תתעלמו בבקשה מאיכות התמונה, אני קצרה בזמן ולא מצאתי משהו יותר טוב.
"לילה טוב אמא," דין לחש לי והתכרבל איתי.
"לילה טוב בייבי."
אבל כמובן שאני לא הלכתי לישון. אני לא מפסיקה לחשוב על לוסי, מישל לא עדכנה אותי מאז שהלכתי והיא לא עונה לי כשאני מתקשרת אליה, חשבתי ללכת לשם אבל היא לא הייתה נותנת לי להיכנס, היא הייתה מגרשת אותי משם. אני ממש רוצה לדעת מה קורה איתה.
או שבכלל אמא שלה חזרה.
אוקיי זואי, לישון. אין טעם לייסר את עצמך סתם, היא בטח עכשיו עם אמא שלה.
לא. ומה אם היא לא איתה? היא הרי נטשה אותה בשירותים בקולנוע!
יאפ, ניחשתם נכון. ברור שהתקשרתי שוב למישל.
"למה את חופרת? את יודעת שאם היינו מוצאים משהו היינו אומרים לך." רגע.
"עדיין לא מצאתם אותה? מישל כבר חצות. יצאתי מהקולנוע בתשע." ניסיתי כל כך לא לצעוק כי דין ישן עליי אבל זה נורא קשה כשהיא כל כך מעצבנת!
"אני באה לקחת אותה," אמרתי ומיד ניתקתי, אני לא באמת מתווכחת על זה. קמתי כי בזהירות שיכולתי כדי לא להעיר אותו, כיסיתי אותו ויצאתי מהחדר. לא, אני לא בפיג'מה, בכוונה לא החלפתי בגדים כי ידעתי שזה יקרה. טוב לא ידעתי אבל לא רציתי לקחת צ'אנס.
לקחתי את האולסטאר הלבנות שלי והלכתי על קצות האצבעות בדרך לכניסה של הבית.
"לאן את הולכת בשעה כזאת?" מייקל פתאום יצא מהמטבח והבהיל אותי....והוא בלי חולצה, מספיק אני מנסה לכעוס עליך!
"זואי?" הו נכון לא עניתי לו.
"אני הולכת להביא את לוסי, אמא שלה עדיין לא הגיעה ואני לא רוצה שהיא תישאר שם כל הלילה." הסברתי ושמתי את האולסטאר שלי, וכמובן שכמעט נפלתי כי אני כלכך מגושמת וברור שהוא היה חייב להיות כלכך מגונן והיה חייב לתפוס אותי. טוב מטומטמת את די בהיריון. די.
"אני....." כמו מטומטמת התחלתי לגמגם, כ מ ו ב ן.
"את רוצה שאני אסיע אותך? אני לא רוצה שיקרה לך משהו. חושך עכשיו ורוב הנהגים כרגע הם נערים מפגרים שהשתכרו." אני חייבת להגיד שזה נורא מחמם לי את הלב שהוא ככה דואג לי, ואת האמת? אני לא יכולה לכעוס עליו. אני לא יכולה באמת לדעת מה הוא והכלבה הזאת עשו כאן ומהרגע שנודע לי הוא רק ניסה לכפר על זה.
"לא זה בסדר, אני מעדיפה שתישאר כאן, אני לא רוצה שדין ישאר לבד."
"אז אני אלך להביא אותה." אם לא הייתי מכירה את מייקל הייתי חושבת שהוא באמת מתחנן, אבל אני מכירה אותו אז... "היא סומכת עליי, הבטחתי לה שאני זאת שתבוא לקחת אותה אם זה ייקח יותר מידי זמן. זה בסדר, זה לא ייקח כל כך הרבה זמן. בינתיים לך לישון יש לך..." ניסיתי לחשוב ורק עכשיו זה הכה בי. אני לא יודעת במה הוא עובד.
YOU ARE READING
Dangerously close✔
Jugendliteraturספר המשך ל hiccups. מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולקרוא! © כל הזכויות שמורות לי, אין להעתיק.