Klavír

65 10 2
                                    

Mooooooc se omlouvaam obětem co to stihly přečist než jsem si všimla že sou tam nedokončeny věty sorryyyyyyy jako odčinění vám sem hodím písničku na kterou mi dala typ autorka Nekonečného příběhu ( zapoměla jsem jmeno XD) PS: Je to fakt boží příběh. A tak nějak si představuji zpívat Shiro :3

____________________________________

,,Ty poslyš, jak se vlastně jmenuješ?" Zeptala jsem se a čekala na odpověď.

,,Hmm..? Co?  Omluv mě jmenuji se Allen. A ty jsi....?"  Odpověděl a pořád se tak příjemně smál, tohle jsem spoustě lidem záviděla ten jejich usměv.

,, Já jsem Shiro." Řekla jsem a trochu se porozhlédla po bytě, má to tu pěkné a tam vzadu to je.....

,,Shiro to je hez..." Nestihl dokončit větu, protože jsem ho přerušila.

,,Jéé...to je klavír?" Křikla jsem nadšeně.

,,To je poprvé, co vidíš klavír...děláš si srandu?"  Trochu jsem se zarazila, když se zeptal ale ani jsem se na nej nepodívala a sedla jsem si ke klavíru.

Nejdříve jsem jen tak zkoušela jak zní jednotlivé klávesy, zatím co mě Allen pozoroval.

Po chvíli jsem zkusila něco zahrát a připomínalo mi to moji oblíbenou pisničku, kterou mi maminka zpívala místo ukolébavek.

Párkrát mi to ujelo ale pak mi to kupodivu šlo, neubránila jsem se a začala zpívat uplně mi uniklo to, že se na mě celou dobu dívá.

,,Jsi dobrá, jsi si jistá že si na klavír nikdy nehrála sotva ses ho dotkla hraješ jako kdybys hrála odmala.

A taky.....moc hezky zpíváš." Řekl a ja zčervenala a na židli jsem se k němu otočila zády.

Když jsem se na něj byla schopna podívat, zeptal se jestli bych se nechtěla projít venku, ale já odmítla tolik času jsem strávila venku, že jsem ráda že můžu být někde, kde se nemusím bát.

A navíc mi vrtalo hlavou jak odehnal tu pavoučí ženu. Nevím co je zač ale..... tohle stojí za vyzkoušení.

Vlčice Kde žijí příběhy. Začni objevovat