Capitolul 3

572 41 2
                                    

Îl urmez pe Potter pe hol până la ușa compartimentului, el intră iar eu îl urmez. Atunci o văd. Stătea cu cotul de marginea geamului și cu mâna își susținea capul. Mă rog, nu asta conteaza. Își întoarce capul, se uită la mine, se strâmbă și se apleaca spre bagajul ei, de unde își scoate o carte.
Pentru că nu mai aveam loc, m-am așezat lângă ea.

Hermione P.O.V

Nu pot să cred că Harry ne-a convins să îi dăm o șansă lui Draco. Nu neg că a fost drăguț din partea lui să i se impotrivească lui Cap-de-Mort dar nu cred ca ar putea "coborî" la standardele de Cercetaș.

În plus, am senzația că în timpul războiului Draco mi-a făcut ceva. Am plecat de lânga Harry, m-am sărutat cu Ron, apoi... nimic. M-am trezit direct în baia fetelor cu Draco... e ceva putred la mijloc.

Mă simt ciudat în preajma lui. Simt că ascunde lucruri importante. Ca să evit contactul vizual am luat o carte. Apuc să citesc câteva rânduri, cănd aud:
-O să ți se facă rău dacă citești în tren.
-Malfoy, de când îți pasă ție?
-Iar ție de când îți pasă că îmi pasă, Hermione?
Îmi dau ochii peste cap și reiau cititul. Mi-a zis Hermione??
Peste încă vreo două ore în care l-am prins de multe ori pe Draco uitandu-se la mine, am ajuns la Hogwarts.

Trăsurile fără cai nu mai erau făra cai. Erau... niște chestii. Se pare ca nu eram singura care îi vedea. Mulți elevi care se intorceau sa facă ultimul an sau erau în anul 5 și 6 țipau și se uitau ingroziți la acele creaturi pe care mai bine nu le descriu dacă abia ați mâncat. Harry râde de fața lui Ron care e mai îngrozită de acei "cai" decât de paianjeni.
-Acum cine e nebun? Ti-am zis din anul 5 că vad chestiile astea dar nu mă credeai.

Atunci îmi amintesc: Thershali! (nu știu cum se scrie, scuze)Hagrid ne-a învățat despre ei dar uitasem complet. Un an pauză de școală se cunoaște. Trebuie să mă pun pe învățat chiar daca nu mai sunt obișnuită...

Ok știu ca nu are nici o legatură dar voi ați vazut ce mamă mișto are Tequila??? Aș face oricând schimb!
Sper că va plăcut! Aștept păreri! 

He and She ||DramioneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum