*Milie POV*
"Komaan doe nou mee?!" Roept Vince enthousiast.
"Maar ik heb niet eens een bikini mee" zeur ik tegenstribbelend.
"Kom op spring er gewoon met je kleren aan in!" Roept Nico al vanuit het water.
"Je weet niet wat je mist hoor!" Roept Lucas nogal verleidelijk waarna hij onderduikt.
"Dan niet hè..." zegt Vince als hij zijn schouders eens opheft en vervolgens van de boot in het water springt.
Nadat de shoot gedaan was en ik een paar goede foto's had kwamen de drie jongens met het idee om een duik in het water te nemen.
(Foto's van de fotoshoot)
Ik zucht eens twijfelachtig als ik hun drieën zie rondzwemmen. Ik begin mijn kleding uit te trekken tot ik nog enkel in mijn slip en beha sta. Ik leg mijn kleding op een hoop op een bankje en neem een aanloop richting de rand van de boot waarna ik er af spring en in het water belandt. Ik kom vanonder het water waarop ik de jongens luid en enthousiast hoor roepen en klappen.
"Zwem party!" Roept Lucas blij als ze elkaar beginnen natspetten.
*Olivia POV*
"Kom op Mathias ik begin echt ongerust te worden, kan je me alsjeblieft eens snel terugbellen. Dankje.." zucht ik als ik voor de zoveelste keer een voicemail inspreek.
Ik loop verder door de winkelstraat als mijn hak plots afbreekt.
"Oh nee hè.." zucht ik helemaal vermoeid. "Dit is absoluut de ergste dag ooit" zeg ik als ik me vasthoud aan de muur en mijn hak uit probeer te krijgen.
"Dat ziet er niet al te best uit hè" Hoor ik plots iemands stem.
"Ik heb nu even echt geen zin om een preek te krijgen hoor" zeg ik geïrriteerd.
Ik kijk op en zie Milie haar beste vriend Tyler voor me staan.
"Oh sorry, het is gewoon echt niet mijn dag vandaag" vertel ik hem als ik mijn schoen uittrek.
"Heb je hulp nodig?" Stelt hij voor.
"Als je lijm of andere schoenen voor me meehebt kan ik je hulp wel gebruiken, maar ja.." zucht ik als ik de loshangende hak voor me heen laat bengelen.
"We kunnen hier wel nieuwe schoenen gaan kopen" stelt hij voor als hij richting de winkel naast ons wenkt.
"Is goed" antwoord ik als ik mijn arm om hem heen sla en hij de zijne om mij zodat ik makkelijker kan meelopen.
"Wat bedoelde je toen je zei dat dit de ergste dag ooit is?" Vraagt hij als ik wat tussen de rekken heen loop.
"Mathias, mijn vriend dus, ging gisteren naar een concert maar hij is nog steeds niet thuis geweest en ik kan hem ook niet bereiken dus ik maak me een beetje zorgen" vertel ik hem als ik een paar schoenen pas.
(Foto bovenaan)"Hij is waarschijnlijk gewoon dronken en is op hotel zijn roes gaan uitslapen of zo?" Probeert ook hij me weer eens gerust te stellen. "Maar ik snap wat je bedoelt, ik maak me ook vaak zorgen als mijn vriendin niet meteen antwoord" vertelt hij me.
"Sinds wanneer heb jij een vriendin?" Vraag ik verrast.
"Oh.. al even. Misschien ken je haar? Ik ben samen met Samantha" zegt hij waardoor mijn mond zowat openvalt van verbazing...
**************************************************************************
WEER EEN NIEUW KOPPELTJE 😱😍WAT GEBEURT ER ONDERTUSSEN MET MATHIAS?!?!
HAPPY NEW YEAR BY THE WAY 😘🎉🎆
HOPELIJK HEBBEN JULLIE LEUKE DAGEN GEHAD EN NATUURLIJK LEUKE CADEAUTJES 🙌🏽🙌🏽
IK MOET JULLIE OOK ECHT MEGA BEDANKEN WANT MY BROTHER'S BEST FRIEND HEEFT 300.000 READS 😱😱😱 DANKJE WEL ALLEMAAL 💋💋DIT IS ECHT ONGELOOFLIJK 😳
LIEDJE BOVENAAN IS DOH TELL ME DAT VAN FLIPO 👑😏
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
LY 👅
JE LEEST
ON MY MIND
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'ON MY MIND' VAN 'Brent De Boeck' Hey allemaal ik ben Milie!! Ik ben nu ondertussen al 21 jaar en dus al 3 jaar samen met mijn vriendje Austin waarmee ik naar New York ben verhuist. Austin heeft een carrière als...