„Já si dám čtyři druhy sýru a ty?" obrátil se na mě Jacob. Byli jsme v restauraci, spíše pizzerii a objednávali si pizzu.
„Hawaii" usmála jsem se načíšnici. Ta si zapsala na lístek a s krátkým pohledem na nás odešla.
„Omlouvám se, vy jste Jacob a Mia?" přišla k nám jedna menší brunetka, mohlo jí být kolem patnácti.
„Ano" Jacob se ujal slova a usmál se na dívku.
„Pane bože, zbožňuju vaše Musical.ly. Ty a Maia jste naproto skvělý, vaše Musical.ly mě vždycky inspirujou. A tvoje písnička Hitt or Miss se mi strašně líbí. Mám jí i na vyzvánění. Mohla bycj se s vámi vyfotit. Prosím, zabere to jen chvilinku" chrlila ja nás, očividně fanynka. S Jacobem jsem se na sebe usmáli a vstali.
„Jaké je tvoje jméno, krásko?" Jacob se na ní oslinivě usmál a ve mně začala vřít krev. Najela jsem na fotoaparát na jejím mobilu, kde neměla žádné heslo a zahrála si na fotografku.
„Takže, Amy, řekneš mi tvoje jméno na Musical.lech?" zeptala jsem se jí, když jsem jí podepisovala stránku nějakého sešitu, asi školního.
„AmaMaiJac" odpověděla. Kývla jsem a ona odešla. Naše pizza se zrovna nesla. Ukousla jsem si a začala se smát. Jacob si totiž jeden trojúhelníček rozmazal po celém obličeji.
„Ukaž" vzala jsem obrousek, který nám dali spolu s pizzou a začala mu utírat obličej. Soustředěně jsem se mu dívala do očí, zapomněla jsem utírat jeho obličej.
„Počkej, ty tu máš taky něco" vzal moji ruku, kterou dal na stranu, nahnul se přes stůl a opatrně se přibližoval. Srdce mi začalo bít rychleji, dech mi zhoustl. Mám pocit, jako bych každou chvílí měla vybouchnout. Pomalu přiloží své rty na ty mé. Jeho rty jsou horké, měkké. Tenhle pocit jsem v životě nepoznala. Jako by se mi v žaludku rozlétlo hejno motýlů, moje srdce pukalo slastí a moje rty a tváře hořely. Měla jsem pocit, jako by ten polibek trval věčnost, ale trvalo jen pár sekund, než své rty Jacob zase odlepil. Ale já chtěla víc. Mé rty toužily po dotyku těch jeho. Znovu se posadil„To už je lepší" nezmohla jsem se na nic jiného, než přikýnutí. Co mě ukidnilo nejvíce, byly jeho červné tváře.
„Ehm, asi už půjdeme. Je....pane bože za pět minut máme mít autogrmiádu" zvednu se, krabici pizzy vezmu do ruky a utíkám pryč. Po chvíli vidím, že se ke mně Jacob přidal. Je nějaký rychlý, ne?
-------------
„Ehm, ty a Jacob jste spolu?" zeptá se mě najednou jedna fanynka, které právě s Maiou podepisujeme naší fotku a fotíme se. Překvapeně na ní zvednu hlavu, periferně vidím, že Maia na tom není jinak. „No, já jen, že jsem viděla tuhle fotku na instagramu jedné fanynky" ukáže mi na jejím telefonu fotku z restaurace, kde si s Jacobem dávám pusu. A sakra. Co mám říct?
„Nerozjela si se nějak?" zasmála se sestra a já ji bouchla do ramene.
„S Jacobem jsme jen kamarádi, neznáme se moc dlouho, takže....."
„Oh, ale slušelo by vám to spolu" usměje se na mě fanynka a já nevím, jak zareagovat. Naštěstí fanynka už odchází a můj zrak automaticky vyhledá Jacoba, který se zrovna baví s Danielem.
„Ty dračice" zasměje se vedle mě sestra a v tu chvíli naštěstí přichází další fanoušek.
Další díl!!! děkuju za povzbudivé komentáře a votes. Jsem nemocná, takže další díl možná vyjde ještě dnes. Držte mi palce, abych se uzdravila co nejdřív. Kdyby tady byl nějaký fanoušek One Direction, může se podívat na mou knihu s Harrym - Secret love.
ČTEŠ
Musical.ly love [Jacob Sartorius]
FanfictionŘíká se, že ve třinácti letech, jsi ještě dítě, které se teprva připravuje k vzlétnutí. A jelikož já jsem rebel, opět jsem byla vyjímkou. ------- Založit si účet na Musical.ly je jednoduché. Ale být jednou z nejlepších, to už chce kuráž, čas a hlavn...