Sourozenci

72 9 9
                                    

  Allen,,Co tu chceš bratře? Tady nemáš, co pohledávat, odešel jsem, nech mě napokoji." Sakra. 

,, Takhle se mluví se starším bratrem? Ale to teď stranou, ta dívka nevypadá moc dobře." Ten bratrův nechutný úsměv nenávidím, ale má pravdu Shiro se třese. 

Co mám teď dělat? Bratra jen tak neodbiju, nikdy by mě neposlechl. ,,Byl bych rád bratříčku, kdybys mi vrátil to, co je mé." Otočil jsem se směrem k němu. 

,,Co jsi to řekl? Ona není věc!" Sotva jsem to dořekl Shiro padla k zemi. 

,,Božíčku, je mrtvá?" Klekl jsem si k ní, naštěstí jen omdlela ale i tak mám o ni strach. Vzal jsem ji do náruče a otočil se k bratrovi. 

,,Já ti ji nedám.... Naše rodiče jsem před tebou neochránil, ale tentokrát ti už nedovolím ublížit někomu na kom mi záleží. Ochráním Shiro i za cenu svého života to přísahám." S Shiro v náručí jsem bratra obešel a kousek za ním se zastavil, chtěl jsem něco říct, ale musel jsem od něj Shiro dostat co nejdál. 

Nesl jsem ji někam, ani nevím kam jsem vlastně šel. Shiro sebou začala trochu házet. 

Shiro Probrala jsem se v Allenově náruči, ale nemám sílu se mu nějak vzepřít asi nemám na vybranou a musím se s tím smířit. V hlavě se mi přemítal obrat bez zvuku a po chvíli jsem si vzpomněla na to, co se stalo než jsem omdlela. 

V tu chvíli přiletěla Allenovi facka a já spadla na zem. Ani nevím proč začala jsem se třást a srdce mi bušilo jako nikdy. 

,,Hej! Za co to bylo!?" Díval se na mě nechápavým pohledem přičemž si držel místo, kam mu přiletěla facka, ale myslím, že mu to po chvíli došlo. 

,,Proč..... proč jsi mi nic neřekl?" Podívala jsem se na něj, ale on jen sklonil hlavu a díval se do země. Po chvíli se na mě podíval. 

,,A co jsem ti měl říct? Ahoj, jsem bratr toho týpka, co vyvraždil tvoji vesnici. Chceš říct, že bys neutekla?" Má pravdu utekla bych, ale nepřiletěla by mu ta facka. 

Ten jeho pohled mě ničí. Dívá se na mě jako na něco cenného, něco co nikdo nemá ani neviděl. 

,,Nedivil bych se kdyby ses mě bála, ale já ti nechci ublížit... Nemohl bych. Přísahal jsem, že tě ochráním a to taky dodržím ať chceš nebo ne." Cítila jsem jak se červenám. Chtěla jsem vstát ale pořad jsem se třásla, v tom ke mě přistoupil a vzal mě do náruče. Přestala jsem se třást a nakonec usnula. 

AllenVypadala tak roztomile, nechtěl jsem ji budit. Došli jsme do nějakého hotelu kde jsem nás ubytoval. Shiro jsem uložil do postele a já si lehl na gauč. Nemohl jsem spát, šel jsem se podívat jestli je v pořádku. 

Spala tak sladce. Chvíli jsem se na ni jen tak díval, sehnul jsem se a jemně ji políbil. Neprobudila se, což bylo dobře myslím, že další facka by byla na místě. Sednul jsem si na židli vedle postele a díval se na ni, netrvalo dlouho než jsem usnul. Když jsem se ráno probudil Shiro ještě tvrdě spala. Šel jsem udělat něco k jídlu. 

ShiroProbudila mě až krásná sladká vůně. Vyskočila jsem z postele a mířila do kuchyně a zároveň se rozhližela kde to vlastně jsem. 

___________________________________________________________________

Ták a poslední kapča než si to srovnám ale zaručuju že od příště to bude srovnaný jak děj tak všechno kolem ale zas to nebude tak že bych vám sem hodila nwm no prostě to bude víc rozvinutý. Díky moc Adý za tví opravi vím že už máš toho mího jestly s y po krk tak od teď ANO!!!! moje čeština povýší a budu psát jestli s i HA. Ano moje inteligence už víte proč potřebuju někoho kdo to po mě opraví XD Díky ti.               

Vlčice Kde žijí příběhy. Začni objevovat