Efter att hon sprang iväg var hon borta på några sekunder.Jag var på väg hem så gick jag förbi en damm och såg mig själv,jag var fortfarande en varg.
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till jag kunde inte gå hem,jag är en varg.
Jag hade ingen aning vad jag skulle gör.Men jag brukar faktiskt gå till skogs varje dag så en natt skulle jag nog kunna klara.Men om hon inte kom tillbaka,jag vet inte hur länge hon kommer att vara borta.Kanske bara några dagar eller veckor kanske till och med månader😨😟😬Det första jag skulle börja med var att leta efter mat för jag började faktist bli lite hungrig.Det fanns en dam så jag tänkte att jag kunde försöka fånga fisk.
Efter cirka en timme hade jag inte fångat en fisk.Jag visste inte vad jag skulle göra för jag äter bara fisk inget kött och jag tänker inte äta t ex en kanin som vargar egentligen äter.
Mina tankar bara snurrade runt och jag var så frustrerad.Jag gick fram till dammen och drack lite vatten plötsligt prasslade det i buskarna.
När jag vände mig om fanns det ca 10 stycken stora fiskar.Jag stog still och lyssnade om jag kunde höra någonting inget...nej vänta plötsligt hörde jag ett svagt prassel jag sprang mot busken och sa vänta jag vill bara tacka dig.Men vargen bara forsat springa och den var snabb.Jag undrade vem det var kanske Kalyin eller kanske Caleb.Om det var Caleb varför hälsade han inte.
Men jag kunde inte fortsätta att tänka på det jag behövde en plan.
Ok jag har mat nu måste jag hitta någonstans att sova.Jag började känna en lukt och följde lukten till en liten grotta.Precis bredvid grottan fanns ett stor träd och det var därifrån lukten kom.Jag kollade upp och såg två ekorrar och jag tror det var lukten jag kände.Men idag natt kunde jag sova där inne för att det var tomt och det säkraste platsen som jag hittat.
Jag hade ingenting att göra så jag letade rätt på några bär och mosade de i grottan. Efter doppade jag min tass i de mosade bären och gjorde ett avtryck på vägen.Jag vet inte varför men det håller mig sysselsatta ett tag.
Men jag började att bli trött och gjorde mig bekväm för att sova under den finna natthimlen med stjärnorna som lyste upp himlen.
YOU ARE READING
Wolf Heart [PAUSAD]
FantasyEn flicka född i en annorlunda värld,en onaturlig värld,vår värld.Har levt bland oss,med oss.Men hon har ett starkt band med naturen och djuren,starkaren än hon någonsin kunnat föreställa.Hon trodde att hon var ensam, att ingen av hennes släkt fortf...