Kalyin

256 20 2
                                    

Ett halvår hade gått sen jag träffade Caleb.Det var min födelsedag imorgon och jag skulle fylla 15 år.

Nu bor jag hos en annan fosterfamilj de är snällare en de gamla fosterföräldrar.
Jag får gå i skolan jag har faktist många vänner i skolan och jag fick måla vad jag ville och gå till skogen en gång i veckan.Jag hade varit hos mina fosterföräldrar i sex månader och allt började bara bli bättre och bättre för mig.
-------------------------------------------
Senare den dagen joggade jag i skogen så hörde jag en röst som sa
älskling jag saknar dig så mycket nån gång kommer vi att bli förenade.
Jag såg mig runt ingen var där,en liten bit bort bakom en sten såg jag vargen med de fantastiska blåa ögon.Jag undrade hur jag kunde höra henne och varför jag hörde hennes röst så högt??

-Pratar du om mig,sa jag
-Va kan du höra mig,sa vargen
-Ja,hur kan jag höra dig du är ett djur eller,sa jag
-Jag är inte säker men jag ska ta reda på det och vi kommer ses igen,sa hon och började springa bort
-Vad heter du sa jag snabbt,innan hon han att gå sin väg
-Kalyin,sa hon samtidigt som hon sprang sin väg.

Jag kunde inte sova den natten det enda jag tänkte på var,hur jag kunde höra henne och varför älskling,känner hon mig mitt huvud bara snurra.

Nästa morgon när jag vaknade var jag nästan försenad för att jag inte fick någon sömn igår natt.
Men som tur han jag i sista sekunden.

På slutet av dagen när jag skulle hem med mina vänner hörde jag någon som ropade
-Hallå du där
-Va,pratar du med mig
Men det var ingen av mina vänner som sa det,så jag lät bli att bry mig jag var för trötta.

Plötsligt kom jag ihåg att det är lördag imorgon så när jag kom ihåg det blev jag riktigt glad,för då ska jag sova.

Wolf Heart [PAUSAD]Where stories live. Discover now