Tak lidi, po dlouhý době pokračování ale moc bych tomu nedávala. Měla jsem výčitky vůči Wattpadu a lidem co se jim tenhle příběh líbil. Nicméně po takoví době jsem tam asi něco přidala ubrala atd..... Kdyby se vám něco líbilo nelíbilo stačí říct názor nikoho nezabiju nemám adresu takže v poho a omlouvám se za gramatiku odstavce Čj mi nejde. Budu ráda za názory díky.
________________________________Příběh o rovnováhe. Kdysi Bůh sledoval války, které mezi sebou různé rasy vedli.
Nečistí, ti jejichž předci se spojily se zvířaty či jinými vzácnými tvory. Tito lidé byly schopni brát na sebe zvířecí podobu a měli jisté schopnosti.
A pak tu byli čistokrevní. Ti měly od narození pouze zvířecí znaky, nebyli schopní se měnit za to měli mnohem větší sílu.
Bohužel tyto války nejen prolévali zbytečnou krev ale ničili přírodu, místo k živou, to vše bylo zničeno.
Bůh je jen pozorovatel, proto svolal čtyři mnichy. Dal jim za úkol urovnat spory ras.
Mniši vytvořili dva klenoty, jeden bílí a jasný jako hvězdy a druhý černý jako nejtemnější kout vesmíru. Mniši vybrali dva živé. Mladou dívku za nečisté, která měla představovat život a jeho krásu i strasti a chlapce za čistokrevné, který měl představovat smrt a její nestrannost vůči všemu. Ti dva měli uzavřít příměří a zarazit války a jiné rozbroje, také se starali o rovnováhu života a smrti. A jak už to s vyvolenými bývá zamilovali se. Jejich život byl dlouhý a nastal čas vybrat následující držitele rovnováhy.
Za několik staletí byly vybrány děti. Dívka, která ztratila vše, proto zná váhu života. A chlapce, který vstoupil do temnoty a přesto si zachoval čistou mysl i srdce. Shiro a Allen. Oni o tom ale neví a jejich síla se neprojeví dokud se jim do rukou nedostanou klenoty.Oba klenoty jsou uloženy ve svatyni čtvrtého mnicha v krvavém lese.
Ale každý příběh má zlou postavu, která se snaží získat absolutní moc a ani tenhle příběh není výjimka........... Důvod proč jde Allenův bratr po Allenovi a Shiro je jednoduše ten že ví že jsou strážci a chce jejich sílu to je důvod proč vyvraždil blízké Shiro to je důvod jeho chování k bratrovi a vlastní rodině.
ČTEŠ
Vlčice
FantasyPříběh o dívce která příjde o všechno na čem jí záleželo a většinu života stráví sama a pak jí osud postaví do cesty chlapce který se pokusí znovu otevřít srdce a naplnit ho radostí.