Dny na ulici jsou tvrdé a kruté. Je to těžké.Každý den je stejný, je tu dívka z jedné hospůdky, jednou za čas mi ze zadního vchodu donese něco k jídlu a já jsem jí za to vděčná zvláště když mi dělá společnost.
Dívá se na mě když jím. Jednou mi dala deku, noci venku na ulici jsou chladné v každém ročním období.
Teď už je mi 18 let. Je to deset let, co jsem ztratila rodinu i přátele. Přežila jsem jen já.
Mou vesnici od nedalekého města odděloval hustý les tehdy jsem se bez přemýšlení vyběhla směr město se srdcem nastaveným na vlastní záchranu.
Často mívám sny a říkám si, že když nebudu ostražitá dožene mě minulost.
Po nějaké době jsem se vzpamatovala no od té doby myslím jen na pomstu a snažím se najít toho muže, který utopil můj svět v krvi.
Párkrát za tu dobu co jsem ve městě mě napadla různá "zvířata" ale všimla jsem si, že tu žijí i lidé bez schopností, tito lidé jsou ale v našem světě velmi vzácní.
Jednou jsem omylem jednoho takového člověka napadla. A krátce po té jsem měla návštěvu.
Vešla jsem do tmavé uličky, když jsem uslyšela ženský hlas.
,,Ale, ale copak je to za panenku hmm.....?" Ze stínu vystoupila krásná žena s tmavými vlasy, které měla sepnuté do copu.
,,Co jsi zač? A co po mě chceš?" Když jsem se zeptala jen se na mě pousmála a z ničeho nic se zjevila za mnou.
,, Před pár dny jsi zaůtočila na člověka bez schopností,že? Můj pán mě požádal abych tě našla a dala ti navybranou. Buď odejdeš nebo slíbíš že se k lidem ani nepřiblížíš." Tu ženu neznám, ale hádám, že ona není obyčejný člověk.
,, Umíš se proměnit?" Zeptala jsem se té ženy.
,,Ale copak? Chtěla by sis hrát vlčátko?" Pronesla a než jsem stihla cokoli říct už stála za mnou a u krku mi držela ruku, tedy alespoň doufám že to byla ruka jelikož byla její zvířecí podoba velký kovový povouk.
,,Tak pojď panenko budeme si hrát......"
__________________________________Tohle bude prozatím asi všechno nic méné k tomu pavoukovi, nevím proč ale nejvíc mi sem prostě zapadá podoba Dalk z Bleach ( kdo neviděl obrázek nahoře XD je to loutka jednoho z bauntů) a ano utla jsem to schválně né vůbec mi nedošl nápady ne ne kde pak.XD (Lepší obrázek sem nemašla)
A taky chci poděkovat xDarkiex za opravu mého příšerného pravopisu. Kuju jsi zlatá.
(Jo a omlouvam se ze jsem to sem dala až teď to vite škola noo)
ČTEŠ
Vlčice
FantasyPříběh o dívce která příjde o všechno na čem jí záleželo a většinu života stráví sama a pak jí osud postaví do cesty chlapce který se pokusí znovu otevřít srdce a naplnit ho radostí.