„Zajímalo by mě, proč sis vybrala zrovna jeho, když máme ve škole jednoho hezčího" objala mě kolem ramen Maia. Překroutila jsem očima.
„Ne, to jenom vám všem připadá hezký, podle mě je tak průměrný" zamrmlala jsem, ačkoliv jsem si nebyla jistá, že mluvim pravdu.
„Ségra, víš, že jsme úplně stejný, takže poznám, kdy lžeš a kdy ne" udělá pohled alá 'tomu snad nevěříš ani ty'. Povzdechnu si a mávnu rukou.
„Dneska jdu s Jacobem do kina" usměju se na ní. Zakýve hlavou a soustředí se na cestu. Jdeme totiž po chodbě.
„Stejně si myslím, že je Mark hezčí" zamrmlá moje dvojče a zazvoní. Rychle běžíme do třídy.
----------
„Ahoj krásko" obejme mě kolem ramen. Usměju se na něj a on mi dá pusu na tvář. „Půjdeme do kina na Sebevražedný oddíl" oznámí mi a ruku sesune níž, na boky.
„A potom půjdeme na pizzu nebo...." nechá větu doznít do ticha.
„Asi jo, nebo do měkáče" vyskočím nad mým nápadem radostí. Jacob se zasměje, načež já našpulím rty. Jacob se ke mně přiblíží a dá mi pusu na našpulené rty. „Nešpul je, jsem v pokušení" plácne mě po zadku a usměje se. Vyjíknu a trochu popojdu. Už jsme skoro u kona.
„Jaci?" zeptám se.
„No?"
„Půjdem potom teda do toho mekáče" stydlivě přeměřím svůj zrak k zemi
a našpulím rty, když uslyším Jacobův smích.„Krásko, pro tebe všechno" nadzvedne mi hlavu a znovu mě políbí. „Krásko, jsem kluk a i když je mi třináct, jsem z tebe v pokušení do cela často" odtáhne se ode mě a plácne mě po zadku, načež překvapeně vyjíknu.
-----------
„Joker je docela hezký" bránim ho. Jacob se totiž rozhodl navážet do Mr J.
„Ten? pane bože, má zelený vlasy. Za to Harley, ta má hezký zadek" uznale pokýve hlavou a já naštvaně našpulím rty. „Ale ny tebe nemá" plácne mě po zadku. Jsem si jistá, že ho budu mít červený. Znovu se zajíknu, neubráním se úsměvu.
„Fajn, jdem se bavit o....co si myslíš o Tylerovi?" změní téma. Bolestně zaúpím. Toho skrčka nesnáším. „Tak to jsme na tom stejně kotě. Ale těch případů je tu víc, třeba Paul, to je hotové pohroma. A co Johny?" zeptá se a já musím souhlasit s Paulem Zimmerem.
„Johny je strašně roztomilý, mám ho ráda, má super Musical.ly" usměju se na něj, načež se Jacob zamračí. „Samozdřejmě, ty jsi roztomilejší" líbnu ho na tvář. ale on si mě přitáhne a dá mi pusu. A pak ještě jednu a další a další.....nakonec jsem to já, kdo se odtýáhne jako první.
„Vím, že jsem sexy a ty si ze mě v pokušení alá nedržený, ale ráda bych se dostala domů do devíti" mrknu na něj, načež mě Jac plácne po zadku a ruku tam nechá. Po chvíli chůze řekne „Právě teď, když v ruce držím tvůj zadek jsem kurva nadržený" zakňučí a já si nemůžu pomoct, začnu se smát.
Hiiiiii......so....tady je nový díl, doufám, že se vám líbí. Kdyby jste mě nekdo chtěl sledovat na Musical.lech, jmenuju se tam adlabublinavakov. Se vší láskou - Royal <3
ČTEŠ
Musical.ly love [Jacob Sartorius]
FanfictionŘíká se, že ve třinácti letech, jsi ještě dítě, které se teprva připravuje k vzlétnutí. A jelikož já jsem rebel, opět jsem byla vyjímkou. ------- Založit si účet na Musical.ly je jednoduché. Ale být jednou z nejlepších, to už chce kuráž, čas a hlavn...