Юсоб-Юу гэсэн үгүү????
Би-Чиний өмнө зогсож байгаа би чиний хайртай хүн чинь биш би бол өөр хүн энэ ертөнцийнх биш.............Тийм байсан ч чи хайрлаж чадна гэжүү???
Юсоб-....................?
Би-Чи одоо болтол анзаараагүй гэжүү????
Юсоб-Чи надаас салахын тулд ингэж байнуу???
Би-Би үнэнээ хэлж байна.Хэрвээ чамд зүгээр бол би хичээх болно чамайг хайрлахыг хичээх болно.
Юсоб-Чи яг л таавар нь гардаггүй оньсого гэсэн үг
Би-......Хэзээ нэгэн цагт чи хариуг нь мэдэх байх
Юсоб-Би унтлаа............
Миний талаас
Тэрэнд бүх үнэнэээ хэлээгүй ч дотор жаахан онгойгоод явчлаа бүх хүнийг хуурах үнэхээр хэцүү байсан ядаж тойруугаар ойлгуулсан нь дотор минь байсан хүнд ачааг бага ч болов хөнгөлөх шиг боллоо. Юсоб юм хэлээгүй чимээгүй өрөөлүүгээ орсон ч ямар нэгэн зүйлийг гадарласан байх итгэхийн аргагүй ч энэ бол үнэн би хэзээ нэгэн өдөр замхраад алга болох болно.
********
*****
Бас нэгэн шинэ өглөө цонхны цаанаас нарны хурц туяа тусан намайг сэрээв, Хэсэг босолгүй бодлогширон орондоо чимээгүй хэвтэв.Бодлууд минь үнэхээр замбараагүй байна Бүх зүйл холилдон нэгэн зэрэг орж ирэн хоромын дотор мартагдан зүгээр л би тэнэг хүн шиг дээшээ харан хэвтэж байв.
Би-Маргааш гэж байх боловуу???????
***********
*******
**********
*****
Гикваны талаас
Айгаад байх юм үнэхээр аймшигтай байна айснаасаа болоод тайван байж чадахгүй байна Тэрнийг яаж эргүүлэхүү???тэрний харц яг шийдчихсэн эргэж буцахгүй юм шиг харагдаж байсан И гикван чи ингээд хаягдаж байгаа гэжүү???Анх удаагаа л хүнд дурлаж хэн нэгнийг бодон инээж бас гуниглаж эхэлсэн тэрнийг холоос ч харсан зүрх минь хурдан цохилдог догдлуулсан өвтөгсөн зүрхний цохилтууд зөвхөн тэр л миний зүрхийг ийм болгож чаддаг.Муу залуу муу охинд хайртай болсон хэхэхэ.........энэ миний хувь тавилан юм байхдаа хариугаа авж байх шиг байна олон охины зүрхийг шархлуулсан шигээ өөрөө шархалж байх шиг байна.Шарх ингэж өвддөггийг мэдээгүй явж алдахгүй, холдохгүй ямар ч аргаар хамаагүй тавимааргүй хажууд байх хүсэл.......яавал чи над дээр ирэх юм бол??????????
ВЫ ЧИТАЕТЕ
-Уншигч- [Complete]
FanfictionУншиж байгаа өгүүллэгэндээ орох юмсан гэж боддог л байсан биздээ?