part one - pregnant?

1.6K 115 8
                                    

~כעבור 7 שנים~

שאר הבית ספר עבר חלק, בלי הצקות, בלי התנכלויות מהמורים. אני כרגע באוניברסיטה, החלטתי ללמוד רפואה וידעתי בדיוק למה אני נכנסת, לימודים רציניים, פחות שעות שינה, פחות שעות עם המשפחה, אז לפני שנרשמתי לאוניברסיטה הלכנו כולנו לטיול מסביב לעולם. אני לא רוצה שדין ומייקל ירגישו כאילו העבודה יותר חשובה מהם אבל זאת עבודה שדורשת הרבה.

אני כרגע בשנה השישית שלי, השנה שאני הופכת להיות מתמחה ויוצא לי להתנסות בבית חולים עם אנשים אמיתיים ולא עם בובות כמו רוב שנות הלימוד.

"בייב? את יכולה לרדת שנייה?" מייקל קרא מלמטה. אני כבר במיטה. באמת?
פיהקתי בקולניות כדי להבהיר לו שאני מתה מעייפות אבל בכל זאת קמתי מהמיטה, התמתחתי במשך 5 דקות וירדתי למטה.

שיסבול.

אבל נעצרתי באמצע המדרגות כשראיתי שדין, סקוט וכל שאר הבנים עמדו ליד מייקל ודילן אפילו צילם. מה הולך כאן?
וואו אני צריכה למצוא חברות, אני מוקפת ביותר מידי בנים.
"קניתי לך משהו," מייקל חייך חיוך מתוק והוציא מאחוריו של ויקטוריה סיקרט. ציחקקתי וירדתי את המדרגות האחרונות והלכתי אליו.

"מה כבר קנית לי משם?" לקחתי את השקית ממנו ופתחתי. גן עדן היה שם. הוא קנה לי אוכל ושם את זה בשקית של ויקטוריה סיקרט כדי להסוות את זה! שכחו משינה, אני כבר לא עייפה. אני רעבה.

"אתה מכיר אותי כל כך טוב מייקי." הנחתי את השקית על הרצפה וקפצתי עליו בחיבוק, הוא עוזר לי כלכך הרבה בזמן האחרון וגם שאר הבנים, אני כלכך שמחה שיש לי אותם. חוץ מהרגעים שהם מעצבנים אותי כמובן.

"אמרתי שהיא תשמח יותר מאוכל או שלא אמרתי?" הוא אמר והבנים מילמלו 'אמרת, אמרת..' איך יכולתם לטעות בזה? אני צריכה אוכל יותר מאשר דברים מויקטוריה סיקרט, בושות.

"תודה מייקי," מילמלתי ולקחתי את השקית לסלון וכמובן כולם באו אחריי, כי הם שמנים. הם שבעים רק מלראות אותי אוכלת.

הוצאתי את האוכל והנחתי אותו על השולחן, ואז קלטתי את זה. יש בשקית ערכה לבדיקת היריון, יש שם כמה בעצם. הסתכלתי על מייקל והוא התיישב לידי והניח את היד שלו על היד שלי.
"נדבר על זה אחר כך,"

מה נדבר על זה אחר כך. הוא הביא לי ערכה לבדיקת היריון, אני לא בהיריון, אני לא יכולה להיות בהיריון, אסור לי להיות בהיריון.

אבל...עזבו, אני רעבה מכדי לנסות להוציא ממנו עכשיו את המידע.
רגע. הו, עכשיו הבנתי למה הוא מתכוון.

"אני שמח שהבנת בעצמך, קדימה תאכלי." מייקי לחש לי באוזן והדליק את הטלוויזיה כדי שתסיח את דעתם, בכל זאת, הוא שם את ערוץ הספורט אז כן, זה כדי שהם לא עשינו לב אלינו.

Dangerously close✔Where stories live. Discover now