Prologue

138 15 6
                                    


Drogy sú jednou spomedzi mnohých alternatív ako uniknúť z reálneho sveta a nestarať sa o to čo je, a čo bude. Potápať sa v hlbokých vodách fantázie a farieb, ktoré nemajú konca sú voľbou stoviek, ba tísicky ľudí. Niektorí sa k týmto návykovým látkam dostanú náhodne, iní cez ľudí, ktorí sú nazývaní priateľmi a ďalší kvôli večne narastajúcim depresiám. A predsa každý kto si spomenie na človeka spojeného s týmto svinstvom si myslí, aký katastrofálny život prežíva. Povedal by, že žije v totálnej diere, ktorá zapácha zvratkami a alkoholom čo sa minulú noc rozlial na koberec. A vlastne sa ani nemusí mýliť.

V mnohých prípadoch je to pravda, ale Jung Hoseok sa niečím od všetkých líšil. V jeho živote vykonal mnoho odporných skutkov, ktoré nedokáže vymazať z pamäti, no stále je braný ako osoba s dobrou dušou. Chlapec zo slušnej, nie moc bohatej rodiny, sa zaplietol s nesprávnymi ľuďmi, čo ho poznačilo do konca života. Vedel, že pokiaľ bude s ňou, s jeho spriaznenou dušou, tak sa dokáže zmeniť. Ona bola niekto, kto ho spoznal a akceptoval aj so všetkými chybami, ktoré boli neodpustiteľné. Zamiloval sa do niekoho, kvôli komu bol ochotný umrieť. A to je ako pravá droga, nie?

-

Príbeh, v ktorom potrebujem vypísať svoje aktuálne pocity a myšlienky.

Soulmate │JJK/JHSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant