Capitolul 5

467 35 4
                                    

Wow! Nu pot sa cred ca am 18 persoane care ma urmaresc! E un numar foarte mic dar ma motiveaza sa continui! Le multumesc tuturor celor care îmi citesc cartea!

Hermione P. O. V

Eu? Șefă? Asta e deja prea mult. Mă rog, presupun că nu pot face nimic. Ma duc in camera mea și observ că nu are baie proprie. Deci asta inseamnă că voi împărți baia de la etaj cu Draco. Mirific. Perfect. Fabulos. Minunat. Ce frumos. Alte sinonime? Pff...
Îmi iau pijamale și două prosoape. Deschid încet ușa și merg tiptil prin fața ușii lui Malfoy sperând să nu mă audă. Ajung cu bine, iar după 30 de minute de relaxare completă în care am uitat de toate ma întorc în camera mea și mă bag în pat. Adorm instantaneu.

???  P.O.V

Munca mea e foarte grea. Nu am mai dormit de 5000 de ani și îmi e foarte somn. Dar acum m-am săturat. Scriu ultimele cuvinte, și mă culc. Timpul va rămâne pe loc în noaptea asta...sau mai mult.

Hermione P.O.V

Sunt acasă. Stai...acasă? Nu. Părinții mei sunt aici, dar asta nu e casa mea. A, îmi amintesc. Visul lor era sa ajunga in Australia...
Dar totuși, ce caut eu aici? Parcă mă culcasem la Hogwarts. Și mai important:ce fac acum? Dacă se gândesc să deschidă debaraua, cel mai probabil vor chema poliția cu pretextul că un hoț le-a intrat în casă.
-Pietrificus Totalus.
-Pietrificus Totalus.

Gata. Părinții mei sunt acum amandoi inghețați pentru o ora. Trebuia să mă întorc la Hogwarts. Dar cum?
     

Ok scuze e super scurt dar atât am timp. Promit că ma voi revanșa! Am niste idei foarte bune care trebuie puse în practică!


He and She ||DramioneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum