Багш-Чимээгүй байцгаа!!!
Нэгэн нүдний шил зүүсэн буурал толгойтой саарал өнгийн хослолтой халцарсан үсээ их л мэрийж самнасан бололтой нэг багш хаалгаар орж ирэн өндөр дуугаар зандарч байснаа ороод ир гэж хэлхэд хаалгаар нэгэн царайлаг залуу 0.0 айн???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!би зүүдлээд байнуу???
Би-0.0 ээээээээээээ????????????Ээээээээээнэ чинь!!!!!!!!!
Хаалга онгойн орж ирэх түүнийг би нүд салгалгүй ширтэнэ.Дотроо бараг хоолойныхоо хөвчийг тасартал орилж байсан ч зүгээр л үг хэлж чадахгүй ам минь том ангайн нүдний хүүхэн хараа томрон хуруугаараа тэрэнлүү заан Гикван Гикван Гикван гэж давтан давтан хэлж байв.Нөгөөх халцарсан буурал толгойтой багш чинь Гикванд өөрийгөө танилцуул гэж зөөлхөн хэлхэд Гикван бөхийж мэндэлчихээд Гикван гэж дуудаж байгаарай сайн найзууд болцгооё гэж хэлэн хайр татам инээмсэглэлээрэй инээхэд нь золтой л цус харваад сандал дээрээсээ уначихсангүй.
Юра-Хөөш чиний наад мэдрэл чинь зүгээрүү яагаад байгаан бэ битгий хүн айлгаад байлдаа намайг ч танихгүй бас энэ шинэ хүүхдүүдийг яг хоолруу харж байгаа юм шиг аймар улангассан нүдээр хараад байхын чи зүгээр биздээ наад тархи толгойгоо юманд цохичихсон юм биш биздээ
Би-Хөөе чи намайг чимхдээ?????
Юра-Айн???ззаза гэж хэлэн Юра гарнаас минь Чанга чимххэд яахын аргагүй өвдөж байнаа.Би ч шүлсээ год хийтэл залгиад гэнэт өөрийгөө санан үсээ гараараа самнан хувцсаа янзлаад царайгаа харах гээд толь хайн олдохгүй байсан болхоор нь
Би-Хөөе Охион толь байнуу бас уруул өнгөлөгч???
Юра -_- хөөе охион ч гэх шиг Май!! май!! ав энийг!
Би Юрагын гарнаас толь аваад хартал
Би -_- Энэ хэн бэ????
Юра-Чиний яг мэдрэл бишээ чи чинь яацынбэээээээ битгий хүн айлгаад байлдаа!!!!!
Би чимээгүй толинд тусаж байгаа тэр охиныг сайн харав.Урт хар үстэй өөгүй цэвэрхэн цагаан царайтай өөртөө таарсан хөөрхөн жижигхэн хамартай бас гүн хар өнгийн гялалзсан том нүдтэй өөрийгөө хараад биш гэдгээ мэдэж байсан ч гараараа хацартаа хүрхэд би мэдэрч байна.
Би-Би ямар хөөрхөн юм бээээ T.T Миний амьдралдаа харж байсан хамгийн хөөрхөн охин T.T
Юра-Багшаа Ми нагын бие нь муу байна сургуулын эмч дээр очих хэрэгтэй байна
Би-0.0 айн????
ВЫ ЧИТАЕТЕ
-Уншигч- [Complete]
FanficУншиж байгаа өгүүллэгэндээ орох юмсан гэж боддог л байсан биздээ?