Lic-4 Letadlo

1K 65 28
                                    


V sobotu jsem celý den balila věci do Anglie, přece jen jedu tam z Williamem takže jestli to přežiju tak jsem dobrá:/. Když jsem tu konečně měla dobalené tak už bylo 20:00 a já šla spát. Zítra mě čeká dlouhá cesta.

Když jsem vstala bylo 6:20. Šla jsem se tedy nasnídat. Rodiče už tam byly. ,,Ahoj co tu děláte tak brzo?" Táta se na mě podíval a řekl že mě přece zaveze na letiště, a pak se mě zeptal jestli se těším. ,,No trochu se bojím letět letadlem.....a....Williama, no on je trochu.....šiblý? Rodiče se zasmáli a řekli: ,,neboj se ten si jen tak něco nedovolí." No toho se právě bojím řekla jsem si v duchu. A pak mi máma řekla toto: ,,Pamatuješ si ještě na tvojí sestřenici Jessicu?" ,,Jo.... Ona teď bydlí v Anglii, ne?" ,,Jo a vtom městě kde budete i vy, a tak jsem jí zavolala aby pro vás přijela až tam dejedete." ,,Díky mami." A pak jsme posnídali a táta mě zavezl na letiště. Mike, William, Scott, Jeremy a Fritz už tam byly. Přišla jsem k nim a přivítala se s nimi. Pak jsem se rozloučila s tátou a on odjel. Za chvíli to přiletělo Já jsem si sedla do levé řady a ostatní do pravé. Nikdo si ke mně nesedl. Sedím si na svém místě a pak si ke mně sedne William. ,,Ok co chceš?" ,,Nevím.... Popovídat si..." Chtěla jsem mu něco říct aby odešel ale pak se letadlo začalo vznášet a neboť jsem letěla poprvé tak jsem se začala bát. Zavřela jsem oči a říkala si ,, Prosím ať se to přestane hýbat." Ale William mě chytl za ruky a řekl ,,Co bojíš se?" ,,Já...no...jo letím poprvé..." ,,No to je vidět..... Nemusíš se bát, nic se ti nestane." ,,Hm... jenže já se furt bojím." ,,To nic.... Zkus se vyspat, aspoň mě to pomohlo když jsem letěl poprvé." A tak jsem ho poslechla a na chvíli jsem usnula.

Sedím na pláži, ale vtom si ke mně sedne William. Chvíli si povídáme ale pak se něco stane. A dáme si pusu. 

Hned se vzbudím. Ok nic s toho není pravda jsem v letadle a mám hlavu položenou na Williamovém rameni takže všechno v poho. POČKAT KDE ŽE MÁM POLOŽENOU HLAVU?!? Hned jí zvednu a koukám na něj. A on řekne ,,Můžeš mi vysvětlit co se ti zdálo? Furt jsi pusinkovala." ,,Co já? No nic... Hej promiň za tu hlavu já jsem prostě tak blbě usnula." ,,Hej to nevadí." ,,A jak dlouho jsem spala?" ,,Eh, už tři hodiny...... Za chvíli tam budeme." Hned jsem podívala z okna a vtom se začalo hlásit že budou mírné turbulence. A pak letadlo začalo dělat nějaké blbosti. Hned jsem se přitulila k Williamovy. ,,Mírné jo?!?" Řekla jsem naštvaně. Když jsme přistáli tak mi došlo co jsem udělala. Hned jsem Williama pustila a řekla: ,,Eh... to je trapné...eh promiň já se jen strašně bála. ,,To nevadí:3." Řekl a vstal. A já šla hned za ním. Chvilku jsme čekali na ostatní a když přišli tak všichni měli stejnou otázku: ,,Tak a co bude teď?!?" Rozhlédla jsem se po letišti a všimla si Jessici. ,,Jess! Tady jsem!" Křikla jsem na ni. Jessica ke mně hned přišla. Obejmula jsem jí a řekla jak moc mi chyběla. Ona mi řekla to samé. A pak se podívala na kluky ,,Eh, Luci? To asi nebude jen tak že sis vzala sebou samé kluky co:D?" ,,Ha ha ha....." Řekla jsem a začala jí je představovat. Když jsem skončila tak její otázka byla: ,, Tááák a kdo je tvůj přítel?" Podívala jsem se na ni ale než jsem něco stačila říct tak Mike odpověděl ,,No... Přece tady....Vincent:D." Jess se na mě podívala ,,Kdo je Vincent?" ,,No výš tak si nechává říkat William ale ne není to můj přítel!" Řekla jsem a vlepila Mikeovy facku. ,,Ou... Fackuješ ho hodně krát?" Zeptala se mě Jess. ,,Ne tohle je tento týden Podruhé.... Tak a co teď?" Zeptala jsem se. ,,No zavezu vás do hotelu neboť jste asi unavení z cesty tak už asi nikam nepůjdete ne?" Podívala jsem se na kluky kteří jen zavrtěli hlavou a tak jsem jí řekla že ne. A pak nás Jess zavedla na parkoviště. ,,Moment! Ale nás je i s tebou sedum! To se přece do auta nevejdeme!" Jess se na mě podívala a řekla: ,,No do vašeho ne, ale do mého mikrobusu jo." Řekla a ukázala nám velké auto. Bylo tam tolik místa že jsme se tam vlezli všichni. Když nás zavezla do hotelu tak jsem si zalezla do pokoje. Já jsem ho měla jen pro sebe pak kluci spali takto: Mike-Jeremy-Fritz a Vincent-Scott. Když jsem se vybalila tak mi někdo zaklepal na dveře. Když jsem otevřela byly to kluci. ,,Ahoj" Řekla jsem jim. Oni mi pozdrav zopakovali a pak se Fritz zeptal co zítra podniknem? ,,No... Tu soutěž mám až ve středu takže zítra nevím co budeme dělat." A pak William řekl: ,,Možná bychom tady *češce* mohli ukázat Freddy fazbear pizzu." ,,CC česce? To je drzost! Ale na druhou stranu se tam podívám ráda." Řekla jsem. Ale pak Jeremy vyhrkl: ,,P-počkej! Ty se tam chceš i po tom všem co si udělal vracet?!?" Všichni se na něho podívali povzdychli a podívali se na mě a na Williama. ,,To je v poho kluci ona už o tom ví...." Řekl William. Všichni se na mě podívali a Scott se zeptal: ,,A jak to zvládáš?" ,,No i přesto že to co tady Will-ent? Udělal je hrozné tak je mi to docela jedno....." A náš milí rozhovor skončil. Pak se tedy William zeptal: ,,Tak tedy zítra půjdeme tam?" Kývla jsem. A pak se tedy všichni odebrali do svých pokojů. Chvilku mi trvalo než jsem usnula ale za chvilku jsem byla tuhá.


Life is CrazyKde žijí příběhy. Začni objevovat