2

77 6 2
                                    

- Uite, tin la tine, mult, si cum tu nu-ti dai seama de asta...eu chiar vreau sa te ajut! Ma tot bate la cap Moli de dimineata...dupa ce m-a vazut in autobuzul scoalar plina de lacrimi.
- Lasa-ma, nu vreau sa mai vorbim despre Marshel, te rog a mia oara Mol...doar schimba subiectul! Ma rog eu de ea cu o fata de catelus, nu prea reusita dar ma astept ca ea sa ma inteleaga.
Mol face o fata trista si-si lasa umeri in jos, timp in care scoate un oftat prelung si aproba doar din cap. Ii multumesc lui Dumnezeu ca Mol na mai vorbit deloc de Marshel sau baieti tot drumul pana la vestiare...dar rasuflarea si buna dispozitie imi zboara din corp exact la fel de repede cat ai clipii. Drace, Marshel statea langa dulapul meu, iar eu am ramas tintuita pe loc, nu stiam ce sa fac, sa fug sau sa inaintez fara sa-l bag in seama.
Am inceput sa tremur si sa gafai, nu stiu dar nici macar n-am observat cand Mol a plecat de langa mine. Am ales varianta a doua si am inaintat cu greu, cand Marshel m-a vazut mi-a zambit si s-a apropiat de mine.
- Buna!
- Ammm...hei! Am inceput sa ma balbai ceea ce inseamna cod portocaliu, nu-i de bine.
Marshel s-a apropiat si mai mult iar eu m-am retras putin mai in spate. Din motive de siguranta.
- Pai...am vrut sa te intreb ceva si dupa plec, ok?
Inima imi batea acum cu 100 pe minut, din cate cred si simt, oare urma sa ma intrebe daca vreau sa ne impacam?
Nu. Nu. Nu.
Sigur nu, n-avea cum sa ma intrebe acest lucru stupid, gandesc stupid.
- Ok.
Imi indes niste carti in dulap si scot cartea de istorie, si-o strang la piept de parca ar fi salvarea mea de la a ma arunca de pe prapastie...sau de a ma impinge in prapastie, Marshel.
- Pai cum noi doi ne-am despartit ieri, ma gandesc ca n-ai avea nimic impotriva daca eu m-am cupla cu Angelina. Mi-o tranti el pe fata.
Tocmai aceasta propozitie mi-a distruz intreaga viata sociala, a durut atat de rau, poate mai rau decat daca as primi o palma. 1. Angelina era o tipa mai mare decat mine cu un an, avea 18..eu am 17 si Marshel la fel. 2. Angelina era cea mai populara fata din liceu iar eu nu prea. 3. Angelina era super sexy, toti baietii salivau la fusta ei, era super milionara si fitoasa.
N-aveam cum concura cu ea, era de-a dreptul ridicol. Simteam deja cum ma infierbantam, pariez ca fata mea era rosie toata, nu mai puteam suporta sa stau in fata lui deci mi-am trantit dulapul si tot ce am reusit sa ingaim a fost un simplu "ok" si am plecat. Nu mai suportam aceasta tensiune.
Aveam atatia nervi in mine si in cap in pulsa o vena mai rau decat imi batea inima, simteam c-o sa explodeze...cand s-a sunat de intrare in clasa, am ezitat in fata usii de iesire de la scoala, un minut...nu mai mult si am iesit.
Am chiulit azi, nu stiu dar chiar nu mai puteam suporta ce se intampla, viata mea se dadu' cu susul in jos. Puf, si totul a disparut.
Aveam o viata normala, totul mergea bine, aveam un iubit normal, prieteni normal, eu eram normala. Dar acum tot ce imi doream sigur nu era normalitate, vroiam doar sa ies din scoala asta, din lumea asta, din vechea Eliz.
Si asa m-am trezit intr-un salon de frumusete, si asa m-am trezit stand pe un scaun cu o tipa in spatele meu care ma intreba cum vreau sa ma tund, iar eu mi-am privit reflexia in oglinda si am zambit, dar n-a fost un zambet normal, ci unul sadic. Gropita din partea dreapta a spus salutare.
- Scurt pana la umeri, si vopsit in albastru inchis, ca marea.

Totul se schimbă cu tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum