15-р хэсэг

536 41 2
                                    

/.............../Ми-на??????/дуудах/

би нулимс дүүрэн нүдээр эргэж хартал нэгэн хар хослолтой залуу надруу хараад зогсож байв.

/.................../Ми-на?????

Би-о.0 ?????? Хэн юм болоо??

Гадаа Харанхуй болж байсан болхоор надад тэр хүний царай сайн харагдахгүй байв.Гудамжны бүдэгхэн гэрэлд Тэрний хар хослол цагаан цамц гялалзаж байгаа гутал нь л хальт харагдаж байв, Холын хараа маань жаахан муу болоод ч тэрүү хамаг юм сарниад нулимсаа арчин тэр хүний зүг харан сууж байтал тэр өөдөөс минь алхав

Би-0.0 Энэ чинь!!!!!!!!

Дүжун-Юу хйиж байгаа юм!!!!!!!!!

Би-Ааан нөгөө нөгөө /сандрах/

Миний талаас

Энэ харц ямар аймар юм бэ????Намайг танидаг юм байхдаа????Хамаагүй юм хэлбэл баригдчих гээд байдаг!!!!!!!Дүжун яаж намайг мэддэг юм болоо???Юу гэж хариулах ёстой юм бол????

Дүжун-Юу хийж байга юм гэж асуугаад байна шүү!!!!!!!!

Би-0.0 аан харих гээд л явж байсын!!!!!!!!

Дүжун– Шөнөөр замын голд ганцаараа сууж байдаг нэг л сонин санагдаад байнадаа Өөр зүйл байхгүй юу!

Би-байхгүйээ!!харих гээд явж байсын өөр зүйл байхгүй

Дүжун-Тэгвэл харьцгаая!!!!

Би-0.0 айн!!!!!!!!!!!харьцгааяаа!!???????

Дүжун-Гэрлүүгээ харьцгааяаа!!!! !!!!

Миний талаас

Арай!!!! Дүжун миний ах биш биздээ???? Өөө бурхан минь!!!!!!!Баригдчихсангүй шүү гэртээ хария гэдэг чинь яг л манай ах юм шиг байна!!!!!!!!!Хэзээ ч Дүжунийг өөрийнхөө ах байна гэж төсөөлж байсангүй шүү!!!!!!Тэрний харц байгаа байдлаас нь хархад тийм ч сайхан ааштай хүн биш бололтой дээрэнгүй захирангүй өнгөөр ярж байхыг нь бодвол болгоомжтой байсан дээр бололтой намайг уйлж байхыг харчихсан боловуу???

Дүжун-Юсоб байгаа юу???

Би-Аан юу байгаа байгаа сургалт нь тарцан бараг харчихсан байгаа байх /Яг миний ах болж таарлаа шүү! 0.0 /

-*****************

***

Бид хоёр замын турш юу ч ярисангүй Тэр урд минь гаран алхана, Дүжун миний бодож байснаас өндөр бас яг л төсөөлж байсан шиг минь гоё биетэй залуу байв Хурц ширүүн өөртөө итгэлтэй харц цэвэрхэн өөгүй арьс яг л сэтгүүлийн нүүрэн дээр байдаг залуу шиг .Зөөлхөн салхины аясанд надад үнэртэх тэрний анхилуун үнэр Өө мая төгс юмаа төгс юм.Гэхдээ л Гикваныг маань гүйцэхгүй Хүн хайрлахаараа сохор болдог гэсэн нүд нь зөвхөн хайртай хүнээ л хардаг болдог гэсэн үнэн юмаа ямар ч царайлаг сайхан залуу харсан хайртай хүнтэйгээ харьцуулдаг болчихож Хэн ч биш зөвхөн тэр хүн л хамгийн сайхан харагддаг болчихдог юм байна.

-Уншигч-  [Complete]Место, где живут истории. Откройте их для себя