Shiro
Příjemné probuzení v Allenově náručí. Na hodinách bylo něco kolem sedmé, tak jsem se rozhodla udělat snídani v podobě palačinek, ale pořád jsem si v hlavě přehrávala včerejší večer a musela jsem se pousmát.
Snídaně byla skoro hotová, ještě připravit stůl a servírovat. Sladká vůně docela povedené snídaně se nesla celým bytem docela se divím, že se Allen nevzbudil. Sedala jsem si ke stolu a i přes můj hlad čekala na Allena než se vzbudí, ale čekat na něj je jak..... no to je jedno.
Vstala jsem a šla se podívat na Allena. Bože on je tak rozkošný, když spí nicméně mám plán. Odstoupila jsem trochu od postele a pak na Allena skončila.
,, BOŽE!! Shiro!?"
Zakřičel a já se začala nekontrolovatelně smát a válet se po něm.
Allen
Ježiši, ona mi chce přivodit infarkt, ne vážně. A ještě se po mě valí jsem snad postel? Pokud vím tak postel je pode mnou.
,, Chceš mi přivodit infarkt?"
Zeptal jsem se zatím, co se smála jako psychopat.
,,Ne jen jsem udělala snídani a čekala na tebe, ale ty pořád nikde, tak jsem se tě rozhodla vzbudit, promiň."
Jakmile zmínila snídani, tak jsem vstal a byl oblečený rychlostí blesku. Vzal jsem Shiro do náruče a už jsem si to mířil ke stolu. Položil jsem ji na židli a sám si pak sedl a pustil se do jídla.
,,To je dobrý, kdybys řekla rovnou, že na mě čeká taková dobrota neváhal bych ani chvilku."
,, Děkuju, to je maličkost." Mile se na mě usmála.
,,Co budeme dělat?" Zeptala se mě a já začal přemýšlet. Nejlepší by bylo kdybychom se začali chystat k odchodu.
Cítím bratra, ale ještě není tak blízko.... I tak by bylo lepší držet se od něj, co nejdál to jde.
,,Dneska vyrazíme. Není dobré se v naší situaci dlouho zdržovat na jednom místě."
,,Aha. A kam teda půjdeme?"
,,Nedaleko je velké město. Slyšel jsem, že je to jedno z mála měst ve kterém žije více obyčejných lidí než lidí jako my dva."
Skončil jsem přednášku, dojedl a sklidil nádobí.
Shiro
Allen se chová divně možná jsem se neměla ptát. Cítím z něho strach, i když jen mírný, ale i tak je to strach.
,,Allene? Proč je na tebe tvůj bratr zlý?"
,, Zlý? To ani ne zlý je spíš na tebe."
,, Tak jsem to nemyslela. Myslí to s tvými rodiči a tak..."
,,Jo tohle..." Řekl sklesle.
,,On takový nebýval. Dříve byl milý a starostlivý. Ani vlastně nevím, co se změnilo.",,Aha..." sakra!! Drž ten jazyk za zuby.
Ani nevím kdy, jak nebo co a jak. Už mě Allen držel v objetí. Bylo mně příjemně, tak moc hřál. V jeho blízkosti se cítím bezpečně.
Allen
Vypadala tak roztomile. Vypadala jakoby si něco vyčítala. Že by tu otázku, ale blbost. Objal jsem ji s přitiskl jsem si ji, co nejvíc k sobě. Mírně jsem sebou ucukl když jsem vycítil blízkost bratra. Kur** jak se sem tak rychle dostal.
,,Shiro, musíme vypadnout, hned!"
,,Co!?"
Ksakru! Byli jsme moc dlouho na jednom místě tím jsme mu dali dost času. Vzal jsem Shiro za ruku a rychlostí blesku jsme byly na ulici a skoro běželi.
To město je sice daleko, ale i tak, když přidáme a seženeme odvoz budeme tam dříve než nás bratr dožene. Jako by mi něco bodlo do srdce a já se skácel na kolena.
,,Allene! Jsi v pořádku!? Co je ti?"
,,Nic... nic mi není, jsem v pořádku. Jdeme dál."
Sotva jsem se zvedl bylo pozdě. Jedna ze schopnosti mého bratra je iluze.
,,Ale, ale, ale můj malý bratříček a jeho dívka. Jak pak se máte? Dlouho jsme se neviděli."
Kruci!!!! Co budu dělat?! Z iluze není úniku a jestli nás odtud nedostanu jsme v prde**.
Tohle je jen trik jak nás udržet na místě, ale už jen to že je dost blízko na to aby použil své schopnosti je problém. To je síla, to jak dokáže abych cítil bolest aniž by musel hnout prstem. Tohle ho baví. Musím něco vymyslet jinak je po nás
A takhle nějak si Reijiho představuji já ^^ takovej zlej bratr. xD A nahoře je Allen, ten je taky žužuuu.
_________________________________Tak "trochu" pozdě za to ale poděkuje Ady za to že přes mé žádosti neopravila mi kapitolu a do toho moje lenost a inter life so..... Zkratka nwm jak se omluvit xD bye
ČTEŠ
Vlčice
FantasyPříběh o dívce která příjde o všechno na čem jí záleželo a většinu života stráví sama a pak jí osud postaví do cesty chlapce který se pokusí znovu otevřít srdce a naplnit ho radostí.