lic-11 zrádce

805 54 39
                                    


Probudil mě zas klepot na dveře. Hned jsem vstala a šla otevřít. Teď tam pro jistotu stáli všichni:/. ,,E-h ahoj kluci.... Co potřebujete?" Vincent se na mě tázavě podíval a řekl: ,,Prosím řekni mi odkud ses to o mě dozvěděla." ,,Eh no znáš FNaFko?" ,,Eh ne měl bych?" ,,Ok... Tak hra která vypráví o tom cos udělal...." ,,Eh-? Moment! Kdo jí vytvořil?!?" Chtěla jsem říct Scott Cawthon, ale pak mi došlo že Cawthon se jmenuje Scott! Takže jí vytvořil Scott?!? (<--tohle asi pochipilo jen málo lidí:D) A podívala jsem se na Scotta, byl celý bledý a měl ten debilní úsměv co říká já o ničem nevím. ,,No.... Já..No nevím jak se ten tvůrce jmenuje." Řekla jsem. Vincent mi tedy poděkoval a s klukama odešel zůstal tam jen Scott. ,,Proč Scotte?" ,,C-co p-proč?" ,,Oba dva víme kdo tu hru vytvořil, zrádče!" ,,Já...no....já ji vytvořil kvůli tomu nápadu! Já... Byl to skvělí nápad! Mám s toho hodně peněz. A vůbec ve třetím dílu jsem Vincenta nechal zemřít! Takže už se tam neobjeví žádný jeho příběh! Jen ten můj vymyšlený!" ,,Takže ty jsi to pustil na veřejnost kvůli penězům? Kvůli penězům jsi zradil Vincenta?!? A pak si ještě hraješ na jeho nejlepšího kamaráda?!? Je mi s tebe špatně!" ,,Já...já nikoho nezradil! A Vincent je můj nejlepší kamarád!" ,,Ne vůbec! A co s tím budeš dělat teď?!? Půjdeš mu to říct a nebo mám já?!?" ,,Eh, no.....Vincent mě zabije:/ No ironie:/." ,,Nemáš se chovat jak blb:/. Tak půjdeš mu to říct?!?" Scott kývne a jde do svého pokoje, a já jdu hned za ním. Když přijdeme tak já hned začnu: ,,Eh, Vincente..... Tady Scott by se ti chtěl k něčemu přiznat....." Řeknu a podívám se na Scotta, který hned začne mluvit: ,,Vincente.... Výš...no mě je to strašně líto." Vincent se na něj divně podívá a řekne: ,,Ehm t-to je v poho Scotte jen mi to řekni." ,,Výš... To já tu hru.....no....eh.... TO JÁ TU HRU VYTVOŘIL!" Vincent na něho vykulí oči a řekne: ,,S-Scotte? A-ale p-p-proč?!?" ,,Ten nápad byl skvělí! Udělal jsem jí jen tak ze srandy. Ale neboj ve třetím dílu jsem tě nechal zemřít aby ta hra už nebyla o tobě...." ,,T-to je podle tebe omluva?!? Sakra! Já ti věřil!" ,,P-promiň... Mě je to líto!" Na Vincentovi bylo vidět že je hodně naštvaný ovšem kdo by nebyl že? A pak když to už vypadalo že Vincent Scotta asi zabije (no ironie) tak jsem se do toho přidala i já: ,,Eh, kluci? Mohli byste mě tu nechat s Vincentem na chvíli sami?" Všichni kývli a odešli. ,,O co ti jde?!?" Zařval na mě Vincent. ,,O to abys to Scottovi odpustil, je to hodný kluk a vypadá že ho to vážně mrzí!" ,,A proč bych tě jako poslouchat?!? Výš kolik lidí o tom teď možná ví?!?" ,,No podle mě když tě někdo uvidí tak mu to nedojde, a proč bys mě měl poslouchat? Hádej!" Řekla jsem a obejmula ho. A pak jsem pokračovala: ,,Možná proto že jsem se kvůli tobě v noci málem nechala zabít." ,,Já vím... Mám tě strašně rád:3, a když tak chceš tak mu to odpustím:3." ,,Jsi úžasný Vincente:3." Řekla jsem a pustila kluky dovnitř když přišli tak Vincent hned řekl: ,,Ták tedy Scotte.... Odpouštím ti! Ale buď tak hodný a už o mě nedělej hry..... a už vůbec ne o tom co jsem udělal!" Scott se na něho s údivem podíval a řekl: ,,n-neboj u-už se to nestane!" Vincent nevypadal že by moc věřil ale pokusil se na něj alespoň *nevražedně* usmát. ,,No teď když už jste si všechno vyjasnili tak bychom si mohli ještě lehnout ne? Přece jen nerada bych aby mě kvůli únavě zabili:/." Řekla jsem. Ostatní se na mě podíval kývli, a všichni si zalezli do svých pokojů. Když jsem si lehla a chtěla jsem spát tak na mě ale někdo zaklepal. Vstala jsem a otevřela byl to Scott. ,,Ahoj můžu dovnitř?" Zeptal se. ,,Jo jo jasně!" Řekla jsem a pustila ho dovnitř. ,,Nebudu moc dlouho zdržovat jen jsem ti chtěl poděkovat, bez tebe by mi to Vincent odpustil jen těžko." ,,Jo jo to je v poho." Řekla jsem. ,,Tak to je všechno co jsem ti chtěl říct tak za dvě hodiny u nás na pokoji." ,,Počkej! Za dvě hodiny?!? To už je tak pozdě?!" ,,Jo je." Řekl a odešel. A já tedy zalezla do postele a usnula jsem.



Taky vám připadá že ty kapitoly vychází čím dál později?:/:D

Life is CrazyKde žijí příběhy. Začni objevovat