišel k Jeremymu a řekl: ,, A co tvoje Citrony?!? Hm, skončí v koši!" Jeremy se na něho podívá stejným pohledem jako Fritz a polkne. ,,A co já fialko? Na mě nic nemáš!" Křikne na něj Mike. ,,Vážně ne?" Zeptá se ho Vincent příjíde k němu a sundá mu šátek. ,,Pamatuješ ještě na rok 1987 a Foxyho?" Mike na něho jen zařve: ,,Naval mi to zpátky!" Ale Vincent se jen zasměje a hodí to do levých dveří. ,,Běž si proto sám!" ,,Jak já tě nenávidím fialko! Běž mi proto!" ,,Tůdle!" Řekne mu výsměšně Vincent. Ale pak se do toho přidám i já. ,,Eh- Vincente? To už jsi trochu přehnal, nemyslíš?" Vincent se na mě podívá povzdychne a jde pro ten šátek. Ale když je za dveřma tak se zavřou. Hned se podívám kdo je zavřel a byl to Mike. ,,Tůdle jo? Já chci vidět tebe až ti Foxy kousne do hlavy!" Řekne Mike a ďábelsky se na něj podívá. ,,Miku?!? Co to děláš?!? Chceš ho zabít nebo co?!?" Zmateně se ho zeptám. Ale pak ke mně příjde Scott a řekne mi toto: ,,Neboj, Jeremy hlídá kamery a když se k němu nějaký ten robot přiblíží tak ty dveře otevřeme." Ale pak je slyšet Jeremyho: ,,Sakra! Bonnie!" Mike na nic nečeká a chce otevřít dveře. Ale dveře se sekli. ,,Sakra! A co teď?!? Nic neříkám a hned odejdu pravými dveřmi. Prošla jsem různé místnosti když jsem se konečně dostala tam kde je Vincent. ,,Tobě šibe ne? Vrať se zpátky do kanceláře!" Zařve na mě Vincent. ,,Jenom s tebou!" Ale pak se za ním objeví oči Bonnieho. ,,Vincente za tebou!" Vincent se otočí ale Bonnie ho majzne po hlavě, a Vincent spadne na zem. ,,Bonnie! Ty králičí svině!" (když hraju fnaf tak to říkám hodněkrát:/:D) Křiknu na něj a pak mě majzne po hlavě taky:/. Probudím se v nějaké místnosti. Rozhlédnu se a vidím Vincenta. Hned si k němu kleknu a vzbudím ho. ,,C-co se stalo?" Zeptá se zmateně. ,,E-h pokut si dobře pamatuju tak nás sem vzal asi podle všeho Bonnie." Vincent vstane a snaží se otevřít dveře. ,,Je zamčeno!" ,,No super! A co teď?!?" Zeptám se. ,,No počkáme až nás najdou ostatní-pokud teda ještě žijou, a nebo až se otevře pizzerie." ,,A co do té doby budeme dělat?" ,,Nevím dáme pravdu nebo úkol?" ,,Co?!? Tady!?! Jaké chceš mít tady úkoly?!?" ,,Já bych věděl:3." ,,Ehh no tak dobře ale žádné sprosťárny!" ,,Ok. Tak pravdu nebo úkol?" ,,Eh- tak pravdu.." ,,Ok.. tak co si o mě myslíš:3?" ,,Ok já nevím... No taaak Jsi fialový:D?" ,,Ha ha ha.... Ale já spíš myslel povahu." ,,Ok tak jsi blázen! Ok?!? Ale furt můj blázen:3." Vincent se na mě mile podívá. Ale pak uslyšíme odemykání dveří. Za chvíli se otevřou a stojí tam Mike. ,,Eh- Žijete?" ,,Ne já jsem duch Vincenta a budu tě strašit! Muhaha!" Řekne Vincent. Mike zakroutí očima a řekne: ,,No tak přespíte tu a nebo půjdete do hotelu? Neboť už 6. odbilo." ,,Já radši v hotelu! A tady pán Vincent alias William nevím." ,,No tady pán Vincent alias William by taky radši spal v hotelu." Řekl Vincent a vyšel s té místnosti. Ostatní na nás už čekali. Když jsme šli kolem Animatroniců tak se Mike otočil na Emu a řekl: ,,A výš co? Tam ten medvěd ti chce taky říct jak si hezká:3." ,,Miku? To bych radši nedělala!" Okřikla jsem ho. Mike jen zakroutil očima a furt otravoval. Pak už to Ema nevydržela a vlepila mu facku (proto ten obrázek:D). I když...no.... Trochu to přehnala. Mike spadl na zem. Vincent se na mě jen podíval a pomalinku couval. ,,Ježiš Miku jsi v pohodě?!?" Křikla na něj Ema a přiběhla k němu. Mike pomalu otevřel oči a když uviděl Vincenta tak zařval: ,,Jeeeeej! To je pán duha!!!" Vincent zakroutil očima a řekl: ,,Jo, je v pořádku:/." Pak jsme odešli na Taxík a Ema domů. Když jsme čekali na taxíka tak mě něco napadlo: ,,Ale moment! Když mě a Vincenta unesl Bonnie tak proč nás zrovna nezabil? Nebo aspoň Vincenta?" Všichni se podívali na Scotta který řekl toto: ,,No to je otázka... Do hlavy Animatronica neuvidíš a nikdy vidět nebudeš, a proto některé věci zůstanou skryté." ,,Hm... Jsou stejně všichni divní." Usoudím. ,,Kdybys byla nemrtví duch taky jsi divná." Řekne Mike. Ale pak přijede ten taxík. Nastoupíme si do něho, a když přijedeme na hotel hned odpadnu do postele. Ještě slyším jak mi někdo klepe na dveře. Ale já už neotevřu protože jsem tuhá:D.
Taky děkuji MarekFlaisinger02 za cover(-:
ČTEŠ
Life is Crazy
FanfictionMyslím že žiju docela *normální* život. Chodím do školy.....Hraju FNaF.... Ale to se všechno změní když náš učitel zavede do třídy 5. nových a docela divných žáků.... Ale i tak se to furt dá přežít..... Ale to se všechno změní když jedu na soutěž do...