Lic-13 Druhá noc

780 60 23
                                    

Zavřela jsem oči a přemýšlela nad tím co chce Vincent udělat. No... Ok je jasné co chce udělat ale co jsem mu udělala?!? ,,Jsi v poho?" Zeptal se mě. Já jsem hned otevřela oči a podívala se na něj. ,,ty se mě ptáš jestli jsem v poho?!? NE NEJSEM! VŠAK JSI PRÁVĚ ZABIL SCOTTA! A KDOVÝ JESTLI NECHCEŠ ZABÍT I MĚ!" ,,Koho že zabil Vincent?" Řekl nějaký hlas a do pokoje vešel Scott, který na sobě neměl ani škrábnutí. ,,Vincente?!? CO TO MÁ ZNAMENAT?!" Vincent se na mě mile podíval a řekl: ,,Apríl!" Teď jsem myslela že ho asi zabiju. ,,Eh, takže jsi nikoho nezabil?" Zeptala jsem se. ,,Ne, jen 5. dětí ale to bylo před pár lety." ,,A-a-a co ta krev?!?" ,,Kečup:/."Hned jsem skočila ze země a vlepila Vincentovi facku. ,,Výš co jsem sakra mohla udělat?!? Výš to?!" Křikla jsem na něj. ,,Eh, ne?" Odpověděl s debilním úsměvem. ,,Já jsem na tebe málem zavolala policii!!! Chápeš?!?" ,,Eh, ne?" Bouchla jsem se do čela a vlepila mu ještě jednu facku z druhé strany. ,,Jo! Dobře ty! Už fackuješ i někoho jiného než mě!!" Křikl Mike který se před chvílí objevil v pokoji. ,,Miku? Co tu jako děláš?" Křikla jsem na něj. ,,Dívám se jak fackuješ Vincenta a hodně si to užívám, a taky vám chci říct že musíme do práce jinak.... Přijdeme pozdě!" Kukla jsem se na kluky kteří už šli. ,,MOMENT VINCENTE! TY DVEŘE! ZPRAV JE DĚLEJ!!!" Vincent zakroutil očima a šel ke dveřím. Zatím co já jsem v klidu odešla a ani jsem se na to jak si Vincent hraje s dveřmi nepodívala.

V pizzerii

Sedím na židli a přemýšlím: Toho aprílu bude litovat já se mu pomstím! Hned první týden jak budeme zase ve škole na něho vymyslím něco tak hnusného že si to bude pamatovat do konce života! Muhaha:D! Ale pak mě z mého přemýšlení o pomstě vyruší Jeremy: ,,Luci? Jsi tu?!?" ,,Co? Já jo! Já jsem se jen zamyslela. Co potřebuješ?" ,,Eh- nevyměníš mě? Jakože hlídat kamery." ,,Co já..jo klidně." Řeknu a jdu si sednout ke kamerám. A pak se kuknu co dělají ostatní.....Všichni kromě Vincenta koukají do blba ale jen Vincent si hraje s nožem. A pak se podívám na kamery. Eh, Bonnie se pomalu ale jistě blíží chodbou, Chica kramaří v kuchyni, Freddy ještě spí a Foxy je zalezený v Pirate Cove. A pak Vincent řekne: ,,Táák kdo si dá Chlastíček:3?" ,,Eh-tobě jebe?! Když se opijeme tak nás zabijou!" Vincent zakroutí očima a přijde ke mně, obejme mě já ho taky a on mi pošeptá: ,,A kdo říká opít se? Já myslel jen tak aby se nám líp pracovalo:3." ,,Vinny to fakt není vtipné:/." ,,Tak tedy dobrá." ,,Díky:/." Řeknu on mě pustí a flašku z vodkou schová. Ostatní na něho jen hledí a když se ho zeptají jestli to myslí vážně tak on jen pokrčí rameny. Osobně nechápu jak Jeremy který mi připadá *normální* tak na to přistoupí. A pak se zas podívám na kamery: ,,Bonnie!" Zařvu. Mike hned stane a chce zavřít dveře, ale dveře zavřít nejdou! Za chvíli z nich vyleze Bonnie. Všichni se začneme klepat a Vincentovi spadne z ruky nůž na zem. Bonnie se k nám furt přibližuje a jediný Mike začne mluvit: ,,Bo-Bonnie? U-už j-jsi někdy z-zkusil ch-chlast?" Bonnie se na něj podívá a zavrtí hlavou. Mike se podívá na Vincenta který je zas bledý jak stěna: ,,Vi-Vincente? M-máš ještě t-tu flašku s ch-chlastem?" Vincent pomalu podá Mikovy flašku s vodkou. Mike se podívá na Bonnieho: ,,N-na v-vypí t-to!" Bonnie se na to podívá a pak to do sebe nalije. A za chvíli se začne motat a mluvit: ,,J-jej Máte už někdy h-holku?" Všichni se na něho podíváme ale nekomentujeme to:D. Ale pak pokračoval: ,,Ch-Chica se někdy chová jak mrcha, bouchá mě po hlavě pánvičkami, to vám nikdy nebylo divné co tak rachotí? To mě bouchá po hlavě. Proč? Protože mě miluje ale já jsem gay!" Řekne a pak se odplazí pryč. ,,Bonnie je gay?" Řeknu a podívám se na Vincenta. ,, Jak to mám jako vědět?!?" Odvětí Vincent. ,,E-h Ale Chica ho bouchá po hlavě pánvičkami?" Řekne Fritz. ,,Ne ne ne říkal blbosti byl pod vlivem!" Prohlásí Scott. A pak se Vincent začne smát: ,,To byl dobrý nápad opít ho Miku:D." Mike se na něho podívá a řekne: ,,Já ani nemyslel že to projde :D." ,,A pak že nosit si do práce chlast je špatné." Řekne Vincent a podívá se na mě. ,,Ok ok tak možná kdybys tu ten chlast neměl tak je po nás ale to furt neznamená že měním můj názor, té flašky se ani nedotkneš!" ,,No jo.... Moment a kde ta flaška vůbec je?" Zeptá se Vincent. ,,Vypadá to že ten králík si jí vzal sebou:D." Odpoví Mike. ,,Gr... Můj chlast!" ,,Ber to s té lepší stránky možná se teď opijou všichni:D." Řekne Jeremy. Vincent řekne: ,,no.... To by bylo zajímavé... Opilí Foxy jak by asi vypadal..." ,,NĚJAK TAKTO!" Křiknu na Vincenta a ukážu na kameru Kde je vidět jak Foxy Dělá provaz na chodbě a přitom křičí: ,,Jsem baletkááá!!!

,,to je něco! Ten králík už to stihl dát i Foxymu:D" Řekne Vincent. Ostatní nic neříkají a smějí se a já vlastně taky. Pak se koukám na kamery kde je Bonnie. ,,Podívejte Bonnie je u Freddyho a.... Oni to spolu pijou:D." Bylo i slyšet co si říkají.

Bonnie: Freddy jsi medvěd?

Freddy: Já nevím já asi budu králík a ty jsi medvěd!

Bonnie: Aha takže já jsem králík a ty medvěd!

Freddy: No asi jo...:/

Bonnie: A o čem jsme se to vlastně teď bavili?

Freddy: O tom jestli máme rádi pizzu.

Bonnie: Ta s cocainem je nejlepší!

,,A to je co? Freddy je ještě víc pod vlivem než Bonnie:D!" Řekne Vincent. A pak se před námi objeví Chica. ,, Chcete pizzu?" Zeptá se a debilně se na nás koukne. ,,Moment Chico! Ale ty nejsi pod vlivem! Ty nemůžeš být Bonnieho jsi nepotkala!" Řekne Vincent. Chica si jen povzdychne a odejde zpátky do kuchyně. ,,Jako vážně?!?" Zeptám se. Ostatní jen dostanou záchvat smíchu. A pak odbije 6. hodin. A já řeknu: ,,Eh-opíjíte animatronici často?" ,,Ne tohle bylo poprvé:D." Řekne Scott. Pak si tedy zavoláme taxík a když přijedeme do hotelu tak si lehnu do postele a hned usnu.




Life is CrazyKde žijí příběhy. Začni objevovat