Magic girl přichází

401 24 7
                                    

"Muhahahaha! Nikdo mně neporazí! Proč se bojíš, Chloé? Vždyť já jsem milá dobrá víla...", začala Magic girl, "Teď mě omluvte. Musím si něco zařídit u strýčka Lišaje." Slétla na zem a bleskurychle popadla Kocoura za ruku. "Tohle si vezmu!" Stáhla jeho prsten. Kocour se nemohl bránit. Nic jiného než přihlížet mu nezbylo. Zranit svojí Lady by nedokázal. Bez mirákula nebyl nic. Jen obyčejný kluk. Neunesl to. Sklátil se k zemi a složil hlavu do dlaní.

Magic girl se vznesla a odlétla do domu Angreštových, kde na ni čekal Lišaj. Přišla ta chvíle. Obě mirákula byla jeho. Nic ho nemohlo přemoci.  Chyběly centimetry do mometu zkázy. Poté mu to došlo. "Sakra jaký inteliget tohle vymýšlel?!" Rozzuřil se a našvané ruce odehnaly motýli z jeho nejbližšího okolí.

"Ty tam! Podej mi jehlu!" "Jistě. Ale na co?" "Vidíš tohle mirákulum? Nezdá se ti trochu, ale jen trochu, že nemám jaksi kompatibilní tělo?" *Magic girl a pomocník se svíjejí v záchvatu smíchu* "Ha ha ha. Za chvíli se budu smát já! Johne, tu jehlu!" Řekl naštvaně Lišaj. "Počkat, počkat, počkat! Johne?! Ty pomáháš Lišajovi? A dále...nebudeš moct použít Berušky mirákulum bez Kwamiho..." Zmínil hoch krčící se v rohu. "Adriene! Co tu děláš? Jdi ihned do svého pokoje! Teda....chtěl jsem říct Na něj!!"


Woow, woow, woow.

Skoro půlroční pauza? Musíte mě nenávidět. Že se nestydím přestat psát a teď vydám takhle krátkou kapitolu....

Život je na nic, no... :D Všichni bychom se měli jít hromadně zahrabat.

Viděli jste už druhou sérii (anglicky či v jiném jazyce)? Upřímně po vánočním speciálu se vůbec netěším na překlad. (Ještě, že jsem tak úžasná v angličtině :D XD)

Táák...doufám, že se vám příběh líbí a také celkově má tvorba.

Kdo očekával, že to bude John? :D

¡Adiós!

~Vuestra Miraculous Cat~

Odhalení na bloguKde žijí příběhy. Začni objevovat