Probudila jsem se v osm hodin. ,,Dneska je můj velký den! Je ta soutěž!" Řekla jsem a vtom mi někdo zaklepal na dveře. Byl to Vincent:3. ,,Ahoj Luci, tak co těšíš se?" ,,Já no mám trochu trému." ,,Neboj zpíváš nádherně, a co vůbec budeš zpívat?" ,,No... to je otázka osobně jsem nad tím ani neuvažovala....Ale asi My demons a nebo Break my mind." ,, Jo znám ty dvě písničky jsou nádherné." ,,A máš svoji oblíbenou písničku?" ,,Eh-no Moje oblíbená písnička je Purple.... Mám pocit že je o mě." ,,Hm, znám jí byla první co jsem se naučila." Ale pak se otevřeli dveře a stál tam Jeremy. ,,Ahoj vy dva." ,, Ahoj Jeremy." Odpověděla jsem. ,,Dneska je ta soutěž že?" ,,Eh- jo je." ,,To abychom se tam šli taky podívat ne Vincente? A nebo aspoň jen ty. Co Vincente?:3" ,,Co-? P-proč jen já?!?" Zeptal se zmateně Vincent. Jeremy se jen debilně usmál a odešel. Podívala jsem se na Vincenta který byl červený jak rajče. ,,Copak je? Jsi nějak červený ne:D?" Podíval se na mě a řekl: ,,Výš já tě asi mi- Eh, co jsem to řekl za blbost? No nic j-já asi musím." Řekne a odejde. ,,Hm... Já tě asi mi? Mi-lu? Ne ne ne to je blbost!" Usoudím a jdu si ještě chvíli lehnout. Vzbudím se v deset hodin, je čas abych se nachystala. Když se převleču tak jdu zaklepat na kluky jestli tedy jdou se mnou. Nakonec se mnou tedy jdou. Zavoláme taxíka a za chvíli jsme tam. Když příjdu do šaten tak čekám až mě zavolají. Ale pak z nedání uslyším: ,,Tak a nyní přivítejte Lucii Salvetovou. Když jdu k podiu tak se mě jeden pán zeptá co budu zpívat. Chtěla jsem říct Break my mind ale pak mi v hlavě přeletěla vzpomínka: ,,Moje oblíbená písnička je Purple." Na nic jsem nečekala a řekla Purple. Když jsem přišla na podium tak jsem si všimla kluků. Seděli v první řadě. A hlavně tam byla i EMA?!? A já začala (song nahoře).Když jsem skončila všichni mi začali tleskat ale pak jsem si všimla Vincentového udiveného pohledu. Ale pak byla ta velká chvíle na kterou jsme všichni čekali. Vyhlášení výsledků. Třetí a druhé místo už bylo dáno. A já už myslela že moje šance na výhru jsou nulové. Ale pak: ,,A první místo vyhrává Lucy z ČR." Myslela jsem že se radostí zblázním. Dostala jsem nějaký diplom a úžasný pocit! Pak jsem tam ještě stála odpovídala na nějaké otázky, a pak. Když jsem se konečně dostala ke klukům tak mi začali gratulovat. ,,Jo a Emi copak tu vlastně děláš?" Zeptala jsem se. ,, No Mike mi řekl o té soutěži, tak jsem se přišla podívat." Jen jsem kývla ale pak jsem si všimla že Vincent na mě furt divně hleděl. ,,Co ti je Vincente?" Zeptala jsem se ho. Vincent nic neříkal a objel mě: ,,Děkuji ti že jsi to zazpívala, a moc moc moc ti gratuluji zasloužíš si to!" Objala jsem ho taky: ,,Jsi úžasný Vincente!" A pak jsem ho pustila. Ale pak Mikeovy zazvonil mobil: ,,Halo? Jo dobrý den. Cože? Ne! Ne ne ne! Ale šééfe! Proč zrovna dneska? Hm, tak tedy dobrá." A Mike to položil. ,,Tak noční hlídači navěky?" Zeptal se. Hleděli jsme na něj jak kdyby byl blázen. ,,Co že?!?" Zařvali jsme všichni dohromady. ,,No.... Šéf mi zavolal...A do konce týdne potřebuje.... Noční hlídače.... Do Freddy Fazbear pizza..... A zavolal mě a já to vzal..." ,,Co že?!?" Zeptala jsem se. ,,Miku! J-jak jsi mohl! Když Vincenta zabijou!" Podívali se na mě a Vincent řekl: ,, Ale to je v poho už jsem se tam nepobavil hoodně dlouho. Těším se." ,,C-co?" Vyhrkla jsem se sebe. ,,Luci... Neřeš to Eh Vincent no on má rád nebezpečí...." Řekne Scott. ,,Jeeej a můžu s vámi?" Zeptala se Ema. ,,NE NEMŮŽEŠ!" Prskla jsem na ni. ,,Ale notáák Lucko pucko nech jí! Když s námi chce jít tak ať klidně de!" Křikl na mě Mike. ,,Prosííím!" Zaprosila Ema. ,,Grr tak jo, ale budeš nás poslouchat a dávat na sebe pozor!" Okřikla jsem jí. Pak už jsme to neprobírali a zajeli jsme do hotelu. A Ema odešla domu. Pak jsem si zalezla do postele. ,,Od půl noci do šesti budu dělat debila co si hlídá život." Zamumlala jsem a spala.
ČTEŠ
Life is Crazy
FanficMyslím že žiju docela *normální* život. Chodím do školy.....Hraju FNaF.... Ale to se všechno změní když náš učitel zavede do třídy 5. nových a docela divných žáků.... Ale i tak se to furt dá přežít..... Ale to se všechno změní když jedu na soutěž do...