part fourteen

746 65 23
                                    

אני אומרת לכם, זה היה החודש הכי מושלם בחיים שלי.
מייקל לקח את הילדים לגן החיות, לגן שעשועים וכמו שהוא הבטיח, הוא לקח את כולנו לדיסנילנד, ואז בימים שהבנים נשארו עם לוסי ודין, הוא לקח אותי לספא, לדייט רומנטי, הוא אפילו פינה את הבית כדי שנישאר רק שנינו לבד, את שאר הפרטים אני אשמור לעצמי.

בכל מקרה, הוא גרם לי להיות הכי מאושרת בעולם, אני כלכך אוהבת אותו ואין שום דבר שיפריד ביננו יותר, לעולם.
היום הוא גרר אותי לטיול קטן בפארק, את האמת? לא מפריע לי, הרוח קרירה אבל לא עד כדי כך, יש עדיין קצת ילדים שמשחקים בחוץ וזה כלכך מתוק. ופשוט...הכל מושלם. שום דבר לא יכול להשתבש.

"אז...כמו שאמרתי, אחרי כל הבדיקות שעשית והאישורים שקיבלתי, יש לי אישור לקחת אותך סופסוף לטיול קטן של כמה ימים. רק אני ואת. ואני אראה לך סופית כמה אני מצטער, על כל הסבל שעברת בגללי, על שהזהרת אותי שהיא רק תביא צרות ולמרות זאת לא הקשבתי לך ונורא פגעתי בך..ואני אצטער על זה לנצח."

"היי מייקי זה בסדר, תפסיק להלקות את עצמך על משהו שהיה לפני מלא זמן, כבר סלחתי לך וכבר הוכחת את עצמך, אני לא צריכה שתוציא עליי מלא כסף או שתיקח אותי לטיולים כדי שאני אסלח לך, כי מזמן סלחתי לך.
אפילו יותר מידי מוקדם ממה שרציתי." החזקתי את ידו וחיבקתי אותה, כל הכאב והסבל הללו היו לגמרי שווים את התוצאה הסופית, רק אני ומייקל, בלי אבות שיצוצו באמצע החיים שלי, בלי כלבות שינסו להפריד ביננו יותר...זאת אומרת אני מקווה.

הוא שתק למשך כמה זמן ופשוט המשכנו ללכת, עד שנעצרנו ליד הנדנדות, פתאום שמתי לב שליפפו על הברזלים של הנדנדה את הפרחים האהובים עליי, ורדים אדומים. מה לעזאזל קורה פה?

"רוצה להתנדנד?" מייקי שאל ומשך אותה לכיוונה, משהו מוזר קורה פה ואני רוצה לדעת מה זה.

אבל לפני שהספקתי לשאול משהו, כל דבר, הוא הושיב אותי בעדינות על הנדנדה והתחיל לדחוף אותי בזהירות קדימה ואחורה, הרבה זמן לא הייתי בגן שעשועים, כשהייתי קטנה היינו הולכים לכאן כל הזמן והדבר היחידי שאהבתי כאן הייתה הנדנדה.
הוא באמת יודע הכל.

ואז..בלי התראה מוקדמת, ראיתי את הבנים מתקרבים אלינו ואת הילדים ואת מישל ואן...זה לא היה אמור להיות לילה רק שלי ושל מייקל?
"מייקל מה..." התחלתי לשאול תוך כדי שעצרתי בזהירות את הנדנדה והסתובבתי לאחור, לגמרי לא הייתי מוכנה לזה.

מייקל כורע ברך. מה לעזאזל? זאת אומרת אני מאושרת אבל...הו גאד.

"את האישה הכי מדהימה בכל ההיסטוריה, את שמה את כולם בסדר העדיפויות לפני שאת שמה את עצמך, אני כלכך מאושר שאת שלי. מעולם לא הצעתי לך להיות חברה שלי, זה פשוט קרה. אז...חשבתי לדלג על ההצעה הזאת ולהגיע להצעת נישואים," הוא חייך וראיתי כמה פלאשים, אוי בנות, "אז...זואי קיין, התינשאי לי?"

Dangerously close✔Where stories live. Discover now