Předem se moc omlouvám za svůj pravopis (jsem pako XD)
____________________________________
Jmenuji se Shiro. Toto jméno mi dala moje maminka když jsem se narodila. Už od mala mám bílé vlasy což nebylo u lidí jako já obviklé. Ale to nebyl jediný důvod proč se jmenuji Shiro, narodila jsem se totiž za první sněžné noci.
Když jsem byla malá maminka mi říkala, že když jsou muž a žena do sebe zamilovaní a první sněžnou noc zustanou osamotě prý spolu zůstanou navždy.
Měla jsem mamku, taťku a přátele z vesnice ve ktere jsem žila a svět jako takoví neexistoval, ja místo světa vnímala jen lidi na kterých mi záleželo.
A pak...... se mi svět zhroutil před očima. Už od mích 3 let mě učila moje matka i otec používat svou sílu.
Byly jsme velmi vážený klan proslavený léčivími i smrtícími technikami. Já sem byla učema především léčení a obraně. Žila jsem ve světe, kde bylo normální brát na sebe podobu zvířat. Tou mou byl vlk o něco větší než normálně, v této podobě mám sněhobílou srst a jasně červené oči. Uběhlo pár let a když mi bylo 7 můj svět se rozpadl.
Viděla jsem jak se múj svět topí v krvi a vše co si z toho dne pamatuju je krev, oheň a muže s tesáky.... smál se. Od té doby se schovávám a teď vám řeknu svůj příběh.
____________________________________Tak to by byl začátek rada bych abyste okomentovaly popřípadé pokud se líbí napsaly o pokračování. Přidám i popis postav a nějaká ta láska nesmí chybět takže.......... jinak doufam že se bude líbit.
ČTEŠ
Vlčice
FantasyPříběh o dívce která příjde o všechno na čem jí záleželo a většinu života stráví sama a pak jí osud postaví do cesty chlapce který se pokusí znovu otevřít srdce a naplnit ho radostí.