„All i wanna do is make you smile for me...." zpívala jsem si pro sebe a projíždela Instagram. Najednou jsem narazila na fotku, kde mi Jacob dává pusu. Chvíli jsem se na tu fotku dívala, dokud mě někdo nepřerušil.
„Víš, že mi spousta fanynek řekla, že by nám to spolu slušelo?" sedl si vedle mě Jacob. Mobil jsem rychle uklidila na stranu a pohled sklopila na svůj klín. „A já si myslím, že maj pravdu" zašeptal a svou ruku přehodil přes má ramena. Nervózně jsem polkla a svou hlavu si položila na jeho rameno.
„Jo, pár fanynek mi to taky říkalo" ignorovala jsem druhou větu.
„A líbí se ti představa mě a tebe?" políbil mě na tvář. Jeho horké rty způsobily husí kůži na mé tváři. V tu chvíli jsem chtěla, aby jeho rty nepolíbili pouze mou tvář, ale rty, které po těch jeho přímo toužili. A tak jsem spojila jeho rty s těmi mými. Zapadli do sebe jako puzzlíky a můj dech se ztížil, tep zrychlil. Opět ten pocit, který zažívám jen s ním, pokaždé ho políbím. Polibek mi opětoval, a já v tu chvíli byla nejšťastnější dívka na světě. „Budu to brát jako jo" zasmál se a já s ním, když jsme se kvůli nedostatku kyslíku odtáhli. „Chceš být mojí dívkou?" zeptá se a políbí mě na tvář.
Zasměju se„Jo, ráda"
--------------
„I'm in love now. Kiss me like the word gonna disapper....." začala jsem se pohybovat, přesně tek, jak to máme s Jacobem vymyšlení. U slove kiss mi dal pusu na tvář a já se zaculila. Na knoci jsme se obejmuli a on mi dal pusu do vlasů. Já do objektivu vyplázla jazyk.
„Ok, tohle je dobrý, dáme to tam?" zeptal se Jacob a ukázal mi celý Musical.l. Líbilo se mi to a tak jsem kývla. Jacob to sdílel i na jeho Instagram a označil mě. Pak vzal selfie a vyfotil nás, jak se usmíváme a potom mi dává pusu na tvář. To taky sdílí na Instagram a já jenom sleduju vzrůstající počat lajků a komentářů typu, vy jste spolu? Jste spolu tak sladcí. A taky, ty jsi mi ukradla Jacoba!!! Ty mrcho!!!
Docela mě to zamrzelo, nic jsem jim neudělala, jen jsem se....zamilovala?
Já vlastně nevím, lásku jsme si nevyznali. Doufám, že nebudeme jako ostatní páry v našem věku. To totiž není láska, ale machrovina a já jenom doufám, že s náma to bude jiné.
„Mám tě rád, víš to?" Jacob si mě k sobě přitáhl a dal mi pusu do vlasů.
„Vím, já tebe" obmotala jsem své ruce kolem jeho hrudě, na které se pomalu začínali rýsovat břišáky. Wow.
„Nad čím přemýšlíš?" zeptal se Jac a já okamžitě zrudla. „Nad něčím úchylným? To bych do tebe neřekl" provokoval Jacob. Bouchla jsem ho do ramene, ale úsměv jsem zakrýt nedokázala. „Tak pojď ty moje dračice, po cestě na tvůj pokoj mi můžeš říct, nad čím si tolik přemýšlela" zasmál se a schytal další ránu do ramene ode mě.
Jak jsem slibovala, další díl vychází už dneska. Doufám, že se vám líbí. Vím, že je divný, že spolu chodí už takhle brzo, ale taky to nebude takovéto chození. Trochu si to poupravím. Máte se na co těšit.
ČTEŠ
Musical.ly love [Jacob Sartorius]
FanfictionŘíká se, že ve třinácti letech, jsi ještě dítě, které se teprva připravuje k vzlétnutí. A jelikož já jsem rebel, opět jsem byla vyjímkou. ------- Založit si účet na Musical.ly je jednoduché. Ale být jednou z nejlepších, to už chce kuráž, čas a hlavn...