Page 2.

800 46 6
                                    

„Následujte mě. Tady je šatna, holčičí. Hned naproti klučičí. Když půjdete chodbou dál, dostanete se do zákulisí, kde se i s ostatníma sejdete za půl hodiny. Půjdete na pódiu, kde jsme pro vás připravili nějaké úkoly a pak autogramiáda. Podrobněji vám to vysvětlíme později, teď jděte do šatny" dokončil svůj dloooouhý monolog nějaký kluk a rychle odběhl. S Maiou jsme se na sebe podívali a začali jsme se smát. Zašli jsme do šatny, kde už jsme mohly vidět Lisu a Lenu, Loren Beech, Kristen Hancher, Savannah Soutas, Jojo Siwu i Baby Ariel a Lauren Orlando. Všechny nás zborově pozdravili, Everleigh(dcera Savannah) dokonce zamávala.

---------

„Takže, rozdělíme vás na dvojice. Vždycky kluk a holka. Musíte udělat dohromady musical. Fanoušci budou hlasovat. Takže....Jacob bude s Miou, Harvey s Maiou, Cameron s Baby Ariel,....." dál už jsem neposlouchala. Budu s Jacobem. Nevím, jestli bych se měla radovat, nebo smutnět, protože některý jeho musical.ly jsou naprosto o ničem, ale zase je pravda, že je sakra hezkej a.....dobře, stop. Jacob k mně přišel „Jacob, ty si Mia. Přeskočíme nudné seznamování a rovnou jdeme vybrat písničku, máme jenom půl hodiny" zasmála jsem se. Jop, musela jsem s ním souhlasit.

„Já bych brala buď History od One Direction nebo Stitches od Shawna, ty?" na tyhle písničky jsem měla připravený choreografie pro mě a sestru, ale proč je nepoužít teď?

„Beru Stitches. Máš něco připravenýho, nebo?" povytáhl obočí a olízl si dolní ret. Právě jsem pochopila pojem vlhká třináctka. Ačkoliv tohle spojení nesnášim, teď mi smysl dává. „Jdeme kočko, rozdrtíme je!!!" konec věty zakřičel a přehodil si ruku přes má ramena. Byla jsem trochu překvapená jeho chováním, ale nenechala jsem na sobě nic znát, proto jsem se zasmála. Teda, husí kůži z jeho ba jen letmých dotyků se zamaskovat nedala, ale neyslím si, že si toho všiml.

---------

„Pane na nebíčku, slituj se nade mnou, jinak tu umř-"

„Máš má ovečko dávno spát" zpíval Jacob a skákal na pohovce v klučičí šatně. Měli jsme štěstí, že nám na natáčení dali zrovna tenhle pokoj.

„Svatej Poseidone-" modlila jsem se dál.

„I've got a river for a soul, and baby you're a bout, baby you're my only reason" zpíval čím dál hlasitěji a shodil mě na pohovku.

„No, dál slova neumím, co dáme za písničku teď? Nebo počkej, jdeme udělat selfie!" vykřikl a hrnul se ke svému mobilu. Zapnul fotoaparát a začal fotit. Fotek jsme měli asi sto, ale vybrali jsme dvě. Na jedné děláme duck face a na druhé se já směju a on mi dává pusu na tvář. Fotky zveřejní na Instagram i Twitter, na Snapchat se taky párkrát vyfotíme. Musical.ly už máme dávno udělaný, šlo to rychleji, než jsem čekala. Teď už jsme se jenom tlemili a dělali blbosti.

„Mám nápad, až budeme mít odpolední pauzu, zajdeme si dát pizzu. A zítra, jestli tu budeš, půjdeme do kina na Suicide Squad. A žádný protesty" zavrtěl ukazováčkem, aby dal větší důraz na každý jedno slovo. Zasmála jsem se jeho tónu a kývla.

----------


Omlouvám se za chyby, asi jich tu bude dost, ale nemám čas to kontrolovat.

Musical.ly love [Jacob Sartorius]Kde žijí příběhy. Začni objevovat