Page 6.

811 51 18
                                    

„Ráda tě poznávám" usměju se na kluka v mých letech. Potkala jsem ho ve Starbucks, když jsem si šla pro Pumkin Spice latte.

„Můžu se s tebou vyfotit?" zeptá se a já s radostí přikývnu. Vždycky mě strašně potěší, když mě pozná nějaký fanoušek. Stoupnu si k němu a vezmu jeho mobil do ruky, kterou natáhnu. Vyfotím pár selfíček a podám mu mobil zpět.

„Děkuju, ty a sestra jste úžasný a obě roztomilý" usměje se na mě. Když si uvědomí, co řekl, zčervená. Nad tím se musím pousmát. To on byl roztomilý.

„Děkujem, my víme" se smíchem na něj mrknu.

„Jo a tvoje sestra má rovnátka, že jo?" zeptá se ještě. Kývnu a ještě než zmizím, tak mu zamávám.

-------------

„Ahoj" usměju se na Jace. Ten mě políbí, načež si opře svoje čelo o to moje.

„Strašně moc si mi chyběla" políbí mě na nos a ruce zastrčí do zadních kapes mých džín. Dneska se udělala zima, takže jsem se rozhodla pro svetr a džíny spolu s botama s menším podpatkem.

„A taky tvůj zadek" zamumlá a já se zasměju. Za tu dobu, co s ním jsem, což je pět dní, jsem stihla zjistit, že má takovou větší úchylku na zadek.

„Krásně voníš" složí mi lichotku a postaví se vedle mě. Zčervenám a snažím se to zakrýt odvrácením tváře.

„Jdeme?" zeptám se. Domluvili jsme se, že dokud bude Jacob s Magcon tady, vezme mě k nim. Tady, jenom ke Cameronovi, Aaronovi a Taylorovi, jelikož jsou ostatní u svých rodin.

„Myslíš, že se jim budu líbit?" kousnu se do rtu a dívám se na monitor, na kterém se mění čísla podle toho, v jakém patře jsme.

„Ale notak. Ty jsi ta nejúžasnější a nejkrásnější holka co znám. A víš, že jsi dominovaná na nejkrásnější holku v Californii ve třinácti?" uklidňuje mě.

„Jak to víš?" zepám se. Možná je to jenom trik, jak mě uklidnit. No, funguje to.

„Aaron tam byl a navíc to bylo v televizi" mrkne na mě a vyjde spolu se mnou z výtahu.

„Ahooooj" ozve se, když přijdeme na pokoj, kde sídlí Cameron s Aaronem a Taylorem. Usměju se na ně a taktéž je pozdravím.

„Půjdeme si objednat pizzu, chcete taky?" zeptá se Aaron.

„Fajn, ale ať neni s houbama ani broukama" zatvářim se znechuceně, načež se Aaron zasměje a odejde do vedlejší místnosti.

„Kámo, ty jí saháš na zadek? Klidni se ty draku" utahuje si z Jace Cameron a já se musím zasmát.

„Ještě mi řekni, že ty by sis nechtěl šáhnout" ušklíbne se Jacob zapomínajíc na můj a Cameronův věkový rozdíl.

„Kámo, kdyby jí bylo sedmnáct a mně dvacet šest tak nic neřeknu, ale nejsem pedofil. I když je to lákavá nabídka...." utahoval si z něj dál Cameron a já cítila, jak mě štípají tváře, což znamenalo jediné. Červenám se.

„Sáhneš na ní a ustřelím ti koule" obejme mě majetnicky kolem pasu Jac a políbí mě na tvář. Momentálně jsem ráda, že patřím k těm višším.

„Jasný, jasný kámo. Neboj. Teď k tobě" otočí se na mě a oslnivě se usměje. „Máš se sestrou úžasné musical.ly. Nechtěla by jsi se mnou něco natočit?" zeptá se s nadějí v hlase a stoupne si. Malinko nervózně se pousměju a kývnu. Vymaním se z Jacobova sevření a jdu ke Cameronovi. Víte, co je ironie? Že jsem tak o deset centimetrů menší než on a o devět let mladší....

„Natočíme na tohle; Often od The Weekend" usměju se a už natahuju ruce pro mobil. Hned, jak ho vezmu, připravím natáčení a zeptám se Cama:„Znáš kroky, co jsme dělali ze sestrou?" Když kývne, začnu natáčet.

A teď to useknu. Dnešní díl je takový nudný....jenom chci počkat, než se všichni seznámí, všechny důležité osoby. Potom to odstartuju. Takže čekejte taková tři až čtyři kapitoly, trochu nudné. No, stejně doufám, že se vám díl líbí a chci se vás zeptat, jestli máte rádi dvojčata Amber a Mishu. Já je mám popravdě strašně ráda, no na Lisu a Lenu nemaj.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 02, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Musical.ly love [Jacob Sartorius]Kde žijí příběhy. Začni objevovat