"No Plaggu, Tikky se ztratila." Řekla s naprostým klidem Marinette. "Ok, ok. My jí teď jako musíme najít........" Domyslel si Plagg plán. "No jo, ale ne jako, ale doopravdy." Doplnil ho Kocour. "Na to si musím dát camembert!" Oznámill Plagg a letěl si pro kousek sýra do ledničky. "Musíme hledat dál!" Oznámila zřejmou věc Mari. "PLAGGU! Přestaň se už cpát a naklusej sem, nebo tě zavřu do mrazáku, kde je jenom brokolice......a zima!" Vyhrožoval malému kwamimu blonďák. Plagg si nacpal do pusy co nejvíc sýra a s plnou pusou vyrazil. "Vždyť už jdu" Zamumlal Plagg naštvaně, že si nemohl dojíst svůj sýr.
"Kolik je hodin?" Zeptala se Marinette. "Půl osmé a pět minut večer." Odpověděl Adrien. "Tolik! To nemůžeme hledat! Vždyť už je tam tma! Grrrrr. Budeme pokračovat zítra a vyrazíme hodně brzy ráno!" Řekla zaraženě Mari a šla pro papír a tužku, aby mohli sepsat, kde byla a kde mohla Tikky ztratit.
Den 2.
Jak včera řekla, tak udělali. Kocourovi se moc nechtěl, ale i tak šel bez kostýmu bok po boku s Marinette. "Nevím, kde by mohla být teď! Na balkón jsem doskočila ž v beruškovském a vydala jsem se do postele. Tikky mohla vypadnout venku a potom.......by umrzla, stala se z ní malá ledová kra, sjela z balkónu, na zemi se roztříštila na tisíc kousků a všichni po ní teď šlapou!!!!!!!" Představila si tu nejhorší možnost. "Nebo ještě hůř!" Začal Adrien, ale po vražedném pohledu Mari se mu do dokončení jeho 'proslovu' nechtělo. "Mohla se tě v té posteli leknout sbalit si kufry a odjet na Antarktidu za tučňákama" Uchechtl se blonďák, jako že se mu vtípek povedl.........choval se jako Kocour!
"Kam půjdeme teď?" Zeptal se Plagg. "Jestliže jsem se do Berušky přeměnila až tady, tak nevím. Není tu ani rozplácnutá na chodníku ani se nenafoukla a nestal se z ní ani plyšák nebo socha nebo jiné zvíře nebo,.....prostě nevím kde začít hledat, když jsem jí tu ještě měla." Mari už to brala věci, které se jí mohly stát docela s humorem- protože ty výmysly byly někdy doopravdy přehnané. "Netušís kdo by ti mohl Tikky sebrat?" Zeptal se Adrien. "Ani v nejmenším. I když.......Jak o tom mluvíme, tak mě napadá Chloé. Záviděla, že jsem Beruška." Řekla Marinette.
iHola! Que tal?
Dneska to je kratší. Omlouvám seza dlouhodobou neaktivitu, ale jak už jsem psala, tak jsem si utopila telefon v Itálii a šunka nereaguje musím psát přes notebook a na něj se nedostanu tak často. :-( Vy tušíte kdo by mohl být zlodějem Tikky? Nebo co jiného se s ní mohlo stát? Viděli jste už vánoční speciál: Nejhorší Vánoce? Já jo, ale jen s titulkami. ------>kanál: Kocouří tlapka- s Cz titulkami. Hodně se tam zpívá a proto se těším na otřesný český překlad písniček na Disney. Mají ho dávat až asi 27. 12. 2016 tak se těšte se mnou. Dokupte zbývající dárky, napečte cukroví a hlavně to cukroví nesnězte!!!!!! Dobrou chuť.
Vuestra Miraculou Cat
ČTEŠ
Odhalení na blogu
Fanfiction„Alyo nesmíš to nikomu říct! Je to tajné!" Naléhala Marinette. "Neboj kočko, nikomu ani muk! Přísahám!"