Capitolul 1

977 47 1
                                    

Buna oameni buni nu stiu daca stiti dar eu mai am carte, un fan fic despre Harry Styles. Momentan este in pauza pentru ca pur si simplu am ramas fara inspiratie.

                          ****
Ură. Asta este ceea ce simțea Draco Malfoy. Modul în care a fost crescut și educat... în timp s-a văzut. El știa că cei cu sânge-mâl sunt nevrednici și ca cei cu sange-pur au sânge albastru.
Dar a fost un moment din viața lui când parcă și-a dat seama că ceva era inneregulă. S-a indreptat si a luptat cu Harry Potter. Dar oare de ce? Pentru că așa era corect și drept? Sau pentru că a vrut sa repare ceva?
*flashback*
Trebuie să o găsesc. Trebuie să fac un sacrificiu. Pentru ea. Este dureros pentru mine ceea ce urmează să fac dar... trebuie sa o protejez. Simt asta. Devoratorii vor veni după ea pentru că știe. Știe prea multe.
Alerg pe holurile de la Hogwarts. Sunt disperat. Dacă nu o găsesc la timp...va muri. Nu știe în ce s-a băgat. Dar nu a vrut sa zica când eu am început să bănui ceva.
O găsesc în cele din urma în baie. E speriată. Are și motive. Plânge.
Îndrept bagheta spre ea. Știe ce vreau să fac.
-Nu...nu face asta Malfoy,  suspină ea.
-Granger, trebuie să fac asta. Trebuie să te protejez. Eu te...
-Tu ce?spune ea printre suspine.
-Eu... t-te iubesc, Hermione
-Și eu te iubesc, Draco.
-Obli...
Fac o pauză în care mă uit în ochii ei mari și căprui. Plângând, zic:
-Obliviate
O văd inchizând ochii, apoi deschizandu-i la loc. Am facut-o sa uite tot ce se intamplase azi si i-am introdus alte aminiri care sa se potriveasca. Am facut-o sa uite ca i-am zis ca o iubesc.Am facut-o sa uite ca ea mi-a zis ca ma iubeste... 
Se uita la mine cateva momente, apoi zice:
-Malfoy, ce mama naibi cauti in baia fetelor? 
Hermione revenise inapoi.

*end of flashback*
Toate acestea se intamplasera in timpul razboiului cu Voldemort. Dupa ce Hermione a facut vraja Obliviate pe parintii ei ca sa uite ca au o fiica, aceasta a regretat si a incercat sa destrame vraja, dar nu se putea. In drum spre casa lui Harry, aceasta intalnește o vrajitoare batrana si putin cam nebuna care îi zice că știe vraja care îi trebuie. Aceasta trebuia doar să transmita niste informatii Devoratorilor. Hermione stia ca nu e bine ceea ce face dar ii iubea pre mult pe parintii ei. A acceptat.
Se gandea ca va putea sa o pacaleasca pe vrajitoare si sa se intoarca dupa un timp la ea sa ii zica ca le-a zis, dar slujitorii loial lui Cap-de-Mort știau. Informatia pe care o avea Hermione era ceea ce aveau nevoie. Asa ca, din umbra, acestia incercau sa o omoare.
Draco, fiind fiul unui Devorator al mortii si la randul lui unul, stia de planul acesta. In timpul bataliei, acesta a facut-o sa uite tot. In schimb, i-a introdus in minte faptul ca a plecat de langa Harry cu Ron si ca se bateau cu o creatura imensa si ca pana la urma s-a sarutat cu el.
Draco voia sa o tina departe de el pe Hermione. Nu credea ca aceasta chiar o iubeste. Chiar daca i-a zis in fata, exista posibilitatea de a minti pebtru ca el sa nu mai faca vraja. 
Incepea o noua poveste si o noua viata pentru Draco si Hermione. Dar si pentru toti care, la randul lor stiau ca pana la urma Cap-de-Mort murise... dar nu numai de asta.

***

He and She ||DramioneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum