*Milie POV*
Ik probeer haastig een taxi zijn aandacht te krijgen tot er gewoon een auto voor mijn neus stopt.
"Lift nodig?"
Ik kijk door het raampje dat ondertussen al helemaal naar beneden is en zie Lewis.
"Oh hey.." Krijg ik eruit.
"Stap in.." Zegt hij als hij de deur open duwt.
Ik spring snel de auto in en probeer mijn zakken aan mijn voeten neer te zetten.
"Waar moet je heen?" Vraagt hij meteen.
"Naar de Good Way Street" zeg ik droogjes.
"Ben je gisteren eigenlijk thuisgeraakt? Want jullie gingen weg en ik heb er eigenlijk niet bij stil gestaan dat jullie dan te voet moesten gaan, anders had ik jullie meteen weg gedaan" legt hij uit.
"Oh.. Geen probleem hoor, mijn broer reed net voorbij met de auto, dus zoveel hebben we niet moeten wandelen" antwoord ik dan waarop hij een paar keer knikt.
"Dus je hebt een broer" zegt hij dan nogal ongemakkelijk als het gesprek al stilvalt.
"Jepp... Nou stiefbroer maar dat is allemaal hetzelfde" glimlach ik. "Heb jij broers of zussen?" Vraag ik dan maar op mijn beurt.
"Een zus en een stiefbroer" antwoord hij als hij gefocust voor zich uit blijft staren. "Mijn stiefbroer is hier ook net op bezoek, je komt hem vast wel eens tegen in de gangen" Vertelt hij me.
"Lijkt me leuk om hem te ontmoeten" flap ik er stomweg uit.
"Hier zijn we dan" zegt hij als hij een paar gebouwen voor mijn werk stopt.
"Bedankt dat ik mee mocht rijden" zeg ik als ik hem snel een zoen op zijn wang geef voor ik uitstap.
"Wanneer je maar wilt" glimlacht hij nog voor ik de deur toegooi en me naar men werk haast.
Als ik uit de lift stap haast ik me naar mijn bureau en laat ik me neerzakken in mijn stoel. Ik bekijk de mail die Ariana me gestuurd heeft met alle informatie over mijn vlucht naar Miami en de afspraken die ik daar heb. Ik dwaal al onmiddellijk weg bij mijn dromen van de parelwitte stranden, alle winkels en lekkere cocktails tot die dromen worden verstoord door het geluid van mijn GSM.
Mathias:
Kan je vanavond mijn kleren die nog bij jou liggen meenemen?Geen probleem, tot straks x
Antwoord ik droogjes waarna ik verder werk. Ik stuur de vijf beste foto's van mijn opdracht over kleuren kleding naar Melanie door waar ik zowat twee weken mee bezig ben geweest. (Foto's bovenaan) Ik krijg opnieuw een mail binnen en zie dat hij van Melanie is dus open ik hem meteen.
Je moet meteen naar Woo gaan. Ik heb een deal met hun kunnen regelen dat je alles wat je maar wil voor je opdracht in Miami mag meenemen en het daarna geregeld wordt. Haast je er gewoon naar toe en kies wat nuttig kan zijn.
Ik krijg meteen al een brede glimlach op mijn gezicht als ik lees dat ik alles mag nemen wat ik wil want Woo is zowat de hipste winkel van het moment nu hier in New York.
Aangekomen in de winkel neem ik zowat alles wat me min of meer aanstaat en al snel steekt mijn autootje dus propvol.
"Bedankt hè" zeg ik als ik zie dat het al 18 uur is.
Ik rijd zo snel als ik kan naar huis en neem daar meteen de lift naar boven. Ik probeer uit de lift te stappen maar struikel dom genoeg over het randje.
"Hulp nodig?"...
**************************************************************************
HAD NIET ECHT HEEL VEEL INSPIRATIE VOOR DIR HOOFDSTUKJE... MAAR TADAAAA!!! HIER IS HET DAN TOCH!!!WIE IS DIE PERSOON NU WEER????? PROBEER DE LINK MAAR EENS TE LEGGEN...
BOVEN AAN DIT HOOFDSTUK STAAT HET LIEDJE LIFTED VAN CL.. EEN LIEDJE WAAR IK DE HELE DAG AL MEE IN MIJN HOOFD ZIT!!! WAARSCHIJNLIJK KENNEN JULLIE HAAR NIET WANT ZE IS VOORAL BEKEND IN KOREA...
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS XX
SNAPCHAT: Brentpopper
INSTAGRAM: Brent De BoeckJULLIE ZIJN DA BOMBBBB XCX
JE LEEST
ON MY MIND
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'ON MY MIND' VAN 'Brent De Boeck' Hey allemaal ik ben Milie!! Ik ben nu ondertussen al 21 jaar en dus al 3 jaar samen met mijn vriendje Austin waarmee ik naar New York ben verhuist. Austin heeft een carrière als...