Yeni Dönem

50 7 7
                                    

               İç ses

   Ahh lanet olası! Yarın okulun ilk günü ve muşmula suratlı insanlara katlanmak beni çileden çıkarıyor. Derslerle aramda ki o bağ olmasa, İzmir hayalim olmasa bir dakika bile katlanmam hiçbirine ama olsun sonunda herşey istediğim gibi olacak. 'Zafere giden yolda çekilen çile kutsal' mı ne demişlerdi.  Çilemse çekerim.  Ne saçmalıyorum uyusam iyi olacak.

    Çalan alarmın sesi yatağımdan fırlamama sebep olmuştu. 3 ay boyunca unuttuğum bu sesi pekte ozledigim soylenemezdi,okulu sevsem  de bu sabah uyanmalar beni hayli zorluyordu ama alışmalıydım. Direkt banyoya koşup ılık bir duşa attım kendimi, duştan çıkıp saçlarıma sardığım havluyla mutfağa bişeyler atıştırmaya koştum. Dolaptan çıkardığım kahvaltılıklarla kendime sandviç hazırladım, çayı pek sevmediğimden meyvesuyu bana eşlik edebilirdi. Mutfakta ki isim bittiğinde odama çıkıp saçlarımı kuruttum. Akşamdan hazırladığım siyah dizimin üstünde eteğim ve salaş tişörtümü üzerime geçirdim. Sanırım artık hazırdım son kez aynada kendime baktım dolabımda duran siyah çantamı alıp evden çıktım.

  Okula geldiğimde birkaç arkadaşa selam verip sınıfa çıktım. Anlaşılması zor biri değildim aslında ama benimle sadece maddi olarak ilgilenen ailemin ısrarıyla özel okula gidiyordum. Buda şımarık şahıslara katlanmam demek oluyordu. Sınıfta kimseyle sorunum yoktu ama muhabbetim de yoktu. Yalnız oturma isteğime önceki yıl saygı duymuslardi ve 3 bölmeli sınıfta orta sıranın arkasında tek başıma oturuyordum. Zilin çalmasıyla öğrenciler sınıfta toplandı ilk ders edebiyattı. Yere duşen kalemimi almaya egilmisken kapı kapandı. Merve hoca (edebiyatçı)yanında uzun boylu, esmer, ela gozlu, saçları hafif uzun tabiri caizse manyak yakışıklı bir çocukla sınıfa girdi. "Merhaba Arkadaşlar. Yeni dönemin ilk dersinde nerdeyse hepinizi burda görmek beni çok mutlu etti. Sizlere yeni sınıf arkadaşınız Koray'ı tanıştırayım. Kendisi İzmir Doğa Kolejinden ailesinin işleri sebebiyle geldi, fazla yabancılık çekmeden buraya ayak uyduracagini ve sizinde ona yardımcı olacağınızı biliyorum. Koray'cım Orta bölümün arka sırasına Gizem'in yanına oturabilirsin."Ama hocam demek istesemde başka boş yer olmadığından içimden itiraz etmek zorunda kaldım.

Kimseye selam vermeden sessizce gelip yanıma oturmakla yetinmişti.
İnsan bi selam verir nezaketen izin ister hıyar herif. Al işte bir muşmula daha Allah'ım büyük bir günah işledim de benim mi haberim yok üstelik suratıma bile bakmıyor, ne gereksiz bi insan bu diyordum içimden ki "sen O'sun" diye hafif bi ses geldi ondan.

DİPTEN SONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin