Page 1.

1.3K 54 4
                                    

 „Pak uděláme otočku, no a na konci uděláme nějaký ten dab a obličeje. Chápeme se?" dopověděla jsem a moje dvojče Maia přikývla.

„So come with me and we can make it because you never know" ozvaly se zpomaleně první slova písně Hitt or Miss od Jacoba. Začala jsem se pohybovat stejně jako moje sestra, která to ale u „I don't wanna lose it" pokazila a já se jí začala smát.

„Ok, znova, ale napadlo mě, že u toho „Ya ima prove it", bysme udělali jakoby, že se modlíme, chápeš ne?" vysvětlovala horlivě a já se musela zasmát jejímu vyjadřování. Dlaně jsem položila proti sobě a lokty směrem od sebe a koukla se na ní tázavě. „Jop, přesně takhle" kývla a šla pustit odpočítávání.

---------

„Máme přesně dva miliony lajků" oznámila mi sestra. No, to bylo sice skvělý, ale já měla lepší novinky.

„A já mám pozvánku pro nás dvě na Video Days, kde jen tak mimochodem budou další lidi, jako třeba Lisa a Lena, Cameron Dalas, Jojo Siwa i Jacob Sartorius. Dokonce celý Magcon." zamávala jsem jí lístkama před tváří. Začala radostně pištět a skákat.

„Jak to, že to vím až teď? Mio Clarie Johnoson, tys mi to tajila" najednou se zastavila a pohrozila mi.

„Nesnáším, když používáš moje celý jméno" naštvaně jsem našpulila rty. Zasmála se a hodila po mně pohled alá 'a právě proto jsem to udělala'.

„Ví o tom máma? A kdy to je? A kdo všechno tam bude? Dej mi ty lístky" vytrhla mi lístky z ruky. Nechala jsem ji v místnosti samotnou a šla do kuchyně. Otevřela jsem si lednici, z který jsem si vzala sendwitch, který nám každé ráno připravuje mamka k svačině, abychom se sestrou nebyli hlady, jelikož každá dokáže připálit i vodu. Otevřela jsem notebook a podívala se na You tube. Nic nového, proto jsem si pustila písničky. První byla She Bad od Camerona, druhá Smile od Daniela a třetí Hitt or Miss od Jacoba, na kterou jsem začala tancovat. Po chvíli se ke mně přidala i sestra.

„Víš, co bychom mohli?" zepzala se mě Maia, když písnička skončila. Zakroutila jsem hlavou a pustila California od Jack & Jack. „Já si obarvím konečky na růžovou a ty na modrou. Obě máme černé dlouhé vlasy, na těch to bude dobře vidět"

A tak se zrodil skvělý nápad. U nás dvojčat to chodí tak, že Maia navrhne ze srandy naprosto šílený nápad a já se toho chytnu a zrealizuju ho.

Nový příběh s Jacobem. Zatím nudný díl, ale to se rozjede ;)

Musical.ly love [Jacob Sartorius]Kde žijí příběhy. Začni objevovat