*Austin POV*
Nog voor ik het besef stomp ik Cody tegen de grond, spring ik bovenop hem en knijp ik zijn keel dicht. Zijn ogen worden groot van angst als hij er alles aan doet om uit mijn greep los te komen. Hij slaat en stompt waarop zijn bewegingen lichtjes aan verzwakken tot hij bijna stil valt maar ik plots, uit het niets naar achteren wordt getrokken.
"What the fuck doe je!" Roept Jordan in mijn gezicht als hij naast Cody neerhurkt, die moeilijk op adem kan komen.
Ik kijk eens naar achteren en merk dat ik wordt tegengehouden door Kyle.
"Adem rustig in en uit.." geeft Jordan, Cody instructies als hij naar achteren deinst en tegen de bank aanleunt.
"Laat me los!" Roep ik dan geïrriteerd naar Kyle als ik me probeer los te rukken.
"Om je broer nog eens te stikken? Dacht het niet.." brengt hij met walging in zijn ogen uit.
Ik zie Cody stilletjes weer opstaan, waarop hij snel naar me toerent en me een paar keer hard in mijn maag trapt, aangezien ik nog op de grond zit. Ook Jordan neemt hem nu in dezelfde greep vast als Kyle mij nog steeds vastheeft en sleurt hem naar achteren.
"Wat is er toch mis met jullie!" Roept Jordan boos uit als ik wat bloed en slijmen ophoest.
"Gaat het wel?" Vraagt Kyle dan ook meteen ongerust waarop ik snel eens knik.
"Besef je wel dat je me godverdomme bijna vermoord had?!" Schreeuwt Cody me toe als hij wild probeert los te geraken. "Als ik jou ooit nog eens ergens tegenkom slaag ik jou je graf in!" Gaat hij verder. "Je mag er zeker van zijn dat ik het hier niet bij zal laten!" Verzekert hij me dat hij wraak zal nemen. "Laat me nu los! Ik ga naar huis.." zegt Cody als Jordan hem loslaat en hij meteen wegloopt.
"Dat ziet er toch echt niet goed uit hoor" zegt Jordan als ik maar bloed blijf uitspuwen. "Ik denk dat jij toch het best even naar de dokter of zo toe kan gaan voor een controle" geeft hij me wat advies.
"Bedankt dat jullie me tegenhielden.." negeer ik hem als ik weer rechtsta. "Vertel hier niets van aan Milie, die heeft nu al wel genoeg aan haar hoofd" is het laatste wat ik zeg voor ook ik wegstap richting een uitgang van het park.
*Mathias POV*
Ik zit al een poosje vastgebonden in een bestelwagen of iets gelijkaardigs als ik de auto plots voel stoppen. De deuren worden met een klap opengezwaaid als een fel licht door mijn blinddoek heen me tegemoet komt stralen.
"Doet die wonden nog pijn?" Hoor ik diezelfde stem weer vragen.
"Valt wel mee.." vertel ik hem als ik mijn schouders eens ophef.
"Ik hoop wel dat je begrijpt dat je me het heel moeilijk bent aan het maken hè Mathias" begint hij mij dan nog van dingen te beschuldigen. "Je mag nu weer uit die wagen komen maar probeer niet opnieuw te ontsnappen want anders is je andere been ook de klos" vertelt hij me. "Oh wacht eens even.. Ik ben volgens mij al twee dagen iets vergeten te doen.." grinnikt hij plots.
Ik hoor zijn voetstappen plots bij in de bestelwagen stappen waarop ik hem in mijn richting hoor wandelen. Hij schuift de mouw van mijn T-shirt omhoog waarna hij geen seconde later twee maal snel achter elkaar langs mijn arm snijdt.
"Dat maakt er dan vier dagen van hè"...
**************************************************************************
OLA GUAPAS!!! 🇪🇸🇪🇸WAT EEN DEPRI HOOFDSTUK ZEG!!! 😓😓
WIE IS ER HET SCHULDIGST: CODY OF AUSTIN?? 🙊🙊
ZULLEN ZE MATHIAS OOIT NOG VINDEN?? 😳😳LIEDJE BOVENAAN IS THE CRYING GAME VAN NICKI MINAJ 💧💧BEST WEL TOEPASSELIJK I THINK 😕😕
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
L. O. V. E. YOU 😘💥
JE LEEST
ON MY MIND
Подростковая литератураVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'ON MY MIND' VAN 'Brent De Boeck' Hey allemaal ik ben Milie!! Ik ben nu ondertussen al 21 jaar en dus al 3 jaar samen met mijn vriendje Austin waarmee ik naar New York ben verhuist. Austin heeft een carrière als...