3.Tajemství

732 48 21
                                    

Věnováno
nikisekt
Za jediný komentář.
Užijte si to!

Po jejich holčičím štěbetání se přesunuli do třídy. Akorát zazvonilo a holky si sedly. "Dobrý den třído, posaďte se. Zadám vám úkol do dvojice." Rozdělila takto všechny, až na Marinette, Alyu, Nina a Adriena. Chtěli byste Marinette s Adrienem? Smůla! Marinette byla s Ninem a Alya s Adrienem. Rozhodla tak učitelka.

"Vidíš jí, jak si myslí že je (těhotná) nejlepší! Chceš říct tajemství Sabrino?" Ptala se s arogancí v hlase Chloé. "Povídej!" Povídka jí Sabrina. "Marinette je beruška!" Chloé se ani nesnažila šeptat, bylo jí jedno že je (těhotná) někdo může slyšet. "NE! TY SI DĚLÁŠ SRANDU!" Zařvala Sabrina na celou třídu. Všichni se na ní otočili. "Sabrino! Klid prosím. Nevidíš že se ostatní snaží pracovat?" Napomenula jí paní učitelka. "Pardon. Už se to nestane."

Po škole Chloé pádila rovnou do redakce. Jak šla rychle, zapomněla na auta jezdící okolo ní. V tom jí srazil autobus plný lidí (AlyaBee). Z autobusu ihned vyběhl John a Nino. "Musíme hned do nemocnice!" Vykřikl autobusák. "NE! Můžeme jí ublížit ještě víc! Zavoláme záchranku." Okřikl ho John. "Já bych jí tu klidně nechal!" Řekl s ignorací v očích Nino.

Přijela záchranka. V nemocnici jim řekli, že tam Chloé musí alespoň 2 měsíce zůstat.
"Tatííí!" Zařvala Chloé "Copak?" Řekl starosta Burgoase. "Musíš zařídit abych byla doma! Vedle té smradlavé, špinavé a nevkusné ošklivky nebudu už ani minutu!" Zacpávala si nos Chloé. "Jistě, jistě, nějak to zařídím."

Ve škole se Marinette rozhlížela po třídě. "Alyo, kde je Chloé? Ne že by mě to nějak zajímalo." Zeptala se. " Ty to ještě nevíš? Srazil jí autobus a musí být doma." Odpověděla jí Alya a skoro se smála. "A ví to i John? Docela jim to spolu slušelo." Šťouchla do Alyi Marinette "On seděl v autobuse který jí srazil." Odpověděla Alya, ale tentokrát jí do smíchu nebylo.

Po škole šel John a Sabrina za Chloé. Její táta zařídil, že může být v hotelu. "Ahoj Chloé." Pozdravil John a Sabrina hned po něm. "Ty jsi za mnou přišel? A Sabrino, udělala jsi mi úkoly?" Chloé dokázala tak rychle přejít z dokonalé milosti až na toho nejhoršího člověka na světě (jejímž veličenstvem už dávno byla). "Jistě Chloé." Usmála se Sabrina a uklonila se královně všeho zla. "Jak je ti?" Zeptal se ohleduplně John. " Už je to lepší, díky za optání." Andílek Chloé je tady...... "Chceš (označit) něco donést?" Staral se jako gentleman John.

"Tikky?" Řekla tázavě jméno své Kwami. "Copak Marinette?" Pískla Tikky. "Jak to, že strašně dlouho nebyl nikdo zakumatizovám?" Nechápala Marinette. "Paříž je šťastná, tak buď také!" Odpověděla Tikky. "Vždyť jsem ráda, ale co když Lišaj něco chystá?" Strachovala se Marinette. "Nemaluj čerta na zeď! Lišaj se sám na nic nezmůže! A teď pojď spát, ať zítra zas nezaspíš." " Máš pravdu Tikky." Převlékla se do pižama šla se vyčůrat, pomodlila se a šla spát😂.

"Uááá" zívl si Adrien. "Dobré ráno Adriene" Řekl Plagg rozespale. "Dnes musíme zajít do knihovny. Zítra máme test z dějepisu a nerad bych dostal špatnou známku." Podotknul Adrien.

¡Hola! ¿Qué tal?
Příště bude akuma. Pokud se líbí zanechte ★ a nebo komentář. Za cokoliv budu ráda. Vím že komentář napsala i AlyaBee ………pro ní jsem srazila Chloé. K další kapitole směřuje
Vuestra Miraculous Cat ♥

Odhalení na bloguKde žijí příběhy. Začni objevovat