part two

1.5K 124 14
                                    

שתי בדיקות לא אומרות כלום נכון?
רק ליתר ביטחון לקחתי את שאר הבדיקות מלמטה ועשיתי את כולן. חברות שונות, בדיקות שונות, אולי זה יהיה שונה באחת מהן, אבל לא.

חיובי.

הכל חיובי.

עשיתי את כל הבדיקות וכולן יצאו חיוביות.

לא ייחסתי חשיבות לבחילות שהיו לי, לא ייחסתי חשיבות לרעב הבלתי פוסק. אני...בהיריון. בפעם השנייה.
מה אני אמורה לעשות? להראות למייקי? לא להראות לו?
בהיריון הקודם שלי האבא החליט לא לקחת חלק והוא פשוט נטש אותי. מי מבטיח שזה לא יקרה גם עכשיו?

אסור לי לחשוב על זה, אני אתחרפן.
מיהרתי לשטוף ידיים ובדיוק כשבאתי להכניס את הבדיקות לקופסאות הדלת נפתחה. שיט.

הסתובבתי באיטיות כדי לראות את המבט הכועס של מייקל אבל..להפתעתי הרבה זה היה דין. אבל למרות שזה דין, הוא יודע איך נראית בדיקת היריון והוא יבין לבד שאם אני מחזיקה את זה ביד אז זה כנראה אומר משהו. יש רגעים שאני מקללת את הרגע שהוא יצא חכם.

"אמא?" דין הסתכל עליי ואז בחזרה על ערכות ההיריון עד שמשהו בראש שלו התחבר והכל נראה לו יותר ברור. "יהיה לי אח?" העיניים הכחולות שלו נצצו מהתרגשות והוא התחיל לקפץ בכל רחבי החדר . "יהיה לי אח!"

"ששש דנידין, אבא לא יודע, זאת הפתעה. אסור לספר לו אוקיי?"

הוא הינהן בחיוך ענקי ורץ לחבק לי את הרגל. חשבתי שזה דווקא יהיה אחרת, חשבתי שהוא לא ירצה אח, או אחות, מה שזה לא יהיה.
הרמתי אותו והוא מיהר לנשק לי את כל הפנים שוב ושוב בלי הפסקה, ציחקקתי וכשהפסיק ניגבתי את כל הרוק שהנשיקות שלו השאירו לי על כל הפנים.

"בייב מה לוקח לך כלכך הרבה זמן?" שיט.

אני ודין הכנסנו מהר את כל הערכות היריון לארון ושטפנו ידיים, לפחות שיהיה לנו תירוץ למה שנינו היינו כאן באמצע הלילה למשך הרבה זמן.

"היי אמ פשוט דין התעורר באמצע הלילה אז עזרתי לו טיפה, למה לא חזרת לישון?"

"את יודעת שאני לא יכול לישון בלעדייך," הוא מילמל והניח את הראש שלו עליי. כבר אמרתי כמה שאני מאושרת איתו?
כן?
לא נורא, נגיד שוב.

"אמא אפשר לישון איתך ועם אבא?" דין שאל והניח עליי את הראש ותוך כדי ליטף את הראש של מייקל שהיה מונח על הכתף השנייה שלי. "אוקי, אבל בתנאי שאתה קם מחר בבוקר מוקדם בלי לעשות בעיות לאבא טוב?"

הוא מיהר להנהן וזה כל מה שהייתי צריכה כדי לחזור לחדר שלי ושל מייקל ולהתכרבל במיטה עם שניהם.
אני בת 24, אני גרה בבית עם מישהו שאני מאוהבת בו מעל הראש, עם ילד מקסים וכנראה בהיריון עם עוד אחד. הייתי אומרת שאני במצב די טוב.

Dangerously close✔Where stories live. Discover now