10-р хэсэг

741 55 0
                                    

Миний талаас

Тэрнийг харсан даруйдаа дотор харлаад л явчихав Гикван намайг юу гэж бодож байгаа бол гэдгээс үхтлээ айж байв.Өөрийнхөө айж сандарч байгаагаа мэдэгдүүлэхгүйн тулд тэрэнлүү харсангүй. Хаалгаар Жүнхён Гикваныг дагуулан орж ирэн буйдан дээр суулгав. Гикван юм ч хэлсэнгүй чимээгүй урдаас минь харан суув.Бид хэдийн дунд хэсэг нам гүм байдал үргэлжлэв.Хэн ч юу ч хэлэхгүй нэг л хүйтэн хоосон байдал өрөөгөөр ноёрхов.Би энд байсан дээрүү эсвэл өрөөлүүгээ явсан дээрүү гэж дотроо бодон шаналан сууж байтал

Жүнхён-Хэдүүлээ цуглаагүй удаж шүү тэ???

Дунүн-Тиймээ нилээн удсан байна шүү

Гикван-Намайг яах гэж дуудсын???

Жунхён-Ммм...Харин дээр жаахан эвгүй байдалтай тааралдацгаасан буруу ойлголтоо цэгцлэх гээд дуудсын.

би-?????????

Юсоб гэнэт хажуунаас минь намайг тэврэв тэний гэнэтийн үйлдэлд цочирдсон би том нүдлэн сандран Гикванруу хартал тэр гараа зангидаад бид хоёрлуу муухай хараад сууж байв.Энэ хэд яах гэж Гикваныг энд дуудсан нь ойлгомжтой боллоо гэж бодон Юсобын гарыг мөрөн дээрээсээ буулгах гэтэл

Юсоб-Бид хоёр гэрлэх хүмүүс чамайг мэдэж байсан дээр гэж бодсын тэгэхгүй бол дэмий горьдлого тээгээд яваад байх шиг байна

Би-0.0!!!!!!!!!!!!!!!

Гикван-Ингээд л болоо юу????

Юсоб-Энэ бид хоёрын гэр хааяа ирж байхгүй юу найзууд юм чинь найзынхаа гэрт зочилж байхгүй юу даа???

Би-0.0!!!!Юсоб!яагаад байгаан бэ???/уурлах/

Гикван-Ммм....энд нэг зүйл буруу байгаа юм шиг санагдахгүй байнуу???Авч чадахгүй зүйлээ хүчээр өөрийн болгож байгаа чи ямар өрөвдмөөр харагдаж байгаагаа мэддэг ч болоосой!!Намайг энд дуудаад юу өөрчлөгдөнө гэж бодоов??Эсвэл надаас айгаа юу???Алдхаас айж байнуу????

Юсоб-Амаа тат!!!

ГикванХуримаа хийнэ гэж хэлхээр чинь нүднээс чинь далд ороод зайлаад өгөх юм шиг санагдаа юу?гэж хэлтэл Юсоб босон Гикваныг цохиод унгаачихав.Тэр хоёрыг салгах гэж Жүнхён босон Гикваныг түлхтэл Гикван зөрүүлээд Жунхёныг цохичихов.Жүнхён уурандаа Гикванруу дайран Дунүн босон тэр 3ыг салгах гэж оролдов.Тэр 3 хэтэрхий ууртай байсан болхоор биеэ хянах чадваргүй яг л бие биенээ алах гэж байгаа юм шиг зодолдов.Миний нүднээс өөрийн эрхгүй нулимс дуслан яаж ч чадахгүй буйдан дээрээ салгалан суув. Гикваны гарнаас цус урсана, Тэр хичнээн чадалтай ч 2хүнийг дийлэхгүй байв бага зэрэг юм уучихсан байсан болоод ч тэрүү Юсоб яг л галзуу юм шиг дайрч байв. Гикван халтиран шалан дээр унтал Юсоб хоромын дотор дээр нь гараад цохиж эхлэв.Дунүн Жүнхёныг барьж байсан болхоороо Юсобыг салгаж чадахгүй байв.Юсоб Гикваныг цохисоор л Гикваны бие нь сулидаж байгаа бололтой эхэндээ гараараа хамгаалж байсан ч сүүлдээ нүүрлүүгээ хэд хэдэн удаа цохиулав.Уруулнаас нь цус урсан цохиулж байгаа Гикваныг харангуутаа дотор минь зүсэгдэн нүднээс минь том том нулимс урсан гартаа таарсан юмаа аваад Юсобын толгойн дундуур нь цохиод унагаачихав.Хоромхон зуур болоод өнгөрсөн явдлаа толгой минь бараг санахгүй байв.Нүдээ нээгээд хартал газар Юсоб Гикван 2 ухаангүй хэвтэж байв.Юсобын толгойноос цус урсана харин гарт минь пивоны хагарсан шил байв.Би гараа цус болсон байхыг хараад шууд л тэр шилийг газарт хаяв.

-Уншигч-  [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя