7

136 7 2
                                    

Felix perspektiv

Jag knackar försiktigt på klassrummet och den öppnar av en riktigt irriterande lärare. "Du är sen igen" yttrar läraren irriterat och jag suckar och viskar ett förlåt innan jag går till min plats längst bak men möter Ogges förstörda blick. Jag tittar bort och sätter mig försiktigt ner på min hårda stol.

Lektionen är nästan slut och under hela lektionen så har jag fått brännande blickar från Ogge. Jag hatar verkligen det Ogge gjorde mot mig men samtidigt älskar jag honom. "Okej klassen nu är eran lektion slut och skolan med" säger läraren högt och jag börjar att snabbt att plocka ihop mina saker och går ut ur klassrummet med snabba steg. "Felix" yttrar en för välbekant röst och jag ignonerar rösten så gott som möjligt och går med för snabba steg till mitt skåp. Jag tar ut min jacka och ryggsäck snabbt och går ut mot entrén. "Felix låt mig förklara" yttrar Ogge bakom mig och ilskan inom mig bubblar upp. Jag vänder mig om och ser en förstörd Ogge framför mig. "Vad vill du" yttrar jag hårt mot honom och han tar ett till steg fram. "Snälla Felix låt mig få förklara vad du såg" yttar han lågt och tar tag i mina händer men jag blir snabb med att ta bort dem. "Felix det är dig jag vill ha" yttar Ogge bedjande och jag blir snabb med att skaka på huvudet och går för ifrån. För javisst älskar jag Ogge men jag tänker inte förlåta honom för det han gjorde mot mig.

💋💋💋💋💋💋

Vill ni att Ogge och Felix ska bli tillsammans??

Tell me| FoggeWhere stories live. Discover now