Sen O'sun

41 7 6
                                    

Duyduğum sesle ona doğru baktım. Bana bakmiyordu bile. Etrafa döndüğümde bütün gözler bizim sıradaydı ama o kafası yerde kimseyle konuşmuyordu. ? "Anlamadım" diyebildim yumuşak bir sesle. Beklemeye başladım ama değil cevap vermek bana dönmedi bile. Tanrı Aşkına bir deliyle aynı sırada mi oturuyordum? Kendi kendine konuşuyordu ahmak. Tanımadığım birine daha once hiç bu kadar sinirlenmemiştim. Merve hocanın tatil sorularıyla ders bitti. Zilin çaldığında neredeyse bütün sınıf sıranın etrafında doluşmuş, Koray'a sorular yöneltmeye başlamışlardı. Herkese tek tek cevap vererek meraklarını giderebilmisti. Sınıftakiler yavaş yavaş uzaklaşmaya başlayınca Koray'a dönüp "sınıfta başka sıra olmadığı için bugünlük buraya oturmana müsade ettim fakat ben yalnız oturuyorum, yarından itibaren"  "yarından itibaren kendinize başka sıra bulabilirsiniz zira burayı çok sevdim ben burda oturacağım" diyerek sözümü kesti ve delirmeye yüz tutmuş beynimi daha da çıldırttı. "Ne demek burda oturacağım burası benim sıram ve burda ben oturuyorum kendine başka yer bulabilirsin" yüzüme dikkatlice bakarak "evet sen O'sun" demekle yetindi. "Anlamadim kimim ben ? ----  Eee ben kimim?---- Arkadaşım bu ikinci oldu cevap vermemek hoşuna mı gidiyor ? Kimim ben kim kim?" Altları mosmor olan gözlerini devirerek omuz silkti ve evet şaşırmadım yine cevap vermedi. Bu çocuk beni 1 derste çıldırtmayi başarmıştı. Anlamadim amacı neydi herkesle gayet normal konuşurken bana bu tavır neydi? Acaba cok mu sert çıkmıştım Yoo hayır ben buydum ve olduğumdan farklı görünemezdim. Pek iyi günler beni beklemiyordu ama hayırlısı.
Gün boyu her ders sınıftakilerin tatil anılarını dinlemekle geçmişti.  Ve benim kafam da tek bi soru vardı "Ben kimim?"

***
Eve geldiğimde saat  yeni 3 olmuştu. Üzerimi değiştirip mutfaktan soğuk bir bardak suyu alıp salona geçtim. Kafamı karıştıran Koray'ın saçma iki kelimesi kafamda dönüp duruyordu. Amaan bi hıyarın dediğine bu kadar takılma Gizem, kendince seninle uğraşmaya çalışıyor dedi iç sesim. Bu arada iç sesim ve ben degisik bi ikiliyiz. Kim sacmalarsa bir diğeri müdahale edip uyarır ve durdurur. Yalnız yaşamın bana kattığı bi arkadaş gibidir kendisi.( Yalniz diyorum çünkü annem ve babam ayrı olduğu için annem Yunanistan' da yaşıyor ve ben onu en son 6 yaşımdayken gördüm orda ünlü bir Mimarmış. Babam ise Jeoloji mühendisi iş sebebiyle sürekli ya şehir dışında yada yurt dışında, işi el verdiği sürece yanıma gelir bazen ayda bir bazen daha fazla. 13 yaşıma kadar büyükannemle büyüdüm daha sonra babamla yaşama kararı aldım başta karşı çıksalarda kabul etmeyeceğimi bildikleri icin daha fazla müdahale etmediler ve 3 yıldır yalnız yaşıyorum). Suyumu yudumlarken Beren'in eve dönmesini dört gözle bekliyordum. 2 haftadır yoktu ve onu çok özlemiştim. Çocukluğumun tek güzel yanı Beren'di. Benden 2 yaş büyüktü ve bana hep bi aile gibi olmuştu. Bunları düşünürken aklıma ona yemek hazırlamak ve okuldan gelince sürpriz yapmak geldi. Hemen mutfağa koşup dolaptaki tavukları çıkardım Beren'in en sevdiği yemek kizarmis tavuktu. Tavuğun kızarması için tavayı, yağı hazırladım ve kızarmaya bıraktım. Aynı zaman da birkaç patates soyup dilimledim diğer tarafta da onları kızarmaya bıraktım. Beren'in gelme saati yaklaşmışti, mutfaktaki masayı hazırlayıp tavukları ve patatesleri ocaktan aldım. Hızla salata yaptım, mutfakla isim bitince hemen kapıya koştum Beren'in lisede son yılı olduğu için dersleri çok yoğun olacaktı bu dönem ve eve geç dönecekti biliyorum, kapıyı açtığımda bana doğru gelen Şaşkın arkadaşımı görünce koşup boynuna atladım birbirimizi çok özlediğimiz her halimizden belliydi. "Hoşgeldin evimin direği" "Hoşbuldum Hatun Ohh mis kokular geliyor, çokta aciktim" diyerek karnını ovusturdu. İkimizde kahkaha atarak eve girdik. "Kuzum ne zahmet ettin ki sen ya seni görsem yeterdi " mahcuplugu yüzündeydi yine bu hallerini seviyordum. " konuşma hadi acıktım ben yemek yiyelim"  dedim.

Yemeklerimizi yiyip Beren'in türk kahvesiyle sohbet etmeye başladık. 15 gun Sivas'ta neler yaptığını anlatıyordu. Bir an sözünü keserek "Beren" dedim.
            "BEN KİMİM? "

Sizce Koray ne demek istiyor ? :)
İletişim instagram : gzzmkyaa

DİPTEN SONAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin