5. Dáš si sprej?

585 41 5
                                    

Z technických, politických a osobních důvodů, uvádím adresu obrázku:
http://www.google.cz/url?sa=i&source=images&cd=&ved=0ahUKEwich57thdHPAhWBVRQKHRLDB2gQjB0IBg&url=http%3A%2F%2Fcz.clipart.me%2Fpremium-people%2Fblack-and-white-vector-illustration-of-a-zombie-kid-spraying-graffiti-everywhere-he-possibly-can-623185&psig=AFQjCNEVZwGk1JcaYCH-bCEems1laxhhTg&ust=1476216604924185&rct=j

Děkuji za pochopení.

"Marinette, kam běžíš?" Pískla Tikky z růžové kabelky. Černovlasá dívka ale neodpovídala. V tom obě zahlédli Artistku. Přiměla lidi sprejovat na budovy, chodníky, trávu a ostatní lidi černou barvu. "Musíme se transformovat! TIKKY, TEČKY!" Řekla a proměnila se na tečkovanou superhrdinku. "Tohle je protizákonné! Jestli to nevíš." Křikla na Artistku beruška. "Pro Artistku zákony neplatí! Jestli to nevíš." Zopakovala po berušce, aby jí naštvala. "Kde je kocour? Už by tu měl být!" Špitla pro sebe beruška.

Mezi tím se do třídy do nesly zvěsti o Artistce a Adrien se šel transformovat. "PLAGGU, DRÁPKY!" Zařval Adrien tak, že by ho někdo mohl slyšet. Po té, co mu narostly uši, přirostl ocas a jeho oblečení se změnilo na černý elastický oblek s rolničkou u krku odskákal na své ocelové tyči přímo do boje s Artistkou.

"Konečně!" Vzdychla si Beruška a přivítala kocoura. "Vidíš mě ráda broučínko?" Popíchl jí kocour zaujímající bojový postoj. "Nech toho! A koukej bojovat!" Zavrčela Beruška. "Ach vy hrdličky. Já vás zmaluju tak, že vás ani vlastní matka nepozná!" (Zlověstný smích) Křikla na ně Artistka. 'Musíme jí sebrat akumu. Kde ho má? Počkat! Pero! Že mě to nenapadlo hned!' Pomyslela si (Hruška) Beruška. Mrkla na kocoura ve smyslu jako že má plán. Pochopil.

Jelikož nikdo nehlídal lidi, které už Artistka ovládla, tak byla polovina města zahalená v černém plášti od sprejů. Kocour roztočil tyč a vyrazil na Artistku.
Beruška udělala to samé s jojem. Artistka posprejovala další dva lidi a přikázala jim zneškodnit Berušku a Kocoura. "Dáš si sprej Beruško?" Zasmála se Artistka............Náhlík joke.(Vtip kterému se nikdo nesměje) "Ne, díky. Už jsme jedli!"............kocour joke.

"Ta nula už zas bojuje. Trochu jí zavaříme." Mnula si Chloé ruce. Šla za starostou a mluvila do rozhlasu. "Zdravím všechny. Mé jméno je Chloé Burgoase, ale to všichni dobře víte." Uchechtla se pro začátek Chloé. "No nic, chtěla bych vám oznámit kdo je vaše tajemná Beruška." Všichni, včetně bojujících pohlédli na obrazovku, které dominovala  Chloé. Napjali uši a jako by se všechen zvuk vypnul. Nebylo slyšet letu ptáků, letadel, šumění stromů ani zurčení řeky Siery. "Dost zatajování! Beruškou je.............Marinette Dupain Cheng.

Všichni zírali s otevřenou pusou na obrazovku a potom na Berušku. Marinette se uvnitř kostýmu zastavilo srdce. Nemohla odejít z boje, poněvadž by za prvé věděli, že je to pravda. A za druhé, ARTISTKA ZASE ÚTOČÍ! Zdálo by se, že to kocour nějak neřeší, ale uvnitř si říkal, jak mohl být tak slepý! A dál to však znáte, štěstíčko, kočaklisma, křup, už jsi na dělal zla dost akumo, do polepšovny s tebou, švih, chyt, už jsi na dělal zla dost akumo, do polepšovny s tebou, kouzelná Beruška, tštsvtšts, pecka, musím běžet, ať se nepro-
měním.

Marinette odskákala na terasu pekárny a přeměnila se. Jelikož byla Tikky unavená, vypadla přede dveřmi a ležela tam do rána. Toho si Marinette nevšimla, proto mluvila sama se sebou. Jak to mohla zjistit? Co teď se mnou bude? Nesebere mi Mistr Fu mirákulum? Tikky? Haló Tikky! TIKKY, ozvy se! Už to není hra! Grrr......"

¡Hola!
¡Hace frío!(je zima)
Nemám ráda zimu. Sníh ano, ale zimu ne! Jinak snažila jsem se o nějaký ten děj, příště to bude nejdříve z pohledu Adriena/kocoura a potom normálně. Jelikož jsem si utopila mobil(dlouhá historie) píšu přes mojí starou šunku. Pokud se líbí zanech ★ nebo komentář. Napiš mi, dej odběr, žij, měj kámoše, tři malé děti, rozveď se s manželem, který ti neplatí alimenty a kopej hroby mrtvým ptáčkům.
Zase někdy.
Vuestra Miraculous Cat :-*

Odhalení na bloguKde žijí příběhy. Začni objevovat