-ELIZ!
Cineva tipa dupa mine, si am ramas tintuita locului, am vrut sa fug dar nu ma puteam misca pentru ca, acel cineva care tipa dupa mine era Marshel.
Auzeam pasii lui, auzeam cum se apropia din ce in ce mai mult de mine, exact cand ajunse destul de aproape de mine incat sa ma poata atinge simteam ca mi se increteste pielea si cand puse mana pe umarul meu, parca prin mana lui trecuse un fulger, o energie puternica si anonima ce-mi dadu destula putere in picioare incat sa fug. Cand am rupt-o la fuga puteam sa-mi dau seama cum ma privea buimacit, cum inca tipa dupa mine, si desigur a luat-o si el din loc dupa mine.
-Eliz, te rog mult sa stai locului, vreau doar sa...cuvintele au incetat sa-i iasa din gura cand obseva ca eu ma lovisem de un tip si cazusem ca un sac de cartofi pe jos.
-La naiba...injur eu in barba, ma scarpin la ceafa cu ochii-n podea si simt atingerea lui in timp ce ma ajuta sa ma ridic de pe jos.
-Esti bine? Te-ai lovit? Ma fixeaza cu privirea si ma analizeaza de jos pana sus ca sa se asigure ca sunt bine.
-Da, nu...a, sunt bine.
Nesuferitul. Dupa tot ce mi-a facut are si tupeul sa vorbeasca cu mine? Sa ma atinga? Chiar sa se uite la mine, il urasc din tot sufletul meu.
-Bine, ce faci aici? Mai ramai, as vrea sa vorbim?...ma conduce spre bufet, acolo unde mai devreme devora gura unei fete.
-Nu, trebuie sa plec acasa, afara ma asteapta un taxi, pa! Ma trag inapoi dar el ma strange de umeri cu o putere mai mare, ma enerva, ce? Acum avea de gand sa ma violeze? Era beat, normal ca o putea face dar nu-i dadeam eu acces la asta.
-Pai atunci voi fii rapid si direct, vreau sa ne impacam, nu mai pot fara tine, mi-e dor de tine, Eliz eu inca te iubesc...sovaie o clipa, dar doar o clipa si revine la vrajelile sale, n-o sa ajunga prea departe cu asta, sunt sigura, a fost o gresala sa ma despart de tine. Si cu asta incheie.
-Nu, uita, pa!
Ma intorc si spre surprinderea sa nici nu-i arunc o ultima privire. Nu aveam de gand sa ma impac cu el, acum il urasc si e clar....tot imi doresc razbunare! Razbunarea avea sa fie cat mai umilitoare posibil si avea sa se intample la scoala, dar mai aveam inca ceva de planuit si pus la punct si eram cat se poate de gata, totul avea sa iasa perfect!
*
-NESUFERITUL! Tipa Mol aruncand cu perna mea in computer.
-Shhh, Mol! Vrei sa te auda parinti mei?
Ii arunc o perna in fata doar in gluma si ea arunca cu doua in mine si asa incepe razboiul pernelor!
Ne-am batut asa ca doua copile de 12 ani 2 minute si nu ne-am oprit pana cand n-am spart vaza fara flori pe de birou.
-Ihhh, imi pare rau!
Moli se stramba si curata cioburile de vaza sparta de pe jos dupa le arunca pe fereasta la vecina mea.
-Nu-i nimic! Oricum detestam vaza aia, era un cadou de la Marshel.
Pentru ca chiar o detestam 1. era urata, 2. mi-a facut-o cadou exact de ziua mea cand implineam 16 ani, 3. era de la el. Si il uram!
Se instala o tacere apasatoare in camera, o tacere pe care o poti detesta din mai multe puncte de vedere posibile, dar nu dupa 3 minute Moli o rupsese.
-Deci tu chiar crezi ca ne va iesi?
Am fost intr-un fel luata prin surprindere de intrebare si am ramas putin in ceata cu intrebarea dar mi-am dat imediat seama la ce se referea.
-A! Da! Desigur, sunt foarte sigura...sau, adica cred, sper! Nu stiam cum sa raspund mai exact, pana si eu aveam niste nelamuriri fata de plan dar speram si eu, din cate se spune si daca e chiar adevarat, speranta moare ultima.
-Si cand ai zis ca se va intampla mai exact?
-Maine.
Mol se bate cu degetul de doua ori in barbie ganditoare si intreba iar:
-Ar trebuii sa recapitulam?
Am gandit putin si am fost sigura de plan, eu si Mol am tot recapitulat planul ca-l stim perfect pe dinafara.
-Nu.
-Bine.PLANUL:
• Din cate surse am eu, stiu ca Marshel are iar o noua iubita, blonda de pe bufet.
• Din cate m-au informat sursele mele, spun ca in fiecare saptamana, intr-o anume zi, Marsh si tipa blonda pe nume Alea si-o trag in camaruta de proiectii de fiecare data la ora a treia.
• Eu si Mol am tot gandit asupra planului asta ceva cat se poate de umilitor posibil si am aflat ca maine o vor face, am aflat ora exacta si tot ce ne trebuia, nu va pot spune de la cine si cum am aflat.
Deci:
1. Cand ei intra in camaruta de proiectii, eu si Mol vom umple sala cu toti colegii nostri din scoala.
2. Inainte de toate, vom instala o camera de filmat in camaruta aceea.
3. Camera va proiecta in direct tot ce se intampla acolo, in acest mod toti colegii vor vedea.
4. Inainte de a le arata filmuletul eu voi tine un mic discurs pana cand Mol il va informa pe director ce se intampla in camaruta de proiectii.
• Mai departe cred ca stiti deja ce se va intampla. Eu sper ca totul sa reuseasca si ca Marsh sa regrete total ceea ce a facut. Sper ca nu e prea crud din partea mea dar, surpriza, surpriza! NU-MI PASA!
CITEȘTI
Totul se schimbă cu tine
RomanceEliz Mannole este o adolescenta serioasa, la fel ca si parintii ei, ea are o viata normala la scoala si in afara ei, dar cand ea apare acasa cu parul vopsit in albastru si parintii ei o prind pe Eliz in camera sa incercand sa se spanzure, incep sa c...